Μία ισορροπία που αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι πίσω από τα πολύ απλά φαινόμενα ενίοτε κρύβονται παραδοξότητες περίεργες και εντυπωσιακές. Η ερμηνεία τους, όχι πάντα τόσο απλή, αποτελεί συνήθως μία ευχάριστη πρόκληση. Γι αυτό η φυσική ωραία!
Μόνο για καθηγητές φυσικά.
ΕΔΩ το σχετικό άρθρο.
Πάνο όμορφο θέμα.
Κάτι όμως δεν έχω καταλάβει.
Δες την προσομοίωση:
Το L είναι 5 μέτρα και το g είναι 10.
Βάζω ω=7,2 και πλάτος 0,2 και δεν πέφτει.
Η ρίζα του 2g.L είναι 10. Διαιρώ με το πλάτος και βγάζω 50.
Η ω που βάζω είναι μικρότερη του 50. Μόνο 7.2 και δεν πέφτει.
Τι δεν έχω καταλάβει;
Νομίζω Γιάννη ότι το input[4] το πολλαπλασιάζεις δύο φορές στη συνάρτηση της ταλάντωσης.
Δίκιο έχεις Πάνο λάθος έκανα.