Σε μια εποχή που η επιτυχία συχνά προσφέρεται ως έτοιμο δώρο, χωρίς τον απαιτούμενο κόπο και την αντίστοιχη τεράστια προσπάθεια, αξίζει να αναρωτηθούμε: πόσο αυθεντικά είναι τα σχολικά «άριστα» ; Είναι αληθινή η αριστεία που καταγράφεται μαζικά στα περισσότερα σχολεία, ή πρόκειται για μια καλοστημένη θεατρική παράσταση που εξυπηρετεί την ανάγκη όλων να αποφεύγουν τις δυσάρεστες αλήθειες;
Αλλάζοντας την κουλτούρα της αξιολόγησης και της βαθμοθηρίας.
Στην υποχρεωτική εκπαίδευση των εννέα χρόνων, ας περνάνε όλοι αλλά με τους πραγματικούς βαθμούς. Αρχαία 5, φυσική 8, μαθηματικά 7 κλπ. Θα αποσυμπιέζεται το σύστημα της “αριστείας” γνωρίζοντας ο καθένας (ειδικά οι γονείς) το απόθεμα γνώσεων που θα κουβαλά, αν κουβαλά, το κάθε παιδί.
Επίσης το πρόγραμμα της Ενισχυτικής διδασκαλίας να είναι υποχρεωτικό για τους μαθητές που υστερούν, και όχι απλά να εκταμιεύονται τα χρήματα του ΕΣΠΑ. Δεν είναι παράλογο οι αιτήσεις τον Σεπτέμβριο και το πρόγραμμα να ξεκινά Δεκέμβριο?
Συμφωνώ μαζί σου Βασίλη. Μονον αν γνωρίζουν το πραγματικο απόθεμα γνώσεων οι γονεις και τα παιδιά μπορει να αποσυμπιεστεί το σύστημα. Εδώ δίνουν εξετάσεις για τα πρότυπα παιδια που δεν γνωρίζουν τα βασικά. Αλλά βλέπεις έχουν άριστα σε ολα….