Καλημέρα καλή Πρωτοχρονιά και Χρόνια Πολλά!
Το διαγώνισμα δημιουργήθηκε μαζί με το Λάζαρο και περιλαμβάνει τα κεφάλαια Μηχανική Στερεού Σώματος, Κρούσεις, Ταλαντώσεις και Κύματα.
Καλημέρα Νίκο και Χρόνια Πολλά!!!
Ωραίο το διαγώνισμά σας με θέματα αντίστοιχα του σχολικού βιβλίου και με κάποιες μικρές προεκτάσεις.
Γενικά καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της ύλης που εξετάζει και γενικά υπάρχει ένα καλό μοίρασμα μονάδων σε κάθε κεφάλαιο.
Πάντως ο ανακλαστήρα βλέπω παίζει πολύ φέτος και μάλλον θα το “κάψουμε” σαν πιθανό θέμα εξετάσεων!!!
Ευχαριστούμε που το μοιραστήκατε μαζί μας, καλή χρονιά να χουμε όλοι!
Ανδρέα και Βασίλη καλημέρα και χρόνια πολλά!
Η ορμή του συστήματος δε διατηρείται καθώς το σύστημα δεν ειναι μονωμένο από εξωτερικές δυνάμεις.
Πειραματικά η κρούση μπορεί να ειναι ελαστική ή ανελαστική. Στην ανελαστική θα έχουμε συσσωμάτωμα ή όχι. Άρα η ενέργεια θα διατηρηθεί. Αυτά θα σκεφτεί ένας μαθητής με βάση το βιβλίο!
Αν τώρα το σφαιρίδιο έχει πολύ μεγάλη ενέργεια θα διαλύσει το ξύλινο σώμα, θα στραβώσει, θα βγάλει ή θα σπάσει το καρφί. Στο οριζόντιο επίπεδο δεν μπορεί να μεταφερθεί ενέργεια αφού ειναι εξ υποθέσεως ειναι ακλόνητο.
Καλημέρα καλή Πρωτοχρονιά και Χρόνια Πολλά!
Το διαγώνισμα δημιουργήθηκε μαζί με το Λάζαρο και περιλαμβάνει τα κεφάλαια Μηχανική Στερεού Σώματος, Κρούσεις, Ταλαντώσεις και Κύματα.
Καλημέρα Νίκο και Χρόνια Πολλά!!!
Ωραίο το διαγώνισμά σας με θέματα αντίστοιχα του σχολικού βιβλίου και με κάποιες μικρές προεκτάσεις.
Γενικά καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της ύλης που εξετάζει και γενικά υπάρχει ένα καλό μοίρασμα μονάδων σε κάθε κεφάλαιο.
Πάντως ο ανακλαστήρα βλέπω παίζει πολύ φέτος και μάλλον θα το “κάψουμε” σαν πιθανό θέμα εξετάσεων!!!
Ευχαριστούμε που το μοιραστήκατε μαζί μας, καλή χρονιά να χουμε όλοι!
Νίκο καλημέρα και χρόνια πολλά!
Πώς στο Θέμα Α1 τεκμηριώνεται ότι σωστή είναι η πρόταση (δ);

Ανδρέα και Βασίλη καλημέρα και χρόνια πολλά!
Η ορμή του συστήματος δε διατηρείται καθώς το σύστημα δεν ειναι μονωμένο από εξωτερικές δυνάμεις.
Πειραματικά η κρούση μπορεί να ειναι ελαστική ή ανελαστική. Στην ανελαστική θα έχουμε συσσωμάτωμα ή όχι. Άρα η ενέργεια θα διατηρηθεί. Αυτά θα σκεφτεί ένας μαθητής με βάση το βιβλίο!
Αν τώρα το σφαιρίδιο έχει πολύ μεγάλη ενέργεια θα διαλύσει το ξύλινο σώμα, θα στραβώσει, θα βγάλει ή θα σπάσει το καρφί. Στο οριζόντιο επίπεδο δεν μπορεί να μεταφερθεί ενέργεια αφού ειναι εξ υποθέσεως ειναι ακλόνητο.