web analytics
Subscribe
Ειδοποίηση για
15 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Κώστας Παπαδάκης
30/01/2025 4:15 ΜΜ

Λέει:

“Δεν μου αρέσει η εξωπραγματική Φυσική που διδάσκεται στα σχολεία..”

Μίλτο, τον συμπάθησα σε απειροελάχιστο χρόνο.

Ωραίος.

Αρης Αλεβίζος
Αρχισυντάκτης
30/01/2025 7:03 ΜΜ

Μίλτο καλησπέρα.
 Θα το δω αναλυτικά.  Η ΑΙ με σιγσ-σιγά θα μπει σε διάφορες πτυχές της ζωής μας πολύ περισσότερο στην διδασκαλία και ειδικά στην φυσική. Πρέπει λοιπόν να εξοικειωθούμε   και με αυτή.

Γνώμη μου, όχι ως πανάκεια.  Εννοώ δεν διορθώνει  τα 28 παιδιά στην τάξη, τους αναπληρωτές που έρχονται Δεκέμβριο, τα αναλυτικά κουρελού κλπ κλπ κλπ

Κώστας Παπαδάκης
30/01/2025 8:43 ΜΜ

Μίλτο, τι εννοείς : “Είχε απόδοση 1,05 η εμφάνιση του σχολίου σου για το βίντεο αυτό”

που αποδίδω και δεν το ξέρω; 🙂

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Μίλτο και σε όλους τους συναδέλφους.
Βλέπουμε στο βίντεο
comment image
Τι από τα παραπάνω ΔΕΝ κάνει ο Φυσικός και χρειάζεται ο μαθητής την Α.Ι.;
Βλέπουμε στο βίντεο ως υπόδειγμα άσκησης
comment image
Στη συνέχεια διαβάζει τη λύση και λέει πόσο αναλυτικά μπορεί να λύσει την άσκηση η τεχνητή νοημοσύνη.
Μπορεί κάποιος μαθητής να καταλάβει αυτή την εκφώνηση; Να κάνει σχήμα;
Τι θα πεί “ο αγωγός περιστρέφεται ακτινικά σε σχέση με το δίσκο”;
Ένας αγωγός που περιστρέφεται δεν έχει κάποιο σταθερό σημείο; Ποιο είναι αυτό;
Στο δεύτερο ερώτημα : Να βρείτε … την εξαναγκασμένη ταλάντωση, που εκτελεί ο αγωγός; Ειναι καινούργιο Φυσικό μέγεθος; Επειδή δεν έχω δει το βίντεο μέχρι το τέλος ελπίζω στη συζήτηση που ακολούθησε να μίλησε κάποιος…
Στη λύση 27:13 λεπτά, διαβάζουμε ” Α = R*L το εμβαδόν που διαγράφει ο αγωγός καθώς περιστρέφεται γύρω από το κέντρο.”
Αν περιστρέφεται τι τύπος εμβαδού είναι αυτός; Κυκλικού τομέα;
Αν περιστρέφεται γύρω από το κέντρο, πως απομακρύνεται από το κέντρο στο τελευταίο ερώτημα;
Λίγο παρακάτω διαβάζουμε “της εξαναγκασμένης ταλάντωσης που εκτελεί το μαγνητικό πεδίο”.
Νωρίτερα έχει βγάλει διαφάνεια
comment image

Ποιο κάτω είδα ότι τη βάλαμε να προτείνει τρόπο για πιο δίκαιες Πανελλαδικές Εξετάσεις!
Μήπως να τη βάλουμε να βγάλει και τα θέματα, που δε θα έχουν παρανοήσεις και θα είναι δίκαια, αφού είναι Α.Ι.; Και να τα διορθώσει;
Και να φύγουμε και μείς σιγά – σιγά…

Τελευταία διόρθωση16 ημέρες πριν από Ανδρέας Ριζόπουλος
Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Δεν αντέχω και θα συνεχίσω.
Νάτη η Α.Ι. να διαλύει τις παρανοήσεις στη Φυσική και να βοηθάει τους καθηγητές.
comment image

Και μεις εδώ περιμένουμε τον Κουμαρά να βγάλει βιβλίο, τον Φασουλόπουλο, το Μάργαρη, τον Κυριακόπουλο, τον, τον,…
Η Α.Ι. βρίσκει ότι η παράγραφος που αφαιρέθηκε από τα ρευστά τότε πρέπει να ξαναμπεί στην ύλη. Για να το λέει έτσι είναι.

Τελευταία διόρθωση16 ημέρες πριν από Ανδρέας Ριζόπουλος
Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Ας δούμε και αυτό
comment image

Ωραίο!comment image

Κώστας Παπαδάκης
01/02/2025 5:45 ΠΜ

Καλημέρα.

αν και συμπάθησα τον καθηγητή,

χρησιμοποιεί λάθος εργαλείο (το chatGpt).

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
01/02/2025 11:48 ΠΜ

Καλημέρα συνάδελφοι. Έχουμε στη διάθεσή μας ένα νέο τεχνολογικό προϊόν. Δε γνωρίζουμε τις επιπτώσεις θετικές ή αρνητικές που μπορεί να έχει η εφαρμογή του στην εκπαίδευση. Πρέπει να σπεύσουμε να το εισάγουμε βιαστικά και μάλιστα επίσημα στην εκπαίδευση, όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο τωρινός υπουργός Πιερρακάκης;
Κάθε μέρα που μπαίνω στην τάξη της Γθετ, μου έρχεται και ένα κομματάκι σοβάς από το ταβάνι. Ευτυχώς δεν έχει πέσει ακόμα από κανένα σεισμό και έχουμε τοίχους – όχι πλαστικούς από κοντέινερ, όπως άλλοι – ούτε έχουμε πλημμυρίσει…
Γιατί στη Σουηδία στις μικρές τάξεις ξαναγυρίζουν στο χαρτί και το μολύβι; Δε μας εκθείαζαν τα συστήματα των βόρειων χωρών;
Έχουμε μια κυβερνητική κατεύθυνση σαφή προς την είσοδο ιδιωτών, που θα πάρουν έτοιμες τις δημόσιες δομές ή όχι; Τα Ωνάσεια είναι σχολεία που έχτισε το Ωνάσειο ή δημόσια; Θα πιστέψουμε λοιπόν πως τους έπιασε η αγάπη για τους μαθητές; Αν μπεί Α.Ι. επίσημα σε αναλυτικά προγράμματα θα είναι δωρεάν για τους φορολογούμενους;
Όλοι αυτοί οι συνάδελφοι, που όπως και με την αξιολόγηση, έσπευσαν να στηρίξουν την Α.Ι. στα δημόσια σχολεία, έχουν “αξιολογήσει” τα αποτελέσματα της εφαρμογής της; Ήδη το κακό έχει αρχίσει. Βάλτε μια εργασία αντί για διαγώνισμα και θα δείτε και τον τελευταίο άσχετο, να φέρνει παπάδες. Ο μαθητής φταίει;
Στόχος είναι να λυθεί η άσκηση ή να λύσει ο μαθητής την άσκηση;
Ξέρω πως η συζήτηση έχει καθαρά φιλοσοφικό ενδιαφέρον. Ό,τι θέλουν θα περάσουν. Τρομοκρατημένοι καθηγητές των 700€, με αξιολογητές πάνω από το κεφάλι τους θα κάνουν τα πάντα.
Μη μας λένε μόνο ότι οι κυβερνήσεις νοιάζονται για τη δημόσια παιδεία, τη δημόσια υγεία, τις δημόσιες συγκοινωνίες (το θέμα των ημερών…) και ότι είναι για το καλό μαςcomment image

Τελευταία διόρθωση16 ημέρες πριν από Ανδρέας Ριζόπουλος
Τίνα Νάντσου
01/02/2025 1:31 ΜΜ

Οι μαθητές αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά στη χρήση της τεχνολογίας. Είτε μας αρέσει είτε όχι, αγαπητοί φίλοι, πιστεύω ότι όλοι πρέπει να εκπαιδευτούμε στη νέα τεχνολογία, διατηρώντας πάντα τις απαραίτητες επιφυλάξεις. Προσωπικά, χρησιμοποιώ καθημερινά το ChatGPT-4 ως σύμβουλο και το θεωρώ ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Τίνα. Εκτιμώ την άποψή σου. Όμως το βήμα μπροστά που αναφέρεις δεν το έχω δει στους μαθητές μου.
Αποβλακωμένοι στο Τικ Τοκ – με μεγάλη ταχύτητα πληκτρολόγησης, εκεί είναι μπροστά – σε κάθε διάλειμμα συνήθως βλέπουν βίντεο ή παίζουν παιχνίδια. Δεν έχω δει πολλούς μαθητές να ψάχνουν κάτι στη Φυσική. Έχω blog με δεκάδες λυμένες ασκήσεις σε κάθε κεφάλαιο και παράλληλα συστήνω το Ylikonet. Εκτός από τους 3 του 20, οι υπόλοιποι δεν ασχολούνται, δε μπαίνουν ποτέ.
Ως τώρα όσοι χρησιμοποίησαν το chatgpt ήταν για να τους κάνει έτοιμη εργασία ή προσπάθησαν να υποκλέψουν απάντηση σε διαγώνισμ0α.
Πολύ θα ήθελα να ακούσω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί το chatgpt στην κατεύθυνση της Γ΄όπου οι μαθητές δύσκολα αποκτούν ενδιαφέρον για άσκηση, αφού το Φροντιστήριο είναι ο κόσμος τους.
Αν λύνοντας μια άσκηση κολλάνε κάπου, προτείνεις να ρωτάνε το gpt ή να σημειώνουν την απορία για τους καθηγητές τους;
Από τη μια απαγορεύουμε στους μαθητές να χρησιμοποιούν κομπιουτεράκια – που στο κάτω κάτω πρέπει να ξέρουν τι πληκτρολογούν για να βρουν κάτι – και από την άλλη θα περάσουμε στο chatgpt;
Στο “είτε μας αρέσει είτε δε μας αρέσει”, που κάποιοι θέλουν να μας επιβάλλουν πρέπει να αντιδρούμε, φυσικά με επιχειρήματα και διάλογο.
Αν πίστευα έστω λίγο ότι αυτό που λείπει από το δημόσιο σχολείο είναι το chatgpt θα το στήριζα μανιωδώς.

Τελευταία διόρθωση16 ημέρες πριν από Ανδρέας Ριζόπουλος
Τίνα Νάντσου
09/02/2025 9:21 ΜΜ

Καλησπέρα Ανδρέα, μόλις είδα την απάντησή σου. Ειλικρινά, δεν γνωρίζω ακριβώς τι κάνουν οι μαθητές, αλλά είναι αλήθεια ότι έχουν μεγάλη εξοικείωση με την τεχνολογία, οπότε υποθέτω ότι είναι εξοικειωμένοι και με το ChatGPT. Θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε αυτήν τη δυνατότητα προς όφελος των μαθητών. Όσον αφορά τον τρόπο, αυτό παραμένει αντικείμενο ακαδημαικής έρευνας και για εμένα.

Κώστας Παπαδάκης
09/02/2025 11:19 ΜΜ

Το chatGpt απέκτησε συλλογιστική (οι Κινέζοι “πάγωσαν” την OpenAI και μας έδωσε το o3 mini “δωρεάν” ενεργοποιείται αν πατήσετε το κουμπί συλλογιστική) τώρα η συζήτηση μπορεί να γίνει, τώρα το chatgpt είναι εργαλείο.

Το αν θα θελήσει κάποιος να το χρησιμοποιήσει ή όχι είναι δικό του θέμα, με τον όποιο τρόπο και αν μπορούσε να γίνει αυτό.

Το θέμα είναι ότι τα μποτάκια, οι αλγόριθμοι, οι ψευδο-σκεπτόμενες μηχανές (όροι που αποδίδονται στα LLM τα Large Language Models), ξέρουν μια χαρά να επισκέπτονται βάσεις δεδομένων με στοιχεία. Όσοι έχουμε δημοσιεύσει υλικό, τρέφουμε με δεδομένα μορφές συνθετικής σκέψης,

Τελευταία διόρθωση8 ημέρες πριν από Κώστας Παπαδάκης