Καλησπέρα Γιάννη.
Ολοκληρωμένα κυκλώματα, λογική, άλγεβρα Μπουλ, πύλες…
Κάποτε τα διδάσκαμε στα σχολεία στην Τεχνολογική, στο μάθημα της ηλεκτρολογίας.
Πριν πόσα χρόνια; Δέκα;
Σκεφτόμουν ότι ήταν και η τελευταία φορά που μαθητές διδάσκοταν το εναλλασσόμενο με κυκλώματα που περιείχαν πηνία ή πυκνωτές.
Αυτά στη Φυσική τα κάναμε πριν 27 χρόνια…
Τώρα έχουμε δράσεις…
Καλησπέρα Διονύση.
Έχω ξεχάσει πότε καταργήθηκε η Τεχνολογική και μαζί της η Ηλεκτρολογία.
Δεν την δίδαξα (στο σχολείο μου ουδέποτε σχηματίστηκε η σχετική Τεχνολογική) αλλά μου είχαν δείξει γραπτά. Οι περισσότεροι μαθητές χρησιμοποιούσαν πίνακες αληθείας αλλά σε ένα γραπτό υπήρχε χρήση της Άλγεβρας Boole.
Στο βιβλίο του PSSC βλέπω να υπάρχουν πύλες.
Τα εναλλασσόμενα δεν επανέρχονται με το νέο πρόγραμμα.
Γεια σου Άρη.
Οι πύλες ας μην διδαχθούν (το PSSC τις γράφει).
Όμως μικρή αναφορά σε ημιαγωγούς θα έπρεπε να γίνεται. Ο πολιτισμός μας στηρίζεται σ’ αυτούς.
Γιάννη, καλησπέρα.
Όσα αναφέρεις στην ανάρτησή σου, τα περισσότερα τουλάχιστον (ή και άλλα, πχ εναλλασσόμενα, διαιρέτες), διδασκόντουσαν στην ηλεκτρολογία (μέχρι το 2016). Μάθημα, σχετικά εύκολο, λόγω περιορισμένης ύλης, που έδιναν πόντους στους μαθητές που το επέλεγαν. Η υψηλή βαθμολογία ήταν δεδομένη.
Στη συνέχεια τίποτα. Οι «δράσεις» έφαγαν την ουσία. Ακόμα και στα δημοτικά η ολοκλήρωση της ύλης σε κρίσιμες ηλικίες (1η και 2α) με το ρυθμό που πρέπει πάει περίπατο. Σε ένα δημοτικό που γνωρίζω επεβλήθη να πηγαίνουν μετά τις Απόκριες κάθε Παρασκευή εκκλησία (και πέρα βρέχει).
Σημεία των καιρών.
Να ‘σαι καλά και καλές γιορτές σε όλους του δικτύου.
Τελευταία διόρθωση5 ημέρες πριν από Κωνσταντίνος (Ντίνος) Σαράμπαλης
Καλησπέρα Γιάννη.
Ολοκληρωμένα κυκλώματα, λογική, άλγεβρα Μπουλ, πύλες…
Κάποτε τα διδάσκαμε στα σχολεία στην Τεχνολογική, στο μάθημα της ηλεκτρολογίας.
Πριν πόσα χρόνια; Δέκα;
Σκεφτόμουν ότι ήταν και η τελευταία φορά που μαθητές διδάσκοταν το εναλλασσόμενο με κυκλώματα που περιείχαν πηνία ή πυκνωτές.
Αυτά στη Φυσική τα κάναμε πριν 27 χρόνια…
Τώρα έχουμε δράσεις…
Καλησπέρα Διονύση.
Έχω ξεχάσει πότε καταργήθηκε η Τεχνολογική και μαζί της η Ηλεκτρολογία.
Δεν την δίδαξα (στο σχολείο μου ουδέποτε σχηματίστηκε η σχετική Τεχνολογική) αλλά μου είχαν δείξει γραπτά. Οι περισσότεροι μαθητές χρησιμοποιούσαν πίνακες αληθείας αλλά σε ένα γραπτό υπήρχε χρήση της Άλγεβρας Boole.
Στο βιβλίο του PSSC βλέπω να υπάρχουν πύλες.
Τα εναλλασσόμενα δεν επανέρχονται με το νέο πρόγραμμα.
Οι δράσεις φέρνουν πόντους στην αξιολόγηση.
Καλημέρα Γιάννη και Διονύση.
Το θέμα και άλλα πολλά παρόμοια φέρνουν, τουλάχιστον σε εμάς τους παλιούς, νοσταλγική κατάθλιψη.
Και μάλλον έρχονται και χειρότερα.
Γεια σου Άρη.
Οι πύλες ας μην διδαχθούν (το PSSC τις γράφει).
Όμως μικρή αναφορά σε ημιαγωγούς θα έπρεπε να γίνεται. Ο πολιτισμός μας στηρίζεται σ’ αυτούς.
Γιάννη, καλησπέρα.
Όσα αναφέρεις στην ανάρτησή σου, τα περισσότερα τουλάχιστον (ή και άλλα, πχ εναλλασσόμενα, διαιρέτες), διδασκόντουσαν στην ηλεκτρολογία (μέχρι το 2016). Μάθημα, σχετικά εύκολο, λόγω περιορισμένης ύλης, που έδιναν πόντους στους μαθητές που το επέλεγαν. Η υψηλή βαθμολογία ήταν δεδομένη.
Στη συνέχεια τίποτα. Οι «δράσεις» έφαγαν την ουσία. Ακόμα και στα δημοτικά η ολοκλήρωση της ύλης σε κρίσιμες ηλικίες (1η και 2α) με το ρυθμό που πρέπει πάει περίπατο. Σε ένα δημοτικό που γνωρίζω επεβλήθη να πηγαίνουν μετά τις Απόκριες κάθε Παρασκευή εκκλησία (και πέρα βρέχει).
Σημεία των καιρών.
Να ‘σαι καλά και καλές γιορτές σε όλους του δικτύου.
Καλησπέρα Ντίνο.
Ακριβώς έτσι είναι.