Ενώ η πρόσβαση στα βίντεο μαθήματα είναι ελεύθερη στα Διαγώνισματα δεν είναι. Θέλει κωδικούς…. Δεν έχω βρει άκρη. Δεν θα έπρεπε να υπήρχε η λογική του st4exams? Με την ίδια λογική θα έπρεπε και τα βιντεομαθηματα να ζητούσαν κωδικούς. Έχετε υπόψιν σας το θέμα?
Κώστα η πρόσβαση σε όλο το υλικό μπορεί να γίνει με τους κωδικούς σύνδεσης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ( ΠΣΔ ) ενεργού ή συνταξιούχου εκπαιδευτικού ενώ οι μαθητές παίρνουν κωδικούς από το σχολείο τους. Εγώ, αν και συνταξιούχος , έχω ήδη πρόσβαση σε όλα τα μαθήματα του θετικού προσανατολισμού.
Επομένως Γρήγορη μεταξύ μας……
Γιατί?
Και ταυτόχρονα η πρόσβαση στο St4exams και στην τράπεζα θεμάτων είναι ελεύθερη. Κάνω λάθος?
Καθόλου λάθος Κώστα.
Ακατανόητη η απόφαση πρόσβασης σε εκπαιδευτικούς με κωδικούς και σε οποιονδήποτε άλλο ( όπως στο study4exas ). Βλέποντας το υλικό είδα ( το αναφέρουν κιόλας ) ότι αποτελείται κατά βάση από υλικό συναδέλφου που διατηρεί ιστοσελίδα, υλικό από το study4exas και υλικό από το ylikonet.
Καλημέρα Κώστα.
Έχεις απόλυτα δίκιο!!!
Δεν υπάρχει καμιά λογική στην μη ελεύθερη πρόσβαση στο παραπάνω υλικό.
Ελπίζω να βρεθεί κάποιος υπεύθυνος και να παρέμβει… χθες!!!
Τα διαγωνίσματα του Ψ. Φ. είναι κατά το πλείστον κολλάζ από άλλα διαγωνίσματα, κυρίως του S4E ή από θέματα πανελλαδικών. Καταστρέφουν δηλαδή κατακερματίζοντας ολοκληρωμένες δουλειές συναδέλφων για να φτιάξουν κάτι “καινούριο”. Όταν τους επισήμανα ότι πήρανε θέματα Α, πολλαπλής επιλογής από διαγώνισμα που δημοσίευσα στο “Υλικό”, αντί να τα αφαιρέσουν, αντικαταστήσανε 1 υποερώτημα από τα 4 και έτσι … όλα καλά. Λυπάμαι για την αντισυναδελφική συμπεριφορά. Μετά από 2 μήνες προσπάθειές μου, τηλέφωνα στο υπουργείο και στο ΙΕΠ, που δεν υπήρχε ποτέ κάποιος υπεύθυνος για να διαμαρτυρηθώ, τελικά άρχισαν και βάζουν τα ονόματα των συγγραφέων του υλικού που πήρανε από δω κι από εκεί.
Φυσικά έχεις δίκιο Κώστα, αλλά προσωπικά το περίμενα από το υπουργείο.
Έχω δεχτεί ότι με βλέπει ικανό μεν να διδάξω, άλλα κάτι λιγότερο από ότι τους συνάδελφους που το ίδιο το υπουργείο πληρώνει.
Καλημέρα.
Παναγιώτη το βάζεις σε ενα άλλο επιπέδο το θέμα . Το τι εχει συμβει μεταξύ σας είναι ενα θέμα αλλά όπως αντιλαμβανεσαι δεν αφορά τους υπόλοιπους συναδερφους . Το παραπονο σου σεβαστό αλλά μεχρι εκει.
Το θέμα μας αυτη τη στιγμη είναι η ελευθερη πρόσβαση με τον ίδιο ακριβως τροπο που γίνεται στην τραπεζα θεματων και στο st4exams . To υλικο των διαγωνισματων αυτών προφάνως ο καθε συναδερφος έχει τη δική του διακριτική ικανοτητα να το αξιολογήσει και να το διαχειριστεί όπως εκεινος κρίνει.
Κώστα Παπαδάκη η μη ελευθερη προσβαση επειδη δυστυχως μας εχουν κανει να ειμαστε καχυποπτοι μου δημιουργει προβληματισμους ……μαλιστα τη στιγμη που είμαστε σε τροχια εξετάσεων .
Καλησπέρα Κώστα. Αφού θεωρείς ότι το θέμα που έθιξα είναι προσωπικό και το αν κανείς μπορεί να παίρνει ό,τι θέλει από το ΥΛΙΚΟΝΕΤ και κάθε ιστοσελίδα, χωρίς να αναφέρει την πηγή και τον συγγραφέα, είναι θέμα του κάθε συναδέλφου “να το διαχειριστεί όπως εκείνος κρίνει”, παρακαλώ τον διαχειριστή της ιστοσελίδας να κατεβάσει το σχόλιό μου, γιατί δεν βρήκα τον τρόπο να το κάνω εγώ. Ευχαριστώ.
Παναγιωτη ο λόγος που έθεσα εξ αρχης τον προβληματισμο μου νομιζω ότι είναι ξεκαθαρος για όλους.
Στο σχολιο σου , που όπως σου ειπα είναι σεβαστη η δυσαρεσκεια σου , θιγεις ενα διαφορετικο θέμα σε σχεση με τον προβληματισμο που έχω θεσει , αυτό δεν είναι επίσης ξεκάθαρο ;
Ναι Κώστα είναι ξεκάθαρο. Το δέχομαι, έθιξα κάτι άλλο, που θεώρησα σχετικό και σημαντικό για την ιστοσελίδα. Γι’ αυτό ζητώ και πάλι, αν είναι δυνατόν, να αφαιρεθούν τα σχόλιά μου.
Καλημέρα σε όλους. Παναγιώτη δεν υπάρχει λόγος να αφαιρεθούν τα σχόλιά σου, αφού δεν προσβάλλουν κάποιον από τους συμμετέχοντες. Το ότι η συζήτηση πήρε μια άλλη κατεύθυνση, είναι κάτι που συμβαίνει συχνά στις διαδικτυακές συνομιλίες.
Κώστα οι προβληματισμοί σου έχουν ενδιαφέρον.
Γεια σας παιδιά.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει το αναρτημένο υλικό να είναι ανοιχτό σε κάθε επισκέπτη της σελίδας. Έτσι μπορεί και κριτική να γίνει και λάθη (αν υπάρχουν) να εντοπιστούν.
Το θέμα που θίγει ο Παναγιώτης είναι συνθετότερο.
Αν ένα θέμα είναι αντιγραφή, καλό είναι να αναφέρεται η πηγή.
Αν μοιάζει με αναρτημένο θέμα μπλέκουμε αρκετά. Για να μη μιλάω γενικά (κάτι που αντιπαθώ), ποια η πατρότητα του θέματος:
-Που πρέπει να χτυπήσω μια μπάλα μπιλιάρδου ώστε να κυλίεται χωρίς ολίσθηση μετά το χτύπημα;
Αν ένας την έχει γράψει στο βιβλίο του, μπορεί να ψέξει άλλον που την αναρτά, την περιλαμβάνει σε βιβλίο ή σε σημειώσεις;
Γιατί έχω δει περίεργα φαινόμενα. Να διεκδικούν π.χ. την πατρότητα του βαρούλκου!!