Φυσική |
Χημεία |
Φόρουμ |
Σχόλια |
Καλησπέρα Χρήστο κι ευχαριστώ για το σχόλιο. Εγώ έκανα μια άσκηση επιπέδου ΟΧΙ πανελληνίων, αλλά επιπέδου Διαγωνισμού στη Φυσική όπου…
Καλησπέρα Ανδρέα. Ευχαριστώ για το σχόλιο και τις παρατηρήσεις σου. Έχεις δίκιο για τη σχέση υ1 και υ2, θέλει μgd…
Πρόδρομε καλησπέρα, Ευφάνταστη. Ωστόσο νομίζω πως δεν νομιμοποιείται καθώς εμπίπτει κατά την γνώμη στα κομμένες ασκήσεις του υπουργείου σαν αυτή…
Καλησπέρα Γιώργο. Με προοπτική όπως λες. Μπορούσα να βάλω κιάλλα αλλά είπα αρκετά. Σ’ ευχαριστώ και για το φιλτράρισμα. Καλό…
Καλησπέρα Πρόδρομε. Η άσκηση είναι υψηλού επιπέδου με υπογραφή Πρόδρομου, οπότε για πολύ καλούς μαθητές. Παίζει στα όρια αφού κίνηση…
Παντελή, Πρόδρομε και Παύλο καλησπέρα. Σας ευχαριστώ για το σχόλιο. Παντελή με την πρώτη ευκαιρία θα το φτιάξω το σχήμα.…
Kαλησπέρα Παντελή. Όμορφη και με …προοπτική!Θα βοηθήσει για την Γ Λυκείου. Ξεχασες στην εκφωνηση να αναφέρεις ότι έχουμε όμοια σφαιρίδια.
Καλησπέρα Νίκο. Ωραίο Β θέμα, εντός και επί τα αυτά πιθανών θεμάτων! Συγχαρητήρια.
Καλησπέρα Αποστόλη και συγχαρητήρια για την ιδέα της άσκησης-παιγνίου! Αν ήταν στην ύλη και η πλάγια βολή τότε θα μπορούσε…
Πρόδρομε σε ευχαριστώ πολύ. Παρατηρώ ότι αν και συζείς πλέον με τη Φύση, πού και πού επιστρέφεις στην παλαιά αγαπημένη…
Γεια σου Αποστόλη, όμορφη άσκηση που μπορεί να κερδίσει το ενδιαφέρον των μαθητών αφού συνδέει όμορφα την φυσική με το…
Γεια σου Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και για τον διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης της άσκησης, να είσαι καλά!
Γεια σας παιδιά. Και να σκεφτείς Βασίλη ότι την ώρα που την έγραφα, κοίταγα απέναντι ένα στόχο που χω κρεμασμένο.…
Καλημέρα Παύλο. ¨ομορφη ασκηση και διδακτική. Μια παρόμοια λύση στην ίδια λογική χρησημοποιώντας τις ταχύτητες: https://i.ibb.co/Tg0gZ7F/scan-sep5.png
Ωραίο το σενάριο, ένα παράδειγμα από την πραγματικότητα (η μελέτη γίνεται με το μοντέλο που διδάσκουμε, δεν επηρεάζει ο αέρας…
Αλλά και δίπλα…
Άρθρα |
Υπόλοιπα |
Καλημέρα Πάνο. Ποια είναι η εξήγηση;