Καλημέρα Λευτέρη
Τώρα το είδα.
Από άποψη παρουσίασης πάντα είσαι ελκυστικός.
ΟΜΩΣ
Από άποψη φυσικής η δύναμη που ασκούν τα κορίτσια μέσω του σχοινιού στα αγόρια είναι αντίθετη της δυναμης που ασκούν τα αγόρια στις γυναίκες, ( Δράση αντίδραση )
Και στο οποιοδήποτε σημείο του νήματος ασκούνται αντίθετες δυνάμεις ( τάσεις )
Η Συνισταμένη των εσωτερικών δυνάμεων είναι πάντα μηδέν.
Το σύστημα δεν μετατοπίζεται από εσωτερικές δυνάμεις λοιπόν.
Στην διελκυστίνδα οι δυνάμεις που μετακινούν το σύστημα είναι οι στατικές τριβές από το έδαφος. Κερδίζουν λοιπόν αυτοί που έχουν μεγαλύτερη μάζα ή παπούτσια με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής με το έδαφος
Στην Φυσική οι δυνάμεις δεν ανήκουν στους δυνατούς αλλά εμγανίζονται σε ζεύγη αντίθετα . Οι δυνάμεις ανάμεσα σε έναν ελέφαντα και ένα ποντίκι έχουν ίσα μέτρα.
Στην διελκυστίνδα δεν κερδίζει ο πιο δυνατός
Στγνώμη αλλά νομίζω ότι η παρουσίαση δεν βοηθά καθόλου για να καταλάβουν οι μαθητές την Νευτώνεια φυσική. Βέβαια δεν είσαι εσύ ο φταίχτης αφού το παράδειγμα αυτό παρά τις επαναλαμβανόμενες κριτικές συνεχίζουν να το χρησιμοποιούν σε σχολικά εγχειρίδια για να διδάξουν την συνισταμένη δύναμη επιμένοντας σε λάθος ( Αριστοτελικό ) παράδειγμα.
Καλημέρα Λευτέρη
Τώρα το είδα.
Από άποψη παρουσίασης πάντα είσαι ελκυστικός.
ΟΜΩΣ
Από άποψη φυσικής η δύναμη που ασκούν τα κορίτσια μέσω του σχοινιού στα αγόρια είναι αντίθετη της δυναμης που ασκούν τα αγόρια στις γυναίκες, ( Δράση αντίδραση )
Και στο οποιοδήποτε σημείο του νήματος ασκούνται αντίθετες δυνάμεις ( τάσεις )
Η Συνισταμένη των εσωτερικών δυνάμεων είναι πάντα μηδέν.
Το σύστημα δεν μετατοπίζεται από εσωτερικές δυνάμεις λοιπόν.
Στην διελκυστίνδα οι δυνάμεις που μετακινούν το σύστημα είναι οι στατικές τριβές από το έδαφος. Κερδίζουν λοιπόν αυτοί που έχουν μεγαλύτερη μάζα ή παπούτσια με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής με το έδαφος
Στην Φυσική οι δυνάμεις δεν ανήκουν στους δυνατούς αλλά εμγανίζονται σε ζεύγη αντίθετα . Οι δυνάμεις ανάμεσα σε έναν ελέφαντα και ένα ποντίκι έχουν ίσα μέτρα.
Στην διελκυστίνδα δεν κερδίζει ο πιο δυνατός
Στγνώμη αλλά νομίζω ότι η παρουσίαση δεν βοηθά καθόλου για να καταλάβουν οι μαθητές την Νευτώνεια φυσική. Βέβαια δεν είσαι εσύ ο φταίχτης αφού το παράδειγμα αυτό παρά τις επαναλαμβανόμενες κριτικές συνεχίζουν να το χρησιμοποιούν σε σχολικά εγχειρίδια για να διδάξουν την συνισταμένη δύναμη επιμένοντας σε λάθος ( Αριστοτελικό ) παράδειγμα.
Να ξαναπώ πως ο Δημήτρης έχει δίκιο .
Εδώ και μια προσομοίωση για σύνθεση δυνάμεων βάρκας που διασχίζει ποτάμι.
Ανανέωση pH και εξουδετέρωση.
http://users.sch.gr/lefgeo/ion2021/ion03052021.html
και σύνθεση δυνάμεων με γωνία σε βάρκα http://users.sch.gr/lefgeo/sf_boat/sf_boat_21082019.html