Άρθρα

                   Για Καθηγητές- Φοιτητές...

 

     

 

Μια χορδή με σταθερό το ένα της άκρο

Μια χορδή με σταθερό το ένα της άκρο

Το πρόβλημα της δημιουργίας στάσιμου κύματος, πάνω σε μια χορδή με πακτωμένο το ένα της άκρο, όταν το άλλο άκρο τίθεται σε εγκάρσια ...

Η επίπεδη ζωή κάποιων τρισδιάστατων όντων. 1.

Η επίπεδη ζωή κάποιων τρισδιάστατων όντων. 1.

………Αν στο πρόβλημά μας είναι δεδομένο πως πρόκειται για την κάτω αριστερή γωνία (όπως στο πρόβλημα με την αράχνη του Καρτέσιου ...

Παράλληλες δυνάμεις,  η άνωση και η πλεύση.

Παράλληλες δυνάμεις,  η άνωση και η πλεύση.

Ας δούμε τώρα αν μια ισορροπία είναι ευσταθής ή όχι.

Αλκίνοος Μάζης (1904 – 1980)

Αλκίνοος Μάζης (1904 – 1980)

Μετά την εξιστόρηση της παραγωγής σχολικών βιβλίων Φυσικής από τις πανεπιστημιακές ομάδες συγγραφής που προέρχονται από το ...

Μία Αναδιήγηση της Ηλεκτρομαγνητικής Επαγωγής

Μία Αναδιήγηση της Ηλεκτρομαγνητικής Επαγωγής

Ηλεκτρομαγνητική Επαγωγή (τού Ε. Α. Αναγνωστάκη)

Σαλτερής Γ. Περιστεράκης

Σαλτερής Γ. Περιστεράκης

Το οροπέδιο της Τραγαίας (Τρανή Γη/ ο Τάσος Αναστασίου διορθώνει: η Γη του τράγου) στο Χαλκί της Νάξου, φιλοξενεί εκκλησίες με έργα ...

Το εκκρεμές του Foucault (Μέρος ΙΙ)

Το εκκρεμές του Foucault (Μέρος ΙΙ)

https://en.wikipedia.org/wiki/Foucault_pendulum#/media/File:Foucault_Pendulum.jpg Εδώ γίνεται η πλήρης ανάλυση του εκκρεμούς του Φουκώ.

Οι νέες τεχνολογίες στη Β/θμια Εκπαίδευση.

Οι νέες τεχνολογίες στη Β/θμια Εκπαίδευση.

Η δική μου γενιά, δηλαδή η γενιά των γεννημένων τη δεκατία του ’50, με άλλα λόγια οι εκπαιδευτικοί που σήμερα σιγά-σιγά αποσυρόμαστε από ...

#02 – Εκπαιδευτικός μύθος ή αλήθεια – Τα μαθησιακά στυλ

#02 – Εκπαιδευτικός μύθος ή αλήθεια – Τα μαθησιακά στυλ

Αγαπητοί συνάδελφοι, Μόλις δημοσίευσα ένα άρθρο στο blog μου στο οποίο διερευνώ την

Η Έννοια της Ταχύτητας

Η Έννοια της Ταχύτητας

Ο τρόπος με τον οποίο αλλάζει η θέση των διαφόρων σωματίων σε σχέση με τον χρόνο είναι διαφορετικός.

Το εκκρεμές του Foucault (μέρος Ι).

Το εκκρεμές του Foucault (μέρος Ι).

Το εκκρεμές του Foucault: Το επίπεδο κίνησης του αλλάζει με το χρόνο. Τι δείχνει άραγε αυτό; Ότι η γη περιστρέφεται;

Γραμμή εκπομπής του ουδέτερου υδρογόνου 21cm

Γραμμή εκπομπής του ουδέτερου υδρογόνου 21cm

Μια προσπάθεια με βάση μία είδηση να ξεφυλλίσουμε πως εξελίχθηκε ένα εύρημα του 1904. Ελαφρύ ανάγνωσμα για φυσικούς μετά την ένταση των ...

Αρχάριοι και έμπειροι (ΙΙ) – Καλές διδακτικές πρακτικές

Αρχάριοι και έμπειροι (ΙΙ) – Καλές διδακτικές πρακτικές

Αγαπητοί συνάδελφοι, Μόλις δημοσίευσα το 2ο άρθρο μου για τους αρχάριους και έμπειρους μαθητές στο blog μου. Στο άρθρο αυτό αναφέρομαι ...

Ο μικροελεγκτής ή πως η επιστήμη βοηθά την … επιστήμη.

Ο μικροελεγκτής ή πως η επιστήμη βοηθά την … επιστήμη.

Η έννοια της επιστήμης είναι λίγο παρεξηγημένη. Με την έννοια αυτή οι πολλοί εννοούν τη σύγχρονη επιστήμη, πχ τις πρόσφατες ανακαλύψεις ...

Αρχάριοι και έμπειροι μαθητές (Ι)

Αρχάριοι και έμπειροι μαθητές (Ι)

Αγαπητοί συνάδελφοι, Μόλις δημοσίευσα ένα άρθρο στο blog μου που εστιάζει στη δομή και της ποσότητα των γνώσεων των αρχάριων και των ...

#01 – Εκπαιδευτικός μύθος ή αλήθεια;

#01 – Εκπαιδευτικός μύθος ή αλήθεια;

#01 – Εκπαιδευτικός μύθος ή αλήθεια; – Αφού θα το βρω στη Google γιατί να το μάθω; Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι, Εγκαινίασα μια νέα ...

Καλές πρακτικές για τις πανελλήνιες εξετάσεις

Καλές πρακτικές για τις πανελλήνιες εξετάσεις

Αγαπητοί συνάδελφοι, Δημοσίευσα ένα άρθρο που απευθύνεται στους μαθητές οι οποίοι πρόκειται να δοκιμαστούν στις πανελλήνιες ...

Είναι η μάθηση δύσκολη υπόθεση;

Είναι η μάθηση δύσκολη υπόθεση;

Αγαπητοί συνάδελφοι, Μόλις δημοσίευσα στο προσωπικό μου blog ένα άρθρο με το ερώτημα: Είναι η μάθηση δύσκολη υπόθεση;  Το ενδιαφέρον αυτό ...

Μελετώντας το φαινόμενο Doppler στην ομαλή και την επιταχυνόμενη κίνηση.

Μελετώντας το φαινόμενο Doppler στην ομαλή και την επιταχυνόμενη κίνηση.

Κάνουμε μια γενική μελέτη του φαινομένου Doppler κινούμενης πηγής και ακίνητου παρατηρητή και εξειδικεύουμε σε δυο περιπτώσεις: όταν η ...

Γιατί το «να κόβεις δρόμο» είναι καλό και για επιταχύνσεις…

Γιατί το «να κόβεις δρόμο» είναι καλό και για επιταχύνσεις…

Η ανάρτηση απευθύνεται μόνο σε καθηγητές και είναι συνέχεια μιας παλιότερης:

Περισσότερα...