Δημοσιεύτηκε από το χρήστη Κυριακόπουλος Γιάννης στις 7 Απρίλιος 2011 στις 16:09 στην ομάδα Ό,τι άλλο…
Όταν κατασκευάζουμε ένα πρόβλημα έχουμε κατά νου να διδάξουμε κάτι στους μαθητές μας αναγκάζοντάς τους να κινηθούν προς κάποια κατεύθυνση.
Τα αριθμητικά δεδομένα είναι τέτοια ώστε ούτε να αποθαρρύνουν τα παιδιά ούτε να τους αποσπούν την προσοχή από την ουσία. Όταν δε πρόκειται για θέμα εξετάσεων πρέπει οι αριθμητικές πράξεις να διαρκούν ελάχιστα , οι γωνίες να είναι αναγνωρίσιμες κ.λ.π. Έτσι «μαγειρεύουμε» τα νούμερα με κάποιες φορές ευτράπελα αποτελέσματα.
Τα όσα ακολουθούν μη τα εκλάβετε ως ειρωνεία. Ως κλαδικό χιούμορ ναι , ως αυτοσαρκασμό ναι. Μην τα πάρετε και πολύ τοις μετρητοίς.
Τα σχόλια