web analytics

Γιατί πιθανόν έμειναν τα 5 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα χιονια;

Όταν η θερμοκρασία πέφτει, η εσωτερική αντίσταση των μπαταριών αυξάνεται. Αυτό συμβαίνει γιατί η κίνηση των ιόντων μέσα στην μπαταρία επιβραδύνεται. Αποτέλεσμα; Η μπαταρία δυσκολεύεται να παρέχει την απαραίτητη ισχύ, ειδικά στην εκκίνηση, περιορίζοντας την απόδοση του οχήματος. Έτσι, τις κρύες μέρες του χειμώνα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν δυσκολία να ξεκινήσουν, δίνοντας την αίσθηση ότι η μπαταρία «έμεινε». Η μειωμένη απόδοση της μπαταρίας δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Η χαμηλή θερμοκρασία επηρεάζει και τη χημική αντίδραση που παρέχει ενέργεια στην μπαταρία, καθιστώντας τη λιγότερο αποδοτική. Επιπλέον, η αυξημένη χρήση των συστημάτων θέρμανσης και άλλων λειτουργιών του αυτοκινήτου εντείνει την κατανάλωση ενέργειας, μειώνοντας περαιτέρω την αυτονομία του οχήματος σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
17 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Μιχαήλ Τρούλιαλης
29/12/2024 6:08 ΜΜ

Νομίζω κυρία Νάντσου ότι έχετε κάνει μια εξαιρετική σύνοψη. Θα διαφωνήσω λίγο με το τελευταίο μέρος, θεωρώ ότι υπάρχουν πολλοί στην Ελλάδα που έχουν αυτές τις δυνατότητες. Με βάση τα στοιχεία της ELSTAT σε σύνολο 3.016.163 νοικοκυριών που έχουν τουλάχιστον 1 αυτοκίνητο, τα 973.172 έχουν τουλάχιστον 2, ποσοστό 32%. Επίσης από τα νοικοκυριά που έχουν αυτοκίνητο τα 1.467.814 έχουν τουλάχιστον μια θέση στάθμευσης, ποσοστό 49%. Επομένως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μοιάζουν να απευθύνονται σε ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού της χώρας.