 Από τον Σεπτέμβριο λειτουργεί το Ψηφιακό Φροντιστήριο του υπουργείου. Εκεί, για κάθε μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο, έχουν δημιουργηθεί βιντεοσκοπημένα μαθήματα και παρέχονται ταυτόχρονα, ως ασύγχρονη εκπαίδευση, σημειώσεις με θεωρία, ερωτήσεις, ασκήσεις και διαγωνίσματα. Σ’ αυτά τα φυλλάδια, αλλά και στα μαθήματα, υπάρχει υλικό που έχει αντληθεί από διάφορες ιστοσελίδες όπως το S4E, αλλά και το “Υλικό” και σελίδες Φυσικής στο FB, χωρίς καμιά αναφορά στους συγγραφείς του υλικού αυτού. Εγώ προσωπικά βρήκα επανειλημμένως και σε πολλά τέτοια φυλλάδια, υλικό από δικές μου δημοσιεύσεις στο S4E, αλλά και στο Υλικό ή FB σελίδες (διαγώνισμα). Επειδή αυτό είναι και αντισυναδελφικό και παράνομο έκανα διαμαρτυρία στο υπουργείο και αφού αναγνώρισαν το λάθος, είπαν ότι θα προβούν σε επανόρθωση, αναφέροντας τους συγγραφείς από τους οποίους πήραν το υλικό. Βέβαια δεν θα το κάνουν επιτόπου σε κάθε θέμα που άντλησαν, για να φτιάξουν τα φυλλάδια αυτά, όπως είναι και το σωστό, αλλά σε κάποιο άλλο σημείο με μια γενική αναφορά. Ενημερώνω από δω τους συναδέλφους, αν θέλουν, να ελέγξουν και αυτοί αν έχουν πάρει δικό τους υλικό και αν θα αναφέρουν τώρα το όνομά τους. Η προχειρότητα πάντως που διέπει όλη αυτή τη διαδικασία μετά από 7 μήνες παρανομίας και αντισυναδελφικής συμπεριφοράς είναι ανεκδιήγητη.
Από τον Σεπτέμβριο λειτουργεί το Ψηφιακό Φροντιστήριο του υπουργείου. Εκεί, για κάθε μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο, έχουν δημιουργηθεί βιντεοσκοπημένα μαθήματα και παρέχονται ταυτόχρονα, ως ασύγχρονη εκπαίδευση, σημειώσεις με θεωρία, ερωτήσεις, ασκήσεις και διαγωνίσματα. Σ’ αυτά τα φυλλάδια, αλλά και στα μαθήματα, υπάρχει υλικό που έχει αντληθεί από διάφορες ιστοσελίδες όπως το S4E, αλλά και το “Υλικό” και σελίδες Φυσικής στο FB, χωρίς καμιά αναφορά στους συγγραφείς του υλικού αυτού. Εγώ προσωπικά βρήκα επανειλημμένως και σε πολλά τέτοια φυλλάδια, υλικό από δικές μου δημοσιεύσεις στο S4E, αλλά και στο Υλικό ή FB σελίδες (διαγώνισμα). Επειδή αυτό είναι και αντισυναδελφικό και παράνομο έκανα διαμαρτυρία στο υπουργείο και αφού αναγνώρισαν το λάθος, είπαν ότι θα προβούν σε επανόρθωση, αναφέροντας τους συγγραφείς από τους οποίους πήραν το υλικό. Βέβαια δεν θα το κάνουν επιτόπου σε κάθε θέμα που άντλησαν, για να φτιάξουν τα φυλλάδια αυτά, όπως είναι και το σωστό, αλλά σε κάποιο άλλο σημείο με μια γενική αναφορά. Ενημερώνω από δω τους συναδέλφους, αν θέλουν, να ελέγξουν και αυτοί αν έχουν πάρει δικό τους υλικό και αν θα αναφέρουν τώρα το όνομά τους. Η προχειρότητα πάντως που διέπει όλη αυτή τη διαδικασία μετά από 7 μήνες παρανομίας και αντισυναδελφικής συμπεριφοράς είναι ανεκδιήγητη.
 
Καλησπέρα Παναγιώτη!
Πως βλέπεις μαθήματα που έχουν γίνει;
Δεν μπόρεσα να δω. Μόνο κάποια live
Δώσε κάποιο σύνδεσμο.
Καλησπέρα Βασίλη. Μόνο τα βίντεο μπορείς να δεις ελεύθερα. Για την ασύγχρονη διδασκαλία χρειάζονται κωδικοί sch.gr. Έχουν οι μαθητές και οι καθηγητές του δημοσίου.