web analytics

Μαζοχισμός ή κακές συνήθειες;

Δίνεται στα παιδιά ένα πρόβλημα:

Βρίσκεται λυμένο στο ιστολόγιό μου και δεν θα παραθέσω λύση.

Πρέπει κάποιος να δείξει ότι το χέρι κινείται με διπλάσια επιτάχυνση από αυτήν με την οποία ανεβαίνουν η κινητή τροχαλία και το αναρτημένο βάρος, μάζας Μ.

Οι εξισώσεις που προκύπτουν:

Συνέχεια:

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
4 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Αγαλόπουλος

Γιάννη Καληνύχτα!

Έκανα ένα σχόλιο στα θέματα και ανέφερα ότι το θέμα των πρόσφατων εξετάσεων το δουλεύω από το 2007 σε διάφορες παραλλαγές ,για το ερώτημα Δ4 αναφέρομαι ,που είναι αυτοτελής άσκηση με μια μαζούλα να κρέμεται κατακορυφα στην ακτίνα 2R της διπλής τροχαλιας .

 θα ήταν πιο φιλικό στους μαθητές να δίνεται η επιτάχυνση του κυλίνδρου και να ζητούνται σταδιακά ουσιωδη ερωτήματα που δυστυχώς δεν ζητήθηκαν λόγω της συρραφής ασκήσεων για εντυπωσιασμο και ψυχολογικό εκφοβισμο των υποψηφίων sad

Έχω την αίσθηση ότι σε αυτό θέλεις να αναφερθείς…Στο χασιμο της φυσικής από την επίλυση του συστήματος!

Βαγγέλης Κουντούρης

καλημέρα Γιάννη

το ερώτημα είναι αν νομιμοποιείται άσκηση να έχει κινητή ή ακίνητη τροχαλία, αφού οι τροχαλίες και όλες οι απλές μηχανές δεν διδάσκονται πουθενά (!) (αλήθεια ποιος "σοφός" έκρινε ότι έπρεπε να λείπει από τη διδακτέα ύλη η δικαίωση της προσπάθειας που έκανε το ασήμαντο μυικά ανθρωπάκι, με "πάσα" Φυσικής, να υπερνικήσει τεράστιες αντιστάσεις;)