Υπέρ Κινηματικής ο λόγος, αλλά και μια διδακτική πρόταση…(αατ και αρμονική ταλάντωση)

Γενικά για κάθε κίνηση, έχω την άποψη ότι έχει ιδιαίτερη αξία η Κινηματική. Η πρώτη φανερή επαφή που μπορεί να έχει ο μαθητής με ένα φαινόμενο, είναι η κίνηση. Αυτή παρατηρεί, αυτή μπορεί να μετρήσει και μέσα από μια πειραματική προσέγγιση να την μελετήσει.

Χρειάζεται μια μεζούρα και ένα χρονόμετρο. Από εκεί ξεκινούν όλα…

Μετά, με βάση τα αποτελέσματα, μπορεί να καταλήξει ότι υπάρχει ή δεν υπάρχει δύναμη και ποιας μορφής είναι. Αν υπεισέρχονται και ποιες μορφές ενέργειας  και να προχωρήσει σε παραπέρα κατανόηση του φαινομένου. Η δύναμη δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας τρόπος να περιγράψει τις αλληλεπιδράσεις, δηλαδή να δικαιολογήσει γιατί είναι αυτή η μορφή της συνάρτησης x-t και να βρει την τιμή της.

Δεν γνωρίζουμε αρχικά τις δυνάμεις και από εκεί συμπεραίνουμε την κίνηση…

Είναι σαν να βάζουμε το κάρο μπροστά από το άλογο!!! (για να θυμηθούμε και μια παλιά έκφραση…)

Διαβάστε τη συνέχεια με κλικ  εδώ.

ή εναλλακτικά εδώ.

(Visited 109 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια