Subscribe
Ειδοποίηση για
1 Σχόλιο
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Ελευθερία Νασίκα
Αρχισυντάκτης
29/10/2016 8:45 ΜΜ

 

 
Απαντήσεις σε αυτή τη συζήτηση
Permalink Απάντηση από τον/την Φιορεντίνος Γιάννης στις 31 Μάιος 2011 στις 15:44

Πέτρο, καλησπέρα.

Τα θέματά σου καλύπτουν όλη (ή σχεδόν όλη) τη διδασκόμενη ύλη της Β Γυμνασίου.

Μου άρεσαν (ιδαίτερα το 2). Ως προς το επίπεδο τα θεωρώ “δυσκολούτσικα” για μαθητές

αυτής της τάξης. Ειδικότερα ας πούμε το 6.2 Δεν γνωρίζω βέβαια το επίπεδο των

μαθητών σου. Είναι όμως σίγουρο ότι οι μαθητές που ανταποκρίνονται σε τέτοια θέματα,

αποκτούν γερές βάσεις για την οικοδόμηση “Φυσικής σκέψης”.

Permalink Απάντηση από τον/την Γκενές Δημήτρης στις 31 Μάιος 2011 στις 19:36

Συνάδελφε Πέτρο

Για Β Γυμνασίου πολύ απαιτητικά αλλά ΕΞΑΙΡΕΤΚΑ,

αρκεί να μην αποθαρρύνεις πολλούς – εγώ δεν θα το τολμούσα.

Υπόσχομαι όμως να κλέψω αρκετές Ιδέες σου …

…νά ‘μαστε καλά… από του χρόνου.

Permalink Απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 31 Μάιος 2011 στις 20:35

Πέτρο

η γνώμη μου είναι ότι

τα θέματα είναι πολύ δύσκολα,

έχουν πολλές ασκήσεις και

πάρα πολύ μεγάλο όγκο.

Αν, πάντως, οι μαθητές σου ανταποκρίνονται με επιτυχία

σε θέματα όπως τα 3 (ο τύπος του νόμου του Hooke δεν υπάρχει στο σχολικό βιβλίο), 8 και 9,

σε συνθήκες, μάλιστα, εξετάσεων και όχι διδακτικής ώρας,

τότε μπράβο τους και μπράβο και σε σένα.