
Δημοσιεύτηκε από τον/την Νίκος Ανδρεάδης στις 21 Απρίλιος 2013 και ώρα 20:30
Στο σχήμα ο κύλινδρος (1) έχει μάζα m, ακτίνα 2R και στο μέσον της παράπλευρης επιφάνειάς του υπάρχει λεπτή εγκοπή βάθους R, η τροχαλία έχει μάζα m, ακτίνα R και μπορεί να περιστρέφεται χωρίς τριβές γύρω από ακλόνητο οριζόντιο άξονα που διέρχεται από το κέντρο της και ο κύλινδρος (2) έχει μάζα Μ και ακτίνα R.
![]()
Νίκο υποκλίνομαι!
Τυχεροί οι λίγοι που σε παρακολουθούν ακόμη.
Μια πρόταση:
Έμαθα ότι η πρόθεση του (της) αξιολογητή μας, είναι να ελέγξει τα βιβλία ύλης αν τα συμπληρώναμε, και τον αν συμφωνούν οι προφορικοί βαθμοί μας με τους γραπτούς των παιδιών.
Να της δείξεις αυτή την ανάρτηση… (ο νοών νοείτω).
Συνεχίζοντας το προηγούμενο σχόλιο…
Και αν το καταλάβει Νίκο, γράψε μου!!!
Δάσκαλε που δίδασκες! Εμένα κατηγορείς ότι βάζω δύσκολα και ανεβάζω το επίπεδο!!!
Στα σοβαρά τώρα, μπράβο Νίκο.
Καλησπέρα Νίκο. Συλλεκτικό κομμάτι. Πολύ καλή δουλειά. Χαράς το κουράγιο σου. Σε ένα σχήμα λείπει το Ε το οποίο υπάρχει στο επόμενο. Τη μελέτησα με την υπόκρουση του Nabucco.
Διονύση καλησπέρα, δεν την έβαλε στο blogspot όμως.
Νά τα … βαριά πυροβολικά του δικτύου που αναφέρει ο Χρήστος !
Συγχαρητήρια κι από μένα Νίκο 🙂
Νίκο καλημέρα
Σπουδαίο θέμα. Συγχαρητήρια. Θα τη δώσω σήμερα στην τάξη και θα σου πω για τις αντιδράσεις.
Νίκο έσπασες τα κοντέρ… ισοπέδωσες τις ζυγαριές…
Φοβάμαι με τέτοιες αναρτήσεις τέτοιες ώρες που πλησιάζουν οι εξετάσεις, ότι πολλοί κομπλεξάρονται και μάλλον πρέπει να μειώσεις τις … στροφές…
Ευχαριστώ τους αγαπητούς φίλους για τα θετικά σχόλια τα οποία θεωρώ υπερβολικά. Οι αναρτήσεις είναι αποτέλεσμα αλληλεπίδρασης μεταξύ των συναδέλφων που συμμετέχουν στο δίκτυο.
Η άσκηση αυτή όπως και κάποιες άλλες που έχω ανεβάσει τις τελευταίες μέρες τις έγραψα για να τις παρουσιάσω σε ορισμένους μαθητές με υψηλούς στόχους. Έχω φροντίσει να είναι όσο γίνεται “εντός ύλης” αποφεύγοντας την “άγνωστη” επιτρόχια επιτάχυνση και την αμφισβητούμενη κύλιση με ολίσθηση.
Μανώλη (Δ) η αξιολόγηση που θα γίνει θα είναι ίδιας ποιότητας με εκείνη του σημερινού εκπαιδευτικού μας συστήματος, οπότε κουβέντα να γίνεται…
Σαράντο δεν έβαλα το Ε επειδή στο συγκεκριμένο σχήμα δεν κάνω αναφορά σε αυτό. Επίσης θα την ανεβάσω και στο blogspot. Μήπως άκουγες τους “Κρεμαστούς κήπους της Βαβυλώνας” από τη πράξη Δ; 🙂
Διονύσηδες οι άσκησεις που ανεβάζω είναι αποτέλεσμα μακρόχρονης μελέτης πρώτα απ’ όλα των δικών σας ξεχωριστών αναρτήσεων, οπότε με όποιο δάσκαλο καθίσεις…
Μανώλη (Φ) είσαι υπερβολικός, κάποιοι επιμελείς μαθητές που έχουν μάθει να δουλεύουν μεθοδικά από την Α λυκείου δεν κομπλεξάρονται, παρόμοιες ασκήσεις τις λύνουν σε 20-30 λεπτά.
Μανώλη (Λ) πάρε χρόνο να δούμε σε πόση ώρα θα τη λύσουν οι μαθητές.
Άρη καταλαβαίνω ότι το μ είναι πολύ μεγάλο. Θα μπορούσα να το μειώσω αν αντί για g έδινα μικρότερη επιτάχυνση. Έτσι όμως ο μαθητής (ας πούμε) θα ρωτήσει και θα μάθει ότι velcro με velcro έχει συντελεστή τριβής γύρω στο 6, οπότε…
Τώρα αυτά τα περί πειραματικού ενδιαφέροντος έχω να πω ότι όταν τα ακούνε οι μαθητές της Γ λυκείου λένε, “να λύσουμε άλλη μια άσκηση”.
Καλησπέρα Νίκο, ένα πολύ ωραίο συνδυαστικό θέμα, όπως και όλα τα τελευταία θέματα που έχεις αναρτήσει, νομίζω ότι θα επιβεβαιώσεις τη διαπίστωσή μου ότι το ακροατήριο στο οποίο απευθύνονται χρόνο με το χρόνο, φευ, φθίνει. Να είσαι καλά να δίνεις πάντα τέτοιες αναρτήσεις.
Νίκο το κάναμε στην τάξη μέχρι και το δεύτερο ερώτημα. Είπαν έτσι και κάνουμε όλο αυτό είναι μια πολύ καλή επανάληψη για σχετικά θέματα.
Ξενοφών ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια τα οποία έχουν για μένα ιδιαίτερη σημασία αφού προέρχονται από έναν εκπαιδευτικό υψηλού επιπέδου που οι αναρτήσεις του αποτελούν οδηγό.
Το ακροατήριο στο οποίο αναφέρεσαι πράγματι φθίνει. Όμως τα παιδιά δεν ευθύνονται γι’ αυτό αλλά κάποιοι “προσοντούχοι” που καθορίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα. Νομίζω ότι πάντοτε θα υπάρχουν λίγοι μαθητές με τους οποίους θα μπορούμε να κάνουμε “κανονικό” μάθημα και όχι τη γνωστή κονσέρβα ή το… project 🙂
Μανώλη τα Α και Β είναι όλη η άσκηση το Γ είναι απλά αντικατάσταση αριθμών. Οι λίγοι μαθητές που θα λύσουν 2-3 τέτοιες ασκήσεις, μετά ότι και να δουν τους φαίνεται εύκολο.
Τέλος έκανα στο αρχείο κάποιες μικρές βελτιώσεις.
Καλησπέρα Νίκο, ένα πολύ ωραίο θέμα. Να είσαι καλά .
Ευχαριστώ Γιάννη.
Η απουσία σου ήταν αισθητή, εύχομαι γρήγορα να επανέλθεις στο 100%.
Καλησπέρα. Είμαι μαθητής και έχω μια απορία…
Γιατί στο Ιcm του κυλίνδρου βάλατε ως ακτίνα το 2R και όχι το R, όπως δίνεται στην εκφώνηση;
Καλημέρα Νικόλαε.
Γράφουμε ΜΟΝΟ με Ελληνικά και όχι Greeklish …
Είναι βασικός όρος συμμετοχής στο δίκτυό μας.
Πάμε τώρα και στο ερώτημά σου.
Ο κύλινδρος (1) έχει ακτίνα 2R άσχετα πού τυλίγεται το νήμα.
Δίνεται η ακτίνα του 2R…