Σώμα μάζας m = 2 kg είναι ακίνητο σε σημείο Α οριζοντίου δαπέδου με το οποίο εμφανίζει συντελεστή τριβής ολίσθησης μ = 0,5. Τη χρονική στιγμή t = 0 στο σώμα ασκείται σταθερή οριζόντια δύναμη μέτρου F1 με αποτέλεσμα τοσώμα να αρχίσει να κινείται. Φτάνοντας σε σημείο Β του οριζοντίου δαπέδου τη χρονική στιγμή t1 το σώμα έχει αποκτήσει ταχύτητα μέτρου υ1 = 12 m/s. Τότε καταργείται ακαριαία η δύναμη και στο σώμα αρχίζει να ασκείται οριζόντια μεταβλητή δύναμη μέτρου F2 = 2x (όπου x σε m η μετατόπιση από το σημείο Β και μετά) αντίθετα από την κατεύθυνση της κίνησης με αποτέλεσμα το σώμα να σταματήσει τη χρονική στιγμή t2 = 5,8 s σε σημείο Γ του οριζοντίου επιπέδου.
Η συνέχεια ΕΔΩ
Σχόλιο από τον/την Βασίλης Δουκατζής στις 14 Μάιος 2015 στις 1:22
Νεκτάριε καλησπέρα!
Πολύ ωραία άσκηση και με έξυπνο τρόπο δοσμένη.
Βέβαια για (πολύ;) δυνατούς λύτες, αλλά όποιος λύνει τέτοιες δεν νομίζω να αντιμετωπίσει και πρόβλημα του χρόνου!!!
Υ.Γ.1 ρίξε μία ματιά εδώ σχετικά με τις ετικέτες
"5) Πώς αναρτώ μια άσκηση σε ιστολόγιο;
Εδώ έχουμε δύο δυνατότητες:
1) Για το ιστολόγιο του δικτύου:
Πατάμε ιστολόγιο και πάνω δεξιά, «Προσθέστε μια καταχώριση ιστολογίου». Μπορείτε εδώ να γράψετε τίτλο και στη συνέχεια να γράψετε την άσκηση που θέλετε. ….
………..
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Μην βάζετε όποια ετικέτα σας φαίνεται λογική.
Διαλέξτε μια από τις ετικέτες που θα βρείτε κάνοντας κλικ εδώ. "
αλλά και εδώ
"3) Πώς ανεβάζω ένα αρχείο;"
Παράκληση:
Για την εξοικονόμηση χώρου, προτείνεται η ανάρτηση των αρχείων να γίνεται σε άλλο χώρο, όπως στο Drive της Google, που δίνει το gmail.
Νομίζω όμως ότι η καλύτερη λύση είναι το Dropbox. Διαβάστε εδώ.
Υπάρχει όμως και η λύση του Copy. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Υ.Γ.2 Νομίζω με πλήρη στοίχιση (CTRL + J) το κείμενο θα δειχνε καλύτερο.
Σχόλιο από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 14 Μάιος 2015 στις 9:23
Καλημέρα Νεκτάριε.
Συμφωνώ με το Βασίλη. Δυνατή άσκηση!
Καλημέρα Βασίλη. Πολύ καλά έκανε και υπενθύμισες …τα βασικά.
Και με την ευκαιρία. Παρακολουθώ τελευταία σε αναρτήσεις φίλων ότι το Dropbox καθυστερεί τρομερά.
Προτείνω λοιπόν να δοκιμάσουν καλύτερα το Copy.
Σχόλιο από τον/την Βασίλης Δουκατζής στις 14 Μάιος 2015 στις 9:38
Καλημέρα Διονύση!
Θα το οργανώσουμε καλύτερα το καλοκαίρι Διονύση.
Να δούμε τι "περπατά" καλύτερα ως τότε και θα το προτείνουμε.
Σχόλιο από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 14 Μάιος 2015 στις 9:52
Καλημέρα Βασίλη.
Συμφωνώ. Ξέρεις ότι το ψάχνω διαρκώς…. δοκιμάζοντας διάφορα:-)
Σχόλιο από τον/την Νεκτάριος Πρωτοπαπάς στις 14 Μάιος 2015 στις 11:04
Βασίλη και Διονύση καλημέρα.
Σας ευχαριστώ για τα θετικά σας σχόλια για το θέμα.
Πράγματι, θεωρώ ότι είναι μια άσκηση που βάζει το μαθητή να σκεφτεί ΦΥΣΙΚΗ και όχι να προχωρήσει με την τυποποιημένη διαδικασία (Νόμοι Νεύτωνα, τύποι κίνησης ανεξάρτητα αν η κίνηση γίνεται με σταθερή επιτάχυνση κτλ).
Όσον αφορά τώρα, τον τρόπο με τον οποίο κάνω τις αναρτήσεις, κάνω κάτι λάθος;;;
Πρέπει το αρχείο να το έχω στο dropbox (και όχι στον υπολογιστή μου) και να κάνω υπερσύνδεση από εκεί;;;
Η μήπως να το κάνω με τη διαδικασία του Copy;;;
Πρέπει υποχρεωτικά να βάζω και ετικέτες;;;
Ζητώ την κατανόησή σας αν κάνω κάτι λάθος, θα μάθω…
Υ.Γ. Αν Διονύση νοιώθεις ότι κάποια από τις αναρτήσεις μου θέλεις να υπάρχει στο υλικό ανά τάξη που βάζεις δεν έχω καμία αντίρρηση να το χρησιμοποιήσεις και να το εντάξεις εκεί.