"Το λεπτό σημείο είναι η σταθερότητα της επιτάχυνσης.
Αν λοιπόν την σχέση (6) την παραγωγίσεις τότε :
acm =λ/2 =σταθερό.
Οπότε μπορεί κάποιος στη συνέχεια εκ του ασφαλούς να μιλήσει για ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση.
( Θέλω να πιστεύω ότι είναι εφικτό αυτό από μαθητές ) "
Πράγματι η αρχική μου σκέψη ήταν η παραγώγιση της (6) : υ^2=λ.s
Kατέληξα στη λύση με τη χρήση του ρυθμού μεταβολής της κινητικής ενέργειας στην προσπάθεια μου να αποφύγω την παραγώγιση αν και πιστεύω ότι τελικά είναι αναπόφευκτη.
Πάντως οι "Φυσικές " λύσεις , όπως αυτή που προτείνει ο αγαπητός συνάδελφος Γιάννης Κυριακόπουλος είναι και πιο σύντομες αλλά και κομψές.
Μπράβο!
Με βάζεις στον πειρασμό να παραθέσω άλλη ενεργειακή λύση:
Καλησπέρα!
Η ενεργειακή μελέτη σίγουρα έχει ενδιαφέρον!
Το λεπτό σημείο είναι η σταθερότητα της επιτάχυνσης.
Αν λοιπόν την σχέση (6) την παραγωγίσεις τότε :
acm =λ/2 =σταθερό.
Οπότε μπορεί κάποιος στη συνέχεια εκ του ασφαλούς να μιλήσει για ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση.
( Θέλω να πιστεύω ότι είναι εφικτό αυτό από μαθητές )
Συνάδελφε Κώστα Ψυλάκο,
Στο σχόλιο σου
"Το λεπτό σημείο είναι η σταθερότητα της επιτάχυνσης.
Αν λοιπόν την σχέση (6) την παραγωγίσεις τότε :
acm =λ/2 =σταθερό.
Οπότε μπορεί κάποιος στη συνέχεια εκ του ασφαλούς να μιλήσει για ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση.
( Θέλω να πιστεύω ότι είναι εφικτό αυτό από μαθητές ) "
Πράγματι η αρχική μου σκέψη ήταν η παραγώγιση της (6) : υ^2=λ.s
Kατέληξα στη λύση με τη χρήση του ρυθμού μεταβολής της κινητικής ενέργειας στην προσπάθεια μου να αποφύγω την παραγώγιση αν και πιστεύω ότι τελικά είναι αναπόφευκτη.
Πάντως οι "Φυσικές " λύσεις , όπως αυτή που προτείνει ο αγαπητός συνάδελφος Γιάννης Κυριακόπουλος είναι και πιο σύντομες αλλά και κομψές.