Αγαπητοί συνάδελφοι,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δημοσίευσα άρθρο μου που αναφέρεται στο γιατί οι πρότερες εμπειρίες από τη διδασκαλία μας για το πώς μαθαίνει καλύτερα ένας μαθητής μπορεί να είναι παραπλανητικές, αλλά και γιατί πρέπει να προσπαθούμε να μάθουμε και να ενσωματώσουμε στη διδασκαλία μας τα συμπεράσματα της σύγχρονης έρευνας για την αποδοτική και αποτελεσματική μάθηση.
Το άρθρο δεν αναφέρεται μόνο στους φυσικούς, χημικούς, βιολόγους κλπ, αλλά σε όλους τους εκπαιδευτικούς.
Μπορείτε να το προσπελάσετε από εδώ: https://physiart.com/2018/12/30/experience-and-research/
Με την ευκαιρία, εύχομαι σε όλους το 2019 να είναι σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο για όλο τον κόσμο!!
Γιώργος Παναγιωτακόπουλος
Γιώργο χρόνια σου πολλά, πολύ κατατοπιστική και χρήσιμη η μελέτη σου .Είναι άξιο προσοχής η διάθεση σου για προσφορά σε ένα από τα θέματα που ο καθένας μας θεωρούσε ότι το “έχει”.Ελπίζω να προβληματίσει όσο γίνεται περισσότερους συναδέλφους και να πειραματιστούν στις μεθόδους που προτείνονται από τη βιβλιογραφία που παραθέτεις.
Αγαπητέ μου Νίκο, ευχαριστώ πολύ!
Τα άρθρα μου γράφονται μόνο για προβληματισμό και περιέχουν σκέψεις που ίσως βοηθήσουν κάποιους να κάνουν κάτι διαφορετικό ή καινούριο. Μακάρι να συνεισφέρουν θετικά με τον τρόπο αυτόν.
Χρόνια πολλά και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ