Τα σημερινά θέματα Φυσικής, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν.
Για τα θέματα Φυσικής πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ‘ΦΥΣΙΚΗ (Ημερήσια)’ παλαιό σύστημα, πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ‘ΦΥΣΙΚΗ (Εσπερινά)’ παλαιό σύστημα, πατήστε εδώ.
Οι λύσεις των θεμάτων Β, Γ και Δ από τον Κώστα Ψυλάκο, τον οποίο ευχαριστώ.
Οι αντίστοιχες λύσεις των θεμάτων του παλαιού συστήματος, ξανά από τον Κώστα Ψυλάκο.
Τα θέματα του νέου συστήματος σε Word από τον Χρήστο Τσουκάτο, τον οποίο ευχαριστώ.
Έχει κανείς τις λύσεις από τα θέματα των αποφοίτων;
Πιο ήπια θεωρώ τα φετινά θέματα, και ως προς τον χρόνο και ως προς τη δυσκολία.
Και με σχετικά εύκολες πράξεις (με εξαίρεση το Β3 που θα παίδεψε κόσμο).
Μήτσο, φιλολογίστικα, νομίζω όχι, ζητείται μόνο η F23, διότι το ερώτημα είναι μετά από το γεγονός "εισάγεται…"
Συμφωνώ, έκανα λάθος την τελευταία πράξη.
Αξιοσημείωτο ότι δίνουν ημ7π/6 = ημ11π/6 = -1/2. Κατανοούν δηλαδή και αποδέχονται την ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της τριγωνομετρίας σε Πανελλαδικό επίπεδο!
Αλήθεια μπορείτε να μου πείτε τι εξετάζουν τα Β2 και Β3; Δεν συμφωνώ τα θέματα ήταν "κακά"
Καλημέρα συνάδελφοι. Κάποια πρώτα σχόλια, άτακτα διατυπωμένα:
α. ξεκίνησα να λύνω τη στιγμή που αναρτήθηκαν τα θέματα και τελείωσα στις 11:35… Μάλλον στην ποσότητα παίχτηκε πάλι το παιχνίδι. Ίσως πάλι να είμαι αργός…
β. αρκετές οι πράξεις, αν και απουσία όλου του στερεού, αποφύγαμε τα συστήματα εξισώσεων
γ. το θέμα Γ θεωρώ πιο δύσκολο από το Δ. Η αλλαγή πολικότητας της Εεπ και της φοράς του ρεύματος ίσως προβληματίσει.
δ. στο Β3 η φλέβα έχει σχεδιαστεί να καταλήγει στο Δ κατακόρυφη…
ε. στο Θέμα Δ του παλαιού πάλι η αφύσικη κύλιση…
Δύο επισημάνσεις.
Για την τάση ΚΛ, χρειάζεται και το πρόσημο (-). Δεν ζητάει την τάση στα άκρα του αγωγού, αλλά ονοματίζει τα άκρα.
Και μια επισήμανση που μου μετέφερε ο Βασίλης Δουκατζής για το Δ θέμα των παλαιών.
Ο αριθμός των περιστροφών δεν είναι 7 που δίνει η ΚΕΕ, αφού πρέπει να αφαιρεθεί το 1/4 της περιστροφής…
Διονύση μήπως, επειδή ζητείται η τάση και όχι η διαφορά δυναμικού, δεν χρειάζεται το πρόσημο;
Αν στο Γ4 ήθελε και το (-) πρόσημο δε θα έπρεπε να ζητάει διαφορά δυναμικού ΚΛ;
συνάδελφοι μπορεί να μου πει κάποιος όχι με μαθηματικά, αλλά με φυσική πως μπορεί να αποκτήσει οριακή ταχύτητα , όταν η F΄=0,8Ν είναι σταθερή και η FL τη στιγμή που κλείνει ο διακόπτης είναι 1Ν. Με απλά μαθηματικά παίρνοντας συνισταμένη με μηδέν βγαίνει . Στεκεται όμως απο την εκφώνηση σαν φυσική;
Μιλάω για το Γ4
Στο Γ4 με αυτά που ξέρει ο μαθητής, εννοώ χωρίς τη σχέση που δίνει την τάση από επαγωγή στα άκρα αγωγού που εκτελεί μεταφορική κίνηση σε ΟΜΠ, πως μπορούσε να υπολογίσει την τάση από επαγωγή;
Προσωπικά μου άρεσαν τα θέματα. Με τα Β3 και Γ4 τα οποία αναφέρονται σε ύλη που έχει διδαχτεί στη Β΄Κατεύθυνσης και Β΄Γενικής αντίστοιχα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δικαιώνει τους κόπους των καθηγητών που δίδαξαν και των μαθητών που διάβασαν την αντίστοιχη ύλη.
Θα βοηθήσουν στην αναβάθμιση του μαθήματος της Β΄Γενικής.
Στο Δ είναι δύσκολο να μην υπάρξει συρραφή ασκήσεων αφού η ύλη – ειδικά φέτος – είναι περιορισμένη.
(Ευτυχώς που τη διεύρυναν με τη χρήση της συνδεσμολογίας αντιστάσεων και των τύπων της οριζόντιας βολής).
Να θυμηθούμε την αντίστοιχη άσκηση – συζήτηση του Πρόδρομου
Εντός ή εκτός;