web analytics

Τελικό διαγώνισμα Χημείας 2021

Κλείνουμε τη φετινή χρονιά με ένα διαγώνισμα που φτιάχτηκε με τη συνεργασία του συναδέλφου Παναγιώτη Κουτσομπόγερα, το οποίο φέτος ανεβαίνει καθυστερημένα.

ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ 2021

ή με κλικ εδώ.

Ευχόμαστε επιτυχία σε όλους του υποψηφίους.

Το Δ’ Θέμα με την λύση του εδώ.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
43 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
28/05/2021 8:06 ΠΜ

Η ομάδα των Π. και Κ. συνεργάζεται με άριστα αποτελέσματα.
Πέτρο και Παναγιώτη σας ευχαριστούμε και για το παρόν διαγώνισμα!
Να είσαστε πάντα καλά και να συνεχίσετε να προσφέρετε σε όλους μας…

Παναγιώτης Κουτσομπόγερας
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Καλημέρα Διονύση εμείς σε ευχαριστούμε και καλή δύναμη στα παιδιά !

Βασίλειος Παπαχρήστου

Πολλά μαθηματικά. Πάρα πολλά

Ελένη Αργύρη
28/05/2021 1:12 ΜΜ

Πολύ δυνατό διαγώνισμα.Πολλα μπραβο και ευχαριστουμε για την συμβολη στην προετοιμασια μας.Θα ανεβουν απαντησεις για επαληθευση;

Τελευταία διόρθωση4 έτη πριν από Διονύσης Μάργαρης
Χριστίνα Tσιούφη
28/05/2021 11:41 ΜΜ

Δυνατό και πρωτότυπο διαγώνισμα. Ευχαριστούμε

Παναγιώτης Κουτσομπόγερας
Απάντηση σε  Χριστίνα Tσιούφη

Σε ευχαριστούμε πολύ Χριστίνα

Μεγαλιός Γιώργος
29/05/2021 4:30 ΜΜ

Καλησπέρα, πολύ καλό διαγώνισμα. Μπορείτε μήπως να εξηγήσετε το Α3 επειδή δεν καταλαβαίνω πως αυξάνεται η θερμοκρασία; Είναι λόγω του ότι ο ιοντισμός του NH4 ειναι ενδοθερμη αντιδραση ή οφείλεται σε κάτι άλλο;

Παναγιώτης Κουτσομπόγερας

Καλησπέρα σας, έχει όντως αρκετές πράξεις σε αρκετά θέματα. Ειδικότερα π.χ. τα Γ1.β, Γ2 έχουν υπερβολικές πράξεις και ίσως πρέπει να αντιμετωπιστούν κατα περίπτωση σαν μεμονωμένες ασκήσεις και όχι απαραίτητα στα πλαίσια ενός διαγωνίσματος.

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
30/05/2021 11:35 ΠΜ

Καλημέρα Π-Π!!!!! (κάτι σε περιοδικό πίνακα μου θυμίζει!!!)
Έχω ασχοληθεί με τα Γ, Δ προς το παρόν.
Γ1, Γ2 πάρα πολλές πράξεις
Γ3 δεν πιστεύω θα βρεθεί μαθητής να το απαντήσει αν δεν το χει ξανασυναντήσει, (εγώ το απάντησα με επιφύλαξη και επιβεβαιώθηκα με την απάντησή σας).
Γ4 Μια χαρά!
 
Στο Δ πολύ τσιγκουνιά στις μονάδες, έγραφα και έγραφα και κάποια στιγμή λέω ¨τελείωσα;’ και μόλις είχα περάσει την μέση!!!
 
Δ1 Πολύ καλό τα έχει όλα από ισορροπία κοινού σώματος.
Δ2 Ωραίο με το επαγωγικό φαινόμενο αλλά ίσως το
“Για την ένταση του –Ι επαγωγικού φαινομένου: Η-<ΝΗ2-”
να το δίνετε κάτω από το Δ2 και όχι στο τέλος (τεμπέλης βλέπετε δεν ακολουθώ τον κανόνα που λέμε στους μαθητές ότι διαβάζουμε μία φορά όλη την άσκηση και κοιτάμε τι μας δίνει στο τέλος). Το απάντησα μεν ξέροντας στο περίπου τα +Ι και -Ι και το είδα όταν έψαχνα την Kb της ΝΗ3.
 
Υ.Γ. Στις λύσεις πριν το Δ3 η Ν2Η4 απέκτησε ένα Ν παραπάνω και καλό είναι να αφαιρεθεί!!!!
 
Δ3 έξυπνος τρόπος να ζητάς την Kb (δεν το χα ξαναδεί και μου άρεσε!!!!)
Δ4, Δ5 κλασικά αλλά με πολλές πράξεις!!!
 
Υ.Γ.2 (Κυρίως προς τον Πέτρο). Μπορεί να γίνομαι γραφικός, αλλά γιατί θ oC και όχι θ; Γιατί πρέπει να πεις oC; αν εγώ το έχω μετατρέψει σε F ή K αλλάζει κάτι;
 
Πέτρο δεν θυμάμαι όταν έκανες αναρτήσεις φυσικής να έλεγες σε άσκηση.
 
” Σώμα μάζας m kg δέχεται δύναμη F N και μετά από χρόνο t s έχει αποκτήσει ταχύτητα υ m/s. ……”
Εδώ γιατί; άλλη επιστήμη η φυσική άλλη η χημεία;
                                         
Πως σου φαίνεται αυτή η εκφώνηση;
 
Γενικά κρίνοντας από τα Γ, Δ είναι ένα πολύ απαιτητικό διαγώνισμα και θα το κάνω σαν εργασία στην τάξη. (φαντάζομαι στο ίδιο στιλ είναι και το πρώτο που ακόμη δεν έχω ασχοληθεί ‼ !).
 
Ευχαριστούμε για την προσφορά σας ‼ !
 

Παναγιώτης Κουτσομπόγερας
Απάντηση σε  Βασίλης Δουκατζής

Γεια σου φίλε Βασίλη Stargazer ! Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου, ειδικότερα στα Γ1,Γ2. Το Γ3 κι εμείς το θεωρούμε ξεχωριστό (ανάλογα θέματα υπάρχουν σε διεθνείς διαγωνισμούς) αλλά σίγουρα είναι διαφορετικο. Σε ευχαριστούμε που αφιέρωσες χρόνο στο διαγώνισμα

Δημήτρης Γκενές
Αρχισυντάκτης
30/05/2021 2:23 ΜΜ

Καλημέρα
Ευχαριστούμε για την κατάθεση του κόπου και των Ιδεών σας που πράγματι είναι πρωτότυπες.

Έχω πολλές ενστάσεις για την χρησιμότητα ενός τέτοιου διαγωνίματος σε αυτήν την εποχή. Δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από μαθητές και μόνο αρνητικές επιπτώσεις στην αυτοπεποίθησή τους μποτρεί να έχει.

Κάποια από τα θέματα ίσως είναι φευγάτα ακόμα και για τους συναδέλφους σας. Άν είναι έτσι ακόμα και νωρίτερα θα είχαν θέση στο φόρουμ.

Εκτός κι αν κάνω λάθος και το επίπεδο της διδασκαλίας σε σχολεία και Φροντιστήρια έχει ανέβει τόσο πολύ όχι μόνο στην Γ αλλά και στις προηγούμενες τάξεις … οπότε δεν είναι ούτε οι διδάσκοντες που ήξερα ούτε οι μαθητές που ήξερα εγώ πριν 10 χρόνια. Οπότε δικαιούστε και επλέον συγχαρητήρια από τους παλαιότερους για ακόμα πιο ουσιαστικόύς λόγους.