Α1) Το μαγνητικό φάσμα δύο παραλλήλων ρευματοφόρων αγωγών πολύ μεγάλου μήκους, κάθετους στη σελίδα ,φαίνεται στο διπλανό διάγραμμα. Τότε
1. Ο αγωγός 1 διαρρέεται με ρεύμα που έχει φορά από τη σελίδα προς τον αναγνώστη, ενώ ο 2 αντίθετα.
2. Οι αγωγοί απωθούνται
3. Οι αγωγοί έλκονται και η ένταση του μαγνητικού πεδίου στο μέσο της απόστασής τους είναι διαφορετική από μηδέν
4. Η ένταση του μαγνητικού πεδίου στο μέσο της απόστασής τους είναι μηδέν.
το διαγώνισμα εδώ σε pdf
οι απαντήσεις εδώ σε pdf
Όσοι συνάδελφοι ή υποψήφιοι το ”κατέβασαν”, ας κάνουν τον κόπο να το ξανακατεβάσουν, γιατί στο Β1(i) είχα γράψει λάθος επιλογή . Ευχαριστώ.
Καλημέρα Πρόδρομε
Σύμφωνος με τους προσχολιαστές… έχει τη “σοφία” της κουκουβάγιας του σχήματος στο Α1!
Να ‘σαι καλά ,καλό καλοκαίρι
Υ.Γ
Οι συνταξιούχοι έχουν προνόμια …,και αν θέλουν τα αξιοποιούν.
Ευχαριστώ Παντελή.
Όντως το φάσμα μοιάζει με τη σοφή κουκουβάγια!
Σαν να κοιτάει με νόημα τον υποψήφιο, και να του λέει
έχε εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, δείξε θάρρος και τόλμη, διατήρησε την ψυχραιμία σου, και πήγαινε στη μάχη πιστεύοντας στις δυνάμεις σου!
Επίσης αν κινήσεις τη ροδέλα του ποντικιού μπρος πίσω, θα δεις ότι .. κινούνται οι δυναμικές γραμμές!! Φυσικά είναι μεταίσθημα.
Να είσαι καλά και καλό μεσημέρι.
Σας ευχαριστουμε πολυ,πολυ βοηθητικοδιαγωνισμα για τωρα που πλησιαζουν οι εξετασεις.Μπορω να πω οτι προσωπικα το Γ θεμα,το θεωρησα πολυ ιδιαιτερο,με εξυπνες παγιδες
Ευχαριστώ πολύ Ελένη.
Εύχομαι να σε βοηθήσει στην επίτευξη του στόχου σου.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το διαγώνισμα. Ήθελα να ρωτήσω κάτι που με προβληματίζει στον ηλεκτρομαγνητισμό. Αν έχουμε ένα πλαίσιο με Ν σπείρες και η μαγνητική ροή από κάθε σπείρα είναι Φ τότε η μαγνητική ροή που διέρχεται από το πλαίσιο είναι Φ ή ΝΦ? (Το ρωτάω γιατί στο βιβλίο με τα εναλλασσόμενα στον τύπο της μαγνητικής ροής βάζει Ν αλλά στο άλλο τεύχος βάζουμε Ν στον τύπο του Εεπ)
Ευχαριστώ Κωνσταντίνε, να είσαι καλά και να έχεις επιτυχία στις εξετάσεις.
Η μαγνητική ροή από πηνίο με Ν σπείρες είναι Φολ.=ΝΦ , όπου Φ η ροή από μία σπείρα.
Αυτό είναι και το ευφυές του Faraday, βάζοντας Ν σπείρες αυξάνει κατά Ν φορές το εμβαδό. Σκέφτεσαι να είχαμε μία σπείρα με εμβαδό ΝΦ, θα ήθελες τεράστιο χώρο και πολύ μεγάλης έκτασης μαγνητικό πεδίο!
Πρόδρομε, πολύ καλό για τους στόχους που βάζεις και μέσα στα «νόμιμα» πλαίσια. Δε νομίζω να χρειάζεται κάτι πιο εξεζητημένο. Εξετάζεις (σχεδόν) τα πάντα στην ΗΜ χωρίς υπερπαραγωγές. Και πάνω από όλα (σε κάποια σημεία) απαιτείται κείμενο (γραπτή αποτύπωση σκέψεων) στην ερμηνεία (που το είχαμε λίγο πολύ ξεχάσει).
Καλό βράδυ.
Καλημέρα Ντίνο κι ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, δείχνει και την κατεύθυνση που θα ήθελες να είναι τα θέματα εφέτος!
Λίγες μέρες μείνανε , θα δούμε.
Ο Η/Μ προσφέρεται για θέματα ανάπτυξης λόγου, κάτι που τα τελευταία χρόνια δεν το βλέπουμε στις εξετάσεις!
Έχω διαπιστώσει ότι υπάρχει πρόβλημα σε αυτό στους υποψηφίους, όπως κι εσύ φαντάζομαι. Έτσι θέματα σαν το Β2 θα κάνουν μεν τη “ζημιά”, αλλά θα αλλάξουν στα προσεχή χρόνια (ίσως!), την μορφή Β θεμάτων ή και ερωτημάτων στα Γ και Δ, όπου θα απαιτείται γραπτός και επαρκής λόγος για την ανάπτυξή τους.
Να είσαι καλά και καλή “έξοδο” από την μακρόχρονη προσφορά σου στο δημόσιο σχολείο, μιά και μπαίνεις στο club των συνταξιούχων!!