web analytics

Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων στη Φυσική 2022.

Τα σημερινά θέματα Φυσικής, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν.

Δείτε τα θέματα,  ή εναλλακτικά εδώ.

Από τον Χρήστο Τσουκάτο, τα θέματα σε Word. Ευχαριστούμε Χρήστο.

Και οι πρώτες λύσεις με κλικ εδώ από τον Κώστα Ψυλάκο, από τον Βασίλη Δουκατζή εδώ , από τον Δημήτρη Παπαδόπουλο εδώ , από Χριστόφορο Κατσιλέρο εδώ και από τον Αποστόλη Παπάζογλου εδώ. Σας ευχαριστώ παιδιά.

Οι ενδεικτικές λύσεις που έστειλε η ΚΕΕ εδώ.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
136 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Καλανδαρίδης Βασίλης

Ναι, ισχύει φίλε.

Σαμαράς Ζήνων
10/06/2022 12:07 ΜΜ

Ναι μεν αλλά η έλλειψη των κεφαλαίων των φθίνουσων εξαναγκασμένων και σύνθεσης α και β είδους δώσανε μόνο 1 μονάδα…αναρωτιέμαι για πιο λόγο τα διδάσκουμε?

Κώστας Παπαδάκης
10/06/2022 12:11 ΜΜ

Τα θέματα θέλουν προσοχή για τα “λεπτά” τους σημεία,

αλλά όπως πάντα αν οι καθηγητές τελειώσουν σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα
και συμφωνούν μεταξύ τους, τότε οι μαθητές είχαν μια εξέταση “μέτριας” δυσκολίας

όπου
οι γνώσεις τους,
οι διατυπώσεις τους στις απαντήσεις
και οι ικανότητες τους στην μαθηματική επεξεργασία
θα δώσουν υψηλές επιδόσεις.

Καλά αποτελέσματα σε όλους τους υποψήφιους και επιτυχίες σε όλους τους συναδέλφους.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Και τώρα τι θα κάνουμε;
Τι θα συζητήσουμε με τέτοια θέματα;
Η συζήτηση μάλλον θα εκπνεύσει αύριο.
Αισθάνομαι σαν συνταξιούχος σε χωριό που βλέπει το καφενείο του «Κλειστόν λόγω λουμπάγκο».
Τι κάνεις όταν οι βάρβαροι δεν έρχονται;
Θα μπορούσα να μουρμουρίσω λιγάκι για τα Β΄ θέματα και για το κομμένο νήμα, αλλά θα χαρακτηριζόμουν εμμονικός , ιδιόρρυθμος και πνεύμα αντιλογίας. Ένα κομμένο νήμα δεν σου αρέσει αλλά δεν συνιστά υπερπαραγωγή. Γελοιότητες συνύπαρξης επαγωγής, ταλαντώσεων και στερεού δεν υπήρξαν. Πράξεις κουραστικές αποφεύχθηκαν. Η προς Άρην πρόβλεψή μου περί «Σαμψών, Ηρακλή, Μασίστα και Ούρσου» διαψεύσθηκε.
Θα μπορούσα να παραπονεθώ για την απουσία ερωτήματος που θα έγραφαν ελάχιστοι, αλλά θα με έκραζαν όλοι.
Μαθητές, γονείς και διδάσκοντες είναι ευχαριστημένοι. Ιδίως οι τελευταίοι που δεν θα δεχθούν παράπονα:
-Κύριε Μήτσο δεν μου κάνατε…….
Έτσι, ευχαριστημένοι όλοι, δικαίως θα μου έλεγαν:
-Άσε μας ρε φίλε με τα τρελά σου.
 
Υ.Γ.
Περιμένω να ξανανοίξει το καφενείο με τα προσωρινώς επερχόμενα στη Φυσική.

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
10/06/2022 12:40 ΜΜ

Γεια σου Γιάννη.
Αισθάνομαι σαν συνταξιούχος σε χωριό που βλέπει το καφενείο του «Κλειστόν λόγω λουμπάγκο».
Να το κλείσουμε;

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Καλημέρα Διονύση.
Έκαναν ότι μπορούσαν για να μας κόψουν τις συζητήσεις.
Που είναι οι στροφές;
Που είναι η ταλάντωση μετά το κόψιμο του νήματος;
Θα δεις ότι μέχρι αύριο θα έχει σταματήσει η συζήτηση.

Βασίλειος Μπάφας
10/06/2022 1:01 ΜΜ

Καλημέρα σε όλους.
Όπως λέει και ο Γιάννης δε θα παραπονεθούμε επειδή … δεν υπάρχει λόγος για να παραπονεθούμε.
Καλή επιτυχία στα παιδιά.

Δημήτρης Παπαδόπουλος

Καλησπέρα σε όλους και καλή επιτυχία στα παιδιά. Συμφωνώ με τον Γιάννη ότι έλειπε το κερασάκια στην τούρτα, το ερώτημα που θα έκανε τη διαφορά.
Αναμενόμενα γενικά πάντως τα θέματα, μου άρεσε το Β1, δεν ξέρω γιατί, ίσως επειδή ήταν η μόνη ταλάντωση σε όλο το διαγώνισμα. Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Βαγγέλης Κουντούρης

καλό μεσημέρι σε όλους
(από το πρωί δεν μπορούσα να συνδεθώ, μου έβγαινε μια εικόνα που κάτι μου έλεγε κιόλας, μιλάμε για μεγάλο θράσος, ούτε καν τη βαριοπούλα στην ταράτσα δε λογάριαζε…)

μια κάποια ματιά μου…
(εκτιμώ ότι συνετελέσθη σε μεγάλο βαθμό η δικαίωση του μαθητή που μόχθησε πολλαπλά)
βατό το Α
ως Πειραματικός μου άρεσε το Β1, καλή αρχή, προβλέπονται εκ του νόμου και Πειραματικά θέματα
ως “εκ του Κλασσικού” στο Β2 αντί “όγκος υγρού V εκρέει…” θα έγραφα “όγκος υγρού V, ασήμαντος σε σχέση με τον όγκο του μεγάλου δοχείου εκρέει…”, και στην παρένθεση αντί “θεωρήστε ότι…”, θα έγραφα “δεχόμαστε ότι σε όλη τη διάρκεια εκροής του υγρού η στάθμη της επιφάνειας στο μεγάλο δοχείου παραμένει σταθερή”
(διότι αυτό, ναι, στιγμιαία συμβαίνει, αλλά για κάθε χρονική διάρκεια όχι, αν π.χ. το δοχείο αδειάσει μέχρι κάποια οπή;)
ως Φυσικός μου άρεσε το Β3, διάγραμμα και συνέπεια αυτού…
το Γ φαίνεται υπερπαραγωγή, αλλά δεν είναι
θα πρόσθετα, πάντως, ένα ενδιάμεσο ερώτημα της τάξης των 4 μονάδων: να βρεθεί η αντίσταση του θερμαντικού σώματος
το Δ φαίνεται υπερπαραγωγή και είναι σε κάποιο βαθμό, αλλά και με “διευκολυντικά” ανεξάρτητα, μεταξύ τους, ερωτήματα
αναγκαίο κακό και καλό ταυτόχρονα, για την κατάταξη των υποψηφίων με τις καλύτερες επιδόσεις

comment image

Τελευταία διόρθωση3 έτη πριν από Διονύσης Μάργαρης
Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
10/06/2022 1:55 ΜΜ

Γεια σου Βαγγέλη.
Δεν μπορούσες να μπεις στο δίκτυο (και δεν ήσουν μόνος…) αφού είχαν μπει πολλοί και είχε φτάσει στα όρια των διαθέσιμων πόρων…
Βέβαια πόροι της τάξης των 21 γίγα, δεν δικαιολογούνται, με βάση την είσοδο 180 επισκεπτών!
Οπότε επικοινώνησα με την Top Host. τον πάροχο της “φιλοξενίας” μας, ο οποίος διαπίστωσε το πρόβλημα και περιμένω λύση.
Ελπίζω να βρεθεί, αλλιώς έμπλεξα άσχημα, αν πρέπει να βρω εγώ τη ζημιά…

Βαγγέλης Κουντούρης
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

αν ζητάς διαδικτυακή βοήθεια από εμένα μάλλον ατύχησες…

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
10/06/2022 2:20 ΜΜ

Δεν ζήτησα βοήθεια Βαγγέλη, απλά βρήκα την ευκαιρία να … εξηγήσω τι παίζεται…

Γεώργιος Μπανιάς
10/06/2022 2:52 ΜΜ

Καλησπερα συναδελφοι. Ημουν σε ΛΕΕ και κατα την γνωμη μου , για την αποφυγη παρανοησεων θα επρεπε στο Γ ΘΕΜΑ να διευκρινιζεται οτι η ραβδος ειναι ελευθερη να κινηθει και αφηνεται ελευθερη μετα το κλεισιμο του διακοπτη Δ1 και στο Δ3 να διευκρινιζεται το φαινομενο , οπου ζητειται το μετρο της μεταβολης στροφορμης . Ως οφειλα ζητησα διευκρινισεις και απο την ΚΕΕ απντησαν οτι δεν ειναι απαραιτητες. Θεωρω οτι και οι μαθητες εννοησαν τα παραλειπομενα ως ευκολως εννοουμενα , οπως και εμεις. Κατα τα αλλα θεωρω οτι τα θεματα ηταν οπως πρεπει να ειναι σε επιπεδο δυσκολιας και ογκου για μαθητες.

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
10/06/2022 3:59 ΜΜ

Ευχαριστούμε για τις λύσεις Χριστόφορε.

Κορογιάννος Γιάννης

Καλησπέρα σε όλους , μετά από μια απουσία από το δίκτυο λόγω πανελλαδικών επέστρεψα για να σχολιάσω και γω τα θέματα από τη μεριά μου ως μαθητής που έδινε σήμερα. Τα θέματα ευτυχώς ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια, κατά το πλείστον (συμφωνώ με τον κ.Κουντούρη για το β2), και “περπατητα” οπότε ένας μαθητής που είχε λύσει – δουλέψει τα βασικά θα έγραφε έναν αξιοπρεπή βαθμό. Τα θέματα δεν ήταν τόσο ογκώδη με 10 κινήσεις σωμάτων σε κάθε θέμα. Μπορώ να πω ότι το Γ θέμα δεν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα αλλά φτάνοντας στο Γ5, κατάλαβα-εκτίμησα την αξία της γνώσης κ της προσοχής στη φυσική της β γενικής. Το θέμα Δ με μια πρώτη όψη σίγουρα φοβίζει τον μαθητή αλλά και πάλι ήταν 2 ξεχωριστές (όχι και εύκολες ) ασκήσεις. Μεταβολή στροφορμής δεν θυμάμαι πρόσφατα σε θέμα Δ και το ερώτημα του Ρυθμού μεταβολής της στροφορμής της ράβδου είχε άρωμα βθεματος 2015. Υπήρχαν βέβαια κάποια σημεία όπου κάποιος μπορούσε να μπερδευτεί (πχ με τις αντιστάσεις στο Θέμα Γ και με την κανονική λειτουργία/ αρχικά εγώ σκέφτηκα ότι υπερλειτουργει πόρισμα που απέρριψα όταν έκανα ισοδύναμο κύκλωμα.) Ακόμη το θέμα Β2 αν κάποιος δεν πρόσεχε ότι όταν οι δύο βρύσες ανοίγουν τότε η παροχή είναι το άθροισμα Π1 κ Π2 θα είχε πρόβλημα. Τα θέματα Α οκευ όπως πρέπει να είναι.
Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που έχετε τόση αγάπη για αυτή την επιστήμη, αγάπη που μοιράζεται καθημερινά μέσω των δημοσιεύσεων σας στο φόρουμ , η βοήθεια σας είναι αμέτρητη και απερίγραπτη για κάθε υποψήφιο αλλά και για κάθε έναν που αγαπά τη φυσική. Σας ευχαριστώ λοιπόν για όλη αυτή τη πολύτιμη βοήθεια που απλόχερα προσφέρατε στο δίκτυο , σας θαυμάζω έναν έναν ξεχωριστά για το μεράκι και την αντίληψη σας στα πράγματα . Αποτελείτε πρότυπο για πολλούς συνομήλικούς μου γι’αυτό μην σταματήσετε ποτέ το τοσο σημαντικό έργο σας.
ΥΓ θα ανεβάσω σε λίγες μέρες μια άσκηση η ένα διαγώνισμα έτσι για να μπω στο κλίμα δημιουργίας ασκήσεων