Καλησπέρα σε όλους,
Για όσους φίλους διδάσκουν κίνηση αυτήν την περίοδο, ρίξτε μια ματιά εδώ αν θέλετε:
https://www.physicsclassroom.com/Physics-Interactives/1-D-Kinematics/Name-That-Motion/Name-That-Motion-Interactive
Εδώ κατα βάση δίδονται διαφορετικές κινήσεις με μικρό βίντεο και καλούνται οι μαθητές να αντιστοιχήσουν αυτό που παρατηρούν με μία λεκτική αναπαράσταση. (Αυτό έχει πολύ βαθύ background στη διδακτική και είχε απ’ όσο ξέρω μελετηθεί εκτενώς από τον Karplus ~50 χρόνια πριν). Το θέμα είναι η όξυνση του reasoning των μαθητών.
Εδώ δουλεύει κανείς διαγράμματα.
https://www.physicsclassroom.com/Physics-Interactives/1-D-Kinematics/Graphs-and-Ramps/Graphs-and-Ramps-Interactive
Μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Θα χαρώ να λάβω τη γνώμη σας.
Μανώλη πραγματικά ενδιαφέρον. Εχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις:
Κατα τα άλλα, είναι αρκετά καλό εγχείρημα ειδικά το δεύτερο link που έστειλες καθώς δουλεύονται οι “πολλαπλές αναπαραστάσεις”.
Συμφωνώ με το επιχείρημα περι κλειστού τύπου, αλλά εξαρτάται και από το πλαίσιο αξιολόγησης. Αν δεν θες να φας τα νιάτα σου να διαβάζεις κείμενο καταφεύγεις σε αυτές..
(Προσωπικά προτιμώ ανοιχτού τύπου ή κλειστού με αιτιολόγηση)