Πρόκειται για μία άσκηση “υπερπαραγωγή” για κάθε χρήση. Βασικά απαντά σε μερικά από τα ερωτήματα που τίθενται “πως βρίσκουμε όλα αυτά τα δεδομένα στο διάστημα;”. Η εκφώνηση είναι εκτενής σκόπιμα για να περιλαμβάνει και λίγη θεωρία. Στο τέλος θα δούμε σε πόσα γήπεδα πρέπει να παίξει μπάλα ο ήλιος για να μας φωτίσει.
Καλησπέρα Άρη.
Τα “έπιασες” όλα, σε συσκευασία της μιας άσκησης!
Όσον αφορά το τελευταίο τμήμα, παρότι κάνουμε φιλότιμες προσπάθειες να “σπείρουμε” φωτοβολταϊκά σε όλα τα χωράφια της χώρας, δεν βλέπω εύκολο να πετύχουμε τον στόχο που υπολογίζεις, των 10.000 γηπέδων!
Καλημέρα Άρη. Συγχαρητήρια καί για αυτή τη δουλειά σου!!!
Όπως είπε και ο Διονύσης, (καλημέρα),τα είπες όλα !
Αξίζει να διδαχθεί στους μαθητές, οι οποίοι θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω σε θέματα εναλλακτικών μορφών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.
Να είσαι πάντα καλά.
Διονύση Προδρομε ευχαριστώ για τα σχόλια. Κατανοώ τη δυσκολία να ξεφύγει κάποιος από την ύλη που πιέζει. Είναι μεγάλο λάθος η αφαίρεση φυσικής γενικής παιδείας στη Γ τάξη και ας μην ήταν πανελλαδικά εξεταζόμενο, κάτι θα έμενε και σε όλα τα παιδιά.