Όμορφη πλοκή, με χαρακτηριστική συνάντηση δύο σωμάτων που κινούνται
προς την αρνητική φορά, το 1ο επιταχυνόμενα και το 2ο ομαλά και τη στιγμή
της συνάντησης, όχι μόνο βρίσκονται στην ίδια θέση, αλλά έχουν και την ίδια ταχύτητα.
Αν ζητούσες και την χρονική συνάρτηση της μεταξύ τους απόστασης d=f(t),
θα το είχες τερματίσει….
Μία πρόταση…. Μην είμαστε τόσο “αυστηροί” στη σχεδίαση της παραβολής x(A)=f(t)
Είναι παραβολή με τα κοίλα προς τα κάτω (αρνητικός συντελεστής δευτεροβάθμιου όρου), κορυφή όταν χ=χ(max) δλδ όταν μηδενίζεται η ταχύτητα την t=3s
Καλημέρα Θοδωρή και σε ευχαριστώ για τον έναν ακόμη εύστοχο σχολιασμό σου!!!Η αλήθεια είναι ότι είχα αρκετά χρόνια να ασχοληθώ με την Α λυκείου..Εκπαιδευτικά πάντως και από τον Διονύση που φέτος έχει αναρτήσει μια καταπληκτική σειρά ασκήσεων στις ευθύγραμμες κινήσεις..Τον ευχαριστώ και εδώ…Να είσαι καλά!!!
Τελικά Γιώργο ξέρεις και Φυσική Α’ Λυκείου!!! :)-
Όμορφη πλοκή, με χαρακτηριστική συνάντηση δύο σωμάτων που κινούνται
προς την αρνητική φορά, το 1ο επιταχυνόμενα και το 2ο ομαλά και τη στιγμή
της συνάντησης, όχι μόνο βρίσκονται στην ίδια θέση, αλλά έχουν και την ίδια ταχύτητα.
Αν ζητούσες και την χρονική συνάρτηση της μεταξύ τους απόστασης d=f(t),
θα το είχες τερματίσει….
Μία πρόταση…. Μην είμαστε τόσο “αυστηροί” στη σχεδίαση της παραβολής x(A)=f(t)
Είναι παραβολή με τα κοίλα προς τα κάτω (αρνητικός συντελεστής δευτεροβάθμιου όρου), κορυφή όταν χ=χ(max) δλδ όταν μηδενίζεται η ταχύτητα την t=3s
Αυτά νομίζω είναι αρκετά….
Να μας δίνεις και άλλες ιδέες Γιώργο
Καλημέρα Θοδωρή και σε ευχαριστώ για τον έναν ακόμη εύστοχο σχολιασμό σου!!!Η αλήθεια είναι ότι είχα αρκετά χρόνια να ασχοληθώ με την Α λυκείου..Εκπαιδευτικά πάντως και από τον Διονύση που φέτος έχει αναρτήσει μια καταπληκτική σειρά ασκήσεων στις ευθύγραμμες κινήσεις..Τον ευχαριστώ και εδώ…Να είσαι καλά!!!