Διονύση,Γιάννη καλησπέρα. Στιs εξετάσειs τιs δικέs μαs, στο κλάδο ΠΕ04.01 οι ερωτήσειs ήταν συνολικά 80. 50 ερωτήσειs φυσικήs και από 10 ερωτήσειs σε χημεία,βιολογία και Γεωλογία.Η διάρκεια εξέτασηs ήταν 4 ώρεs.
Όντως φαίνεται λάθος η διατύπωση. Πάντως εγώ θα έλεγα ότι η Α. είναι η ορθή απάντηση, καθώς αναδεικνύει ελλιπή κατανόηση της Αρχής διατήρησης της ορμής, ενώ η Β και Γ έστω και αν είναι λάθος, δεν αναδεικνύουν τόσο σοβαρό πρόβλημα στην κατανόηση των μαθητών. Κάπως έτσι το εκλαμβάνω..
Μιχάλη είναι πολλά θέματα.
Σε ποια υπάρχει πρόβλημα στη λύση;
Πάντως είναι πάρα πολλά. Πόσο διαρκούν οι εξετάσεις;
Διονύση πρόλαβες. Θα έβαζα σημαία της Κύπρου.
Και δεν την βάζεις;
Τώρα μπήκα, είδα ότι δεν είχε εικόνα και αντέγραψα μία…
Φίλε Μιχάλη, κανένας δεν πρόκειται να κάτσει, στα καλά καθούμενα, να επιλύσει 30 θέματα!
Πες (μία – μία) απορίες ή προβληματισμούς σε συγκεκριμένο θέμα, οπότε θα πάρεις απαντήσεις, ελπίζω πολλές.
Διονύση,Γιάννη καλησπέρα. Στιs εξετάσειs τιs δικέs μαs, στο κλάδο ΠΕ04.01 οι ερωτήσειs ήταν συνολικά 80. 50 ερωτήσειs φυσικήs και από 10 ερωτήσειs σε χημεία,βιολογία και Γεωλογία.Η διάρκεια εξέτασηs ήταν 4 ώρεs.
Μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνω….
Πάμε στην ερώτηση 3, η οποία ζητά
"Ποια από τις απόψεις των μαθητών αναδεικνύουν ελλειπή κατανόηση ως προς την ΑΔΟ"
Καταρχήν το "Ποια …..αναδεικνύουν" μου φαίνεται προβληματικό
Μετά όμως συμπληρώνει: "Υπάρχει μόνο μία ορθή απάντηση"
Αν καταλαβαίνω σωστά τη διατύπωση, ζητά τη λανθασμένη άποψη από τις τέσσερις …
αφού η λανθασμένη θα αναδεικνύει ελλειπή κατανόηση
Εγώ βρίσκω τις α,β,γ λανθασμένες και τη δ σωστή
Άρα οι α,β,γ αναδεικνύουν (σωστός ο πληθυντικός) ελλειπή κατανόηση
Η δ είναι σωστή, άρα αναδεικνύει ορθή κατανόηση
Κάνω κάπου λάθος;;;;;
Καλημέρα Θοδωρή.
Δεν κάνεις λάθος, απλά δεν είναι σωστή η διατύπωση…
Η αναδιατύπωση όμως;
Όντως φαίνεται λάθος η διατύπωση. Πάντως εγώ θα έλεγα ότι η Α. είναι η ορθή απάντηση, καθώς αναδεικνύει ελλιπή κατανόηση της Αρχής διατήρησης της ορμής, ενώ η Β και Γ έστω και αν είναι λάθος, δεν αναδεικνύουν τόσο σοβαρό πρόβλημα στην κατανόηση των μαθητών. Κάπως έτσι το εκλαμβάνω..
Διονύση, η άψογη αναδιατύπωση ήταν αφορμή να δω και τη …..διατύπωση.
Συγγνώμη κυρία Φράγκου, αλλά πιστεύετε ότι υπάρχει λίγο λάθος και πολύ λάθος;;;
Όταν ο μαθητής το λάθος το αντιλαμβάνεται ως σωστό ή …μη λάθος αν προτιμάτε,
τότε υπάρχει ελλιπής κατανόηση…
Φανταστείτε ανάλογο θέμα σε πανελλαδικές…… Θα ζητάγαμε αλλαγή του υπουργού…
Το πρόβλημα γεννάται, όταν η διδακτική της φυσικής θεωρεί ότι μπορεί να αντικαταστήσει
τη ….φυσική
Προφανώς είναι λάθος και διατύπωσης και Φυσικής
Το ερώτημα έπρεπε να είναι:
"ποια από τις παρακάτω απόψεις είναι σωστή;"
Τόσο απλά!
Εδώ είναι τα καινούργια θέματα, τα προηγούμενα ακυρώθηκαν λόγω 'διαρροής'
http://archeia.moec.gov.cy/mc/11/2017_11_17_fysiki_themata.pdf