web analytics
Subscribe
Ειδοποίηση για
1 Σχόλιο
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
ylikonet
Αρχισυντάκτης
03/12/2016 6:03 ΜΜ

%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%aeΣχόλιο από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 13 Μάρτιος 2013 στις 21:07

Πολύ πλούσια και χορταστική!!! μελέτη Νίκο. Σε ευχαριστούμε που μας την πρόσφερες.

1Σχόλιο από τον/την ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΟΓΡΑΜΑΤΖΑΚΗΣ στις 13 Μάρτιος 2013 στις 21:38

Νίκο Καλησπέρα …δεν κατεβαίνει το αρχείο. Για κοίταξέ το. Μήπως φταίω εγώ;

1Σχόλιο από τον/την Νίκος Ανδρεάδης στις 13 Μάρτιος 2013 στις 22:01

Γιάννη καλησπέρα και όμως κατεβαίνει….

ΕΔΩ σε pdf.

Διονύση γράφω τα… αυτονόητα που συζητούσαμε το 2010 για την αβαρή ράβδο 🙂

moiΣχόλιο από τον/την Κυριακόπουλος Γιάννης στις 13 Μάρτιος 2013 στις 22:02

Το αμαξάκι.

1Σχόλιο από τον/την ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΟΓΡΑΜΑΤΖΑΚΗΣ στις 13 Μάρτιος 2013 στις 23:11

Nίκο άλλη μια εξαιρετική επεξεργασία …μοιράζεσαι μαζί μας.

Υ.Γ. Ο Διονύσης μου έστειλε με …ταχύτητα φωτός το αρχείο.

Σας ευχαριστώ.

a1Σχόλιο από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 13 Μάρτιος 2013 στις 23:59

Μπράβο Νίκο!

Πάρα πολύ καλή δουλειά.

 

(…Βέβαια, αρχικά, μόλις είδα στον τίτλο “βαριά”, σκέφτηκα:

“βαρειά”, όπως λένε στο χωριό μου τη βαριοπούλα, θα ‘θελε να γράψει ο Νίκος,

βρήκε δηλαδή, ως γνώστης περί τα του υπολογιστή, ένα πρόγραμμα

που το ονόμασε rar και με το οποίο

μπορείς να κάνεις την ίδια δουλειά όπως με τη βαριοπούλα,

να σπάσεις δηλαδή ένα ανυπάκουο υπολογιστή,

χωρίς να χρειάζεται να τρέχεις στην ταράτσα και να ψάχνεις στα σκοτάδια,

απλά πατάς το rar και αυτό αναλαμβάνει να τον κάνει βίδες τον άτιμο…

…και επειδή απάντησες σε όλα τα πιθανά και απίθανα ερωτήματα

απαντώ και σε ένα που σου διέφυγε:

και τη βαριά και την αβαρή ράβδο την κατασκεύασε ο μπάρμπα Γιάννης ο Ελευθερίου,

ο σιδεράς από την Βελβενδό της Κοζάνης,

ο οποίος κατασκεύασε και το παιδί,

τον Χρήστο δηλαδή…)

a4Σχόλιο από τον/την ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ στις 14 Μάρτιος 2013 στις 12:25

Nίκο όπως πάντα “τσεκουράτη”!!!!

Υ.Σ.1Θυμίζει λίγο την κυρία Μέρκελ που μας τραβάει από το λαιμό (βαριά θηλιά) και την ακολουθούμε σαν τα πρόβατα….

Υ.Σ.2.Βαγγέλη και για να σε διορθώσω και εγώ μία φορά ,είναι ο Βελβεντός ή το Βελβεντό κατά άλλους “την Βελβεντό” δεν υπάρχει.

Y.Σ.3.Ευτυχώς δεν διαβάζει ο Μπαρμπα Γιάννης το ylikonet γιατί αν το διάβαζε και έβλεπε ότι τον έκανες Βελβεντινό τότε ….

a5Σχόλιο από τον/την ΜΑΝΩΛΗΣ ΔΡΑΚΑΚΗΣ στις 14 Μάρτιος 2013 στις 13:28

Νίκο πολύ καλή δουλειά.

Σε κέφια σε βρίσκω!

Πάντα έτσι,  με καταπληκτικές ιδέες.

a1Σχόλιο από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 14 Μάρτιος 2013 στις 14:44

Ωχ, ωχ!

Από τα Σέρβια καλύτερα, Χρήστο…

(εκ του λατινικού servo=φυλάσσω, προστατεύω και ουχί εκ Σερβίας)

και όχι εκ του Βελβεντού

(…επίτηδες το έκανα θηλυκό, για “κατηγόρια”…)

Σχόλιο από τον/την Στεργιάδης Ξενοφών στις 14 Μάρτιος 2013 στις 15:01

Νίκο,πολύ ωραία δουλειά προσθέτω τα συγχαρητήρια μου (ετεροχρονισμένα) και για την ανάρτηση σε σχέση με την ανακύκληση.

11Σχόλιο από τον/την Διονύσης Μητρόπουλος στις 14 Μάρτιος 2013 στις 15:46

Νίκο και τα δικά μου συγχαρητήρια 🙂

 

Μικρή ένσταση μόνο ως προς το συμπέρασμα που βγάζεις στο τέλος για τη λεπτή (μή αβαρή) ράβδο:

Αν κάνει επιταχυνόμενη μεταφορική κίνηση τότε ισχύει ΣF=mα και Στcm=0.

Πως γενικεύεται η τελευταία σχέση “ως προς κάθε σημείο της ράβδου”;

Καταλαβαίνω (αν και δεν το θεωρώ χρήσιμο) το “ως προς κάθε σημείο του φορέα της συνισταμένης”, αφού η συνισταμένη διέρχεται από το CM.

Αλλά το “ως προς κάθε σημείο της ράβδου” τυχαίνει να ικανοποιείται εδώ επειδή η ράβδος είναι οριζόντια. Αν ήταν πλάγια θα συνέβαινε το ίδιο;

Ας πάρουμε για παράδειγμα μια ράβδο κρεμασμένη από το άκρο της στην οροφή λεωφορείου που επιταχύνεται με α=σταθ. Η ράβδος τότε θα ισορροπεί υπό κλίση προς τα πίσω στο σύστημα του λεωφορείου. Ισχύει Στ=0 ως προς το άκρο εξάρτησης;

a2Σχόλιο από τον/την Φραγκιαδουλάκης Εμμανουήλ στις 14 Μάρτιος 2013 στις 16:50

Εμπεριστατωμένη μελέτη Νίκο. Θερμά συγχαρητήρια. Φαίνεται πως έχεις κέφια… Πάρε θέση στην πρόταση του Μανώλη για τον Κουρνά.

1Σχόλιο από τον/την Νίκος Ανδρεάδης στις 14 Μάρτιος 2013 στις 20:27

Ευχαριστώ πολύ τους φίλους του δικτύου για το θετικό σχολιασμό της ανάρτησης.

Ευχαριστώ τον Γιάννη Κυριακόπουλο για τo IP.

Διονύση έχεις δίκιο (δουλειές της νύχτας), ήδη έχω αναρτήσει διορθωμένη έκδοση.

Το θέμα της ράβδου που μεταφέρεται και είναι σε επαφή με άλλα σώματα είναι πολύ δύσκολο για τα παιδιά.

Μπορεί να είναι βαριά-αβαρής-οριζόντια-πλάγια-λεπτή-χοντρή-να κάθεται ένα παιδί κλπ κλπ.

Γενικότερα το κέντρο μάζας και το ζεύγος είναι ο εφιάλτης του μαθητή.

Μανώλη φυσικά και είμαι “μέσα” για το Κουρνά (θα πάμε και στο Φρε). Για τους Αθηναίους θα είναι μια ευκαιρία να ξεφύγουν έστω για λίγο από τη κόλαση 🙂

Ο Σαράντος να μην ξεχάσει να κρατά τον ογκομετρικό σωλήνα 🙂

 

a5Σχόλιο από τον/την Εμμανουήλ Λαμπράκης στις 14 Μάρτιος 2013 στις 21:47

Νίκο καλησπέρα. Πολύ ωραίο και “πλήρες” πρόβλημα. Τα συγχαρητήρια μου.

11Σχόλιο από τον/την Διονύσης Μητρόπουλος στις 15 Μάρτιος 2013 στις 4:56

Έχεις δίκιο Νίκο είναι ένα θέμα που μας ξενυχτάει κι εμάς. Πόσο μάλλον τα παιδιά …

Για να ξεφύγουμε και λίγο από τις ράβδους, ελπίζω η … απόδραση από την κόλαση να περιλαμβάνει (πλην της ρακής) και λίγη … βουνίσια στάκα 🙂

(Δεν μπορώ να θυμηθώ το χωριό, νομίζω είναι προς το φαράγγι του Θερίσσου;)

a3Σχόλιο από τον/την Κορφιάτης Ευάγγελος στις 16 Μάρτιος 2013 στις 1:22

Καλησπέρα συνάδελφοι.

Νίκο συγχαρητήρια για την παραλλαγή του θέματος.

Με την ανάρτησή σου μου δίνεις την ευκαιρία να επαναλάβω ότι με τον τρόπο που διορθώσαμε τα γραπτά το 2010 αδικήσαμε κάποιους μαθητές (γνωρίζω ήδη μια : την Δάφνη).

Η Δάφνη λοιπό έκανε την εξής σκέψη: Η ράβδος συνδέεται με τους τροχούς μέσω άρθρωσης.

Γνωρίζουμε ότι η δύναμη της άρθρωσης έχει τυχαία κατεύθυνση. Σχεδίασε λοιπόν τις δυνάμεις όπως ο Νίκος. Τα μπερδούκλωσε και δεν έβγαλε συμπέρασμα.

Εμείς αναταμοίψαμε τους μαθητές που όρμησαν σαν ταύροι σε υαλοπωλείο και χειρίστηκαν την ράβδο σαν να ήταν σπάγγος, αδικώντας την Δάφνη.

Θεωρώ πως έπρεπε να αφιρέσουμε τουλάχιστον κάποια μόρια επειδή δεν αιτιολογησαν το σχήμα τους. Θα τονίσω ακόμη μια φορά ότι οι ενδεικτικές λύσεις δεν είναι διαταγή προϊσταμένου σε υφισταμένους αλλά προτάσεις επιστημόνων προς επιστήμονες.

1Σχόλιο από τον/την Νίκος Ανδρεάδης στις 16 Μάρτιος 2013 στις 16:03

Διονύση έκανα και άλλη διόρθωση:

Οι δυνάμεις στα άκρα της σκέτης αβαρούς ράβδου έχουν φορέα τη ράβδο, αν αυτή θεωρηθεί λεπτή και οι δυνάμεις αυτές είναι οι μόνες που ασκούνται σ’ αυτήν.

Στην αβαρή ράβδο τα μόνα σίγουρα είναι ΣF=0 και Στ=0. Οι δυνάμεις στα άκρα της αβαρούς ράβδου έχουν διευθύνσεις που καθορίζονται από τις γενικότερες συνθήκες.

Για παράδειγμα αν φτιάξω καροτσάκι με μια αβαρή ράβδο και δύο τροχούς και ασκήσω δύναμη στην αβαρή ράβδο ώστε να έχουμε κύλιση, οι δυνάμεις στα άκρα της ράβδου δεν έχουν τη διεύθυνση της ράβδου.

a1

Βαγγέλη και εγώ γνωρίζω μαθητές και μάλιστα υψηλού επιπέδου που το 2010 “μπερδεύτηκαν” με την αβαρή ράβδο και έχασαν μόρια.

Το σωστό θα ήταν η επιτροπή με κάποιο τρόπο να πει στους μαθητές ότι οι δυνάμεις στα άκρα της αβαρούς ράβδου στο συγκεκριμένο πρόβλημα έχουν φορέα τη ράβδο ή να το ζητήσει.

Για παράδειγμα: Να αποδείξετε ότι οι δυνάμεις στα άκρα της αβαρούς ράβδου έχουν φορέα τη ράβδο. (1 μονάδα).

Τώρα για την ποιότητα των λύσεων που στέλνει η επιτροπή καλύτερα να μην εκφραστώ.

Δυστυχώς επειδή η βαθμολόγηση πρέπει να υπακούει στους ίδιους κανόνες σε όλα τα βαθμολογικά κέντρα λαμβάνουμε υπόψη το “χαρτί” που στέλνει η επιτροπή.