Δυναμικό και χωρητικότητα
Η συνέχεια της εργασίας «Το ηλεκτρικό ρεύμα και οι πηγές του.» διαπραγματεύεται τοδυναμικό και τη χωρητικότητα αγωγού αλλά και πυκνωτή, προσπαθώντας να απαντήσει γιατί χρειαζόμαστε πυκνωτές και με ποια λογική οδηγούμαστε σε τιμές δυναμικών στην περίπτωση κυκλωμάτων.
Διονύση καλησπέρα
Εγώ πάντως συνεχίζω να διαβάζω τα όσα ωραία γράφεις για το συγκεκριμένο κεφάλαιο.
Αν δεν το πιστεύεις, στο τέλος, βάλε μου ένα ωριαίο διαγώνισμα.
Πολύ καλές δουλειές Διονύση.
(Να συστήσουμε στους νεώτερους ότι:
καμμία γνώση δεν είναι περιττή και
για να διδάξεις ένα πρέπει να γνωρίζεις δέκα…)
Συγχαρητήρια Διονύση.
Διονύση καλησπέρα
νομίζω ότι έχω πάλι να μάθω πολλά για θέματα που νόμιζα ότι ήξερα.
Ευχαριστούμε
Αλλά… αυτός ο τίτλος σου με φοβίζει. …δεν έχω καταλάβει που ακριβώς μας πας οδηγείς… στην πηγή ;
μάλλον έχουμε ακόμα δρόμο για να πιούμε νερό.
Διονύση άψογη η παρουσιαση σου.
Νομίζω θα συμφωνήσω με τον Δημήτρη πιο πάνω
“νομίζω ότι έχω πάλι να μάθω πολλά για θέματα που νόμιζα ότι ήξερα.”
Για να πάει καλά η ανάρτηση σου βρήκα ένα λάθος
“Το δυναμικό ενός σφαιρικού αγωγού,
είναι ίσο με το δυναμικό σε απόσταση ίσο με την ακτίνα του,
αν όλο το φορτίο του ήταν συγκεντρωμένο στο κέντρο του.”
Νομίζω πρέπει να γίνει “ίση”
Καλημέρα συνάδελφοι και ευχαριστώ για τα σχόλια.
Πράγματι Δημήτρη, έχει πολύ δρόμο για να πιούμε νερό (αν πιούμε!), πώς το λέει ο ποιητής;
Διψάσαμε το μεσημέρι και το νερό γλυφό…
Βασίλη, τώρα είμαι πιο σίγουρος ότι θα πάει καλά! Διόρθωσα το “ο” σε “η”.
Καλησπέρα σε όλους.
Διονύση πολύ όμορφο και εξαιρετικά χρήσιμο (κείμενο αναφοράς) και το δεύτερο όπως και το πρώτο μέρος.
Ευχαριστώ Διονύση. Όταν δίδασκα φυσική στο Λύκειο και σκεφτόμουν τι φυσική κάναμε εκείνο τον καιρό που ήμουν μαθητής, αυτά που έγραψε ο Διονύσης σκεφτόμουν. Πιστεύω ότι υπάρχει κενό στην εκπαίδευση της φυσικής σήμερα που δεν τα διδάσκουμε στους μαθητές.
Γιάννη και Νίκο, να είσαστε καλά.
Διονύση,
Σπουδαία η δουλειά σου, θα μου χρησιμεύσει.
1. Δες τι φτιάχνει ένας συνταξιούχος Φυσικός που βαρέθηκε το χαρτί – μολύβι και για να εκφραστεί το έριξε στον προγραμματισμό, πάντα όμως για θέματα Φυσικής και Μαθηματικών
http://scratch.mit.edu/projects/10181207/ Field Lines Art
http://scratch.mit.edu/projects/10032652/ Three electric charges Equipotential Lines
http://scratch.mit.edu/projects/3022548/ Painting_dots_1
http://scratch.mit.edu/projects/1741829/ Charging a Single Sphere by Induction
http://scratch.mit.edu/projects/1741892/ charging by contact
2.Μου επιτρέπεις να δοκιμάσω αν τρέχουν εδώ project Scratch εισάγοντας μια γραμμή java script που μας δίνει το Scratch website?
Γεια σου Νίκο. Προφανώς μπορείς να δοκιμάσεις ό,τι νομίζεις, λες να είναι ιδιοκτησία μου τα παραπάνω;;;
Σε ευχαριστώ για τις εργασίες σου, που μας πρόσφερες. Πολύ καλή δουλειά, με τα δυο τελευταία να είναι πολύ γερά διδακτικά εργαλεία νομίζω.
Αλλά θα μου επιτρέψεις να “ψηφίσω” το http://scratch.mit.edu/projects/3022548/ Painting_dots_1 Είναι έργο τέχνης!!!
Καλησπέρα Νίκο, καλησπέρα Διονύση.
Νίκο καταπληκτικές και πολύτιμες διδακτικά όλες οι εφαρμογές! Εξαιρετικές (και για το γυμνάσιο) οι δύο τελευταίες, όπως γράφει και ο Διονύσης.
Διονύση, το test που έκανα απέτυχε! Το ning δεν επιτρέπει …πάνω από 1000000 χαρακτήρες.
Γιάννη και Διονύση χάρηκα που σας άρεσαν τα scratch applets για την ηλεκτρική φόρτιση.
Νίκο γράψτο σε ιστοσελίδα και ανέβασε το όπως περιγράφω εδώ
Βασίλη,
να σου εξηγήσω πρώτα τι ήθελα: Να ανεβάσω σε σχόλιο (ή κάπου αλλού στο ylikonet) ένα applet που έχω ανεβάσει στο Scratch website.
Εκεί, κάτω από το applet, μου επιτρέπεται να κάνω embed ένα java script και να το μεταφέρω (copy/paste) σε site ή blog, κάτι που κάνω χωρίς κανένα πρόβλημα. Σκέφτηκα να κάνω ακριβώς το ίδιο στο ylikonet και απέτυχα. Βέβαια, το πρόβλημα λύνεται εύκολα γράφοντας το σχετικό link με το applet.
Η δική σου πρόταση αναφέρεται σε ιστοσελίδα γενικά και όχι εισαγωγή στο ning που θα ήθελα.
Αν έχεις καμιά ιδέα …. Πάντως σ’ ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση!
Νίκο η λύση που βρήκα είναι η εξής:
Απο τον embed code κρατάς την διεύθυνση http://scratch.mit.edu/projects/embed/3022548/
<iframe allowtransparency=”true” width=”485″ height=”402″ src=”
http://scratch.mit.edu/projects/embed/3022548/
” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>
και βγαίνει σε πλήρη οθόνη.
Βασίλη, το δοκίμασα, αλλά μάλλον αρνείται την αποθήκευση…
Βασίλη, έκανα αυτό που μου πρότεινες, πράγματι ανοίγει νέο παράθυρο, αλλά δυστυχώς δεν τρέχει αν πατήσω το πράσινο σημαιάκι. Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και στο blog μου λόγω “φόρτου” του Scratch website. Αν έτρεξε σε σένα τότε είναι καλό σημάδι. Θα ξαναπροσπαθήσω. Αν πετύχει τελικά θα είναι πολύ ενδιαφέρον για μένα μια και δεν ήξερα πώς θα εμφανίζεται το applet σε ολόκληρη οθόνη. Όπως και να είναι, σε ευχαριστώ ιδιαίτερα!
Διονύση με firefox κολλάει
Με chrome ok
Opera κολλάει
Torch ok
Maxthon ok
safari ok
Βασίλη με Chrome δοκιμάζω, αλλά δεν…
Αντίθετα στο Blogspot, δουλεύει.
Μπράβο Βασίλη! Με chrome ok!
Τι να πω;
Σε μένα δουλεύει όπως σου είπα.
Μήπως είναι σαν την εξαναγκασμένη δουλεύει επιλεκτικά;