Υλικό Φυσικής – Χημείας

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…

Menu

Skip to content
  • Αρχική
  • Δημοσιεύσεις
  • Περιεχόμενα
  • Ιστολόγια
  • Φόρουμ
  • Αναρτήσεις
  • Φυσική
    • Ανά τάξη-κεφάλαιο
  • Χημεία
    • Χημεία ανά τάξη
  • Άρθρα
    • Άρθρα Φυσικής
    • Άρθρα Χημείας
    • Γενικά θέματα
  • Υπόλοιπα
    • Διάφορα
    • Διδασκαλία
    • Χρήσιμα
    • Blogspot
  • Δίκτυο
    • Οροι χρήσης
    • Πολιτική απορρήτου
    • Βοήθεια
    • Εκδηλώσεις
  • Φωτογραφίες
    • Βίντεο
  • Δραστηριότητα
  • Μέλη

Η κίνηση, η θέση, η μετατόπιση και το διάστημα

Αναρτήθηκε την 01/11/2017 από τον/την Αποστόλης Παπάζογλου. Το ιστολόγιο του/της Αποστόλης Παπάζογλου

Ένα σώμα κινείται σε ευθεία, η οποία ταυτίζεται με τον άξονα x’x. Tη χρονική στιγμή t0=0 το σώμα διέρχεται από τη θέση x0=20m, ενώ η εξίσωση ταχύτητάς του είναι υ=-4+2t (S.I.) όπου t ανήκει στο διάστημα [0,4s] . Θεωρούμε θετική φορά προς τα δεξιά.

Α. Να χαρακτηρίσετε την κίνηση του σώματος

B. Να κάνετε ένα σχήμα, σχεδιάζοντας την ταχύτητα και την επιτάχυνση του σώματος τη χρονική στιγμή t0=0

Γ. Χρησιμοποιώντας καθημερινή γλώσσα, να περιγράψετε την κίνηση του σώματος μέχρι τη στιγμή t=4s, αφού πρώτα υπολογίσετε τη στιγμή t1, κατά την οποία μηδενιζεται στιγμιαία η ταχύτητα του σώματος.

Δ. Να γράψετε την εξίσωση θέσης – χρόνου (x-t) για την κίνηση του σώματος

Ε. Να κατασκευάσετε το διάγραμμα ταχύτητας – χρόνου (υ-t) για την κίνηση του σώματος

ΣΤ. Να υπολογίσετε:

α. τη θέση του σώματος τη χρονική στιγμή t=4s

β. τη μετατόπιση του σώματος από τη στιγμή t0=0 μέχρι τη στιγμή t=4s

γ. το διάστημα που διάνυσε το σώμα από τη στιγμή t0=0 μέχρι τη στιγμή t=4s

Ζ. Να κατασκευάσετε το διάγραμμα θέσης – χρόνου (x-t) για την κίνηση του σώματος

Η. Θα περάσει το σώμα κάποια στιγμή από την αρχή Ο του άξονα x’x;

Η συνέχεια σε word και σε pdf

(Visited 532 times, 1 visits today)
Δημοσιεύτηκε σε: Φυσική Α και ετικέτες 1.1. κινηματική. Bookmark the permalink.

Post navigation

← Ηλεκτρικές Δυναμικές Γραμμές (pptx)
Σαν σήμερα … 1884, ορίζεται η ώρα Greenwich. →

10 σχόλια στο “Η κίνηση, η θέση, η μετατόπιση και το διάστημα”

  1. Διονύσης Μάργαρης says:
    01/11/2017 at 5:19 μμ

    Καλησπέρα Αποστόλη και σε ευχαριστούμε.

    1) Ανέβασα άλλο αρχείο pdf, αφού μας κάνει νερά και η google!

    Η πρόταση που έκανα για αλλαγή:

    "https://drive.google.com/open?id=0ByqjF7EuhNU9LW9rT3BOXzNMSTQ/view"

    του open με uc, δεν ισχύει πια. Αν το κάνεις το αρχείο δεν εμφανίζεται.

    Οπότε αφήνουμε το σύνδεσμο όπως μας τον δίνει, χωρίς καμιά αλλαγή.

    2) Τι το τάισες το αρχείο Word και παραχόνδρυνε;

    3) Όσον αφορά την ουσία της άσκησης, βαθμολογήθηκε και ο βαθμός μπήκε σαν όνομα…wink

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  2. Ανδρέας Ριζόπουλος says:
    01/11/2017 at 5:38 μμ

    Καλησπέρα Αποστόλη. Προτείνεις μια άσκηση που θα πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε στην τάξη, αφού τα οφέλη είναι πολλαπλά (διανυσματικότητα, αλγεβρικές τιμές μεγεθών, σωστή χρήση της εξίσωσης κίνησης, γραφική παράσταση αλγεβρικής τιμής, διαφορές μετατόπισης – διαστήματος κ.λ.π.), αλλά και γιατί δεν υπάρχει στο σχολικό ενώ είναι τόσο χρήσιμη. Η συγκεκριμένη παραπέμπει και στην, ουσιαστικά ανύπαρκτη στο σχολικό, κατακόρυφη βολή (η κίνηση αρνητικής κατεύθυνσης υπάρχει μόνο στο πρόβλημα 19 του βιβλίου). 

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  3. Τάσος Αθανασιάδης says:
    01/11/2017 at 9:50 μμ

    Πλήρης και πολύ ουσιαστική η  άσκησή σου Αποστόλη. Καλύπτεις τα πάντα με σαφήνεια και λεπτομερώς. 

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  4. Νίκος Κορδατζάκης says:
    02/11/2017 at 9:22 πμ

    Καλημέρα Αποστόλη. Ακριβώς με την αντιμετώπιση σου πρέπει να λύνουμε τις ασκήσεις στην ενότητα των κινήσεων. Από την αρχή λοιπόν θα πρέπει να μάθουμε στα παιδιά τη χρήση μίας εξίσωσης μετατόπισης και ταχύτητας στην ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση και ανάλογα με το πρόβλημα να προσαρμόζουν τα πρόσημα. Εξάλλου τα παιδιά από το γυμνάσιο στο Λύκειο είναι σα να κάνουν από την αρχή πάρα πολλά πράγματα και δεν πρόκειται να μπερδευτούν.

    Υ.Γ. Αν θες κατέβασε το αρχείο από εδώ, έκανα μία μετατροπή στο δικό σου διότι ήταν πάρα πολύ μεγάλο και ίσως δημιουργήσει κάποιο θέμα σε όσους θέλουν να το κατεβάσουν για να χρησιμοποιήσουν την άσκηση, βέβαια "χάνεται" λίγο η ποιότητα των εικόνων…

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  5. Βασίλης Δουκατζής says:
    02/11/2017 at 10:53 πμ

    Καλημέρα Αποστόλη!

    Πολύ καλή και ουσιαστική.

    Δυστυχώς όπως λέχθηκε και παραπάνω δεν υπάρχει κάτι ανάλογο στο σχολικό βιβλίο (εκτός μίας).

    Μία προσπάθεια σμίκρυνσης του αρχείου εδώ με πολύ καλή ποιότητα στις εικόνες!!!

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  6. Αποστόλης Παπάζογλου says:
    02/11/2017 at 11:03 πμ

    Καλημέρα σε όλους.

    Διονύση, Ανδρέα, Τάσο, Νίκο και Βασίλη σας ευχαριστώ για τα σχόλια.

    Όσο για το μέγεθος του αρχείου word τι να πώ; Μάλλον ευθύνεται η πρόσθεση χρωματιστών πλαισίων στο Corel.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  7. Χρήστος Αγριόδημας says:
    02/11/2017 at 2:33 μμ

    Πολύ χρήσιμη Αποστόλη.

    Θα την δώσω να την κάνουν.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  8. Πάλμος Δημήτρης says:
    02/11/2017 at 4:57 μμ

    Πολύ καλή Αποστόλη

    Ξεκαθαρίζει τα μεγέθη.

    Ένα τέτοιο θέμα πρέπει οπωσδήποτε να διδάσκεται.

    Μια εναλλακτική προσσέγγιση θα ήταν να βρίσκουμε από τα εμβαδά το διάστημα και στη συνέχεια από το πρόσημο της ταχύτητας τη μετατόπιση.

     

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  9. Νεκτάριος Πρωτοπαπάς says:
    03/11/2017 at 12:43 πμ

    Καλησπερα Αποστολη.

    Να συμφωνήσω οτι ειναι ενα όμορφο θεμα που εξετάζει ταυτόχρονα πολλές έννοιες.

    Η αλήθεια βέβαια ειναι οτι τα παιδια της Α' Λυκείου πρέπει να ωριμάσουν πολυ στη μελέτη των κινήσεων προκειμένου να το αντιληφθούν πλήρως. Το άλμα που κάνουν απο το Γυμνάσιο ειναι τεράστιο.

    Σαφως καλά κανεις και το αναδεικνύεις. Να σαι καλα.

     

     

     

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  10. Αποστόλης Παπάζογλου says:
    03/11/2017 at 10:03 πμ

    Χρήστο, Δημήτρη και Νεκτάριε καλημέρα και σας ευχαριστώ για τα σχόλια.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Αναρτήσεις
Άρθρα
Βίντεο
Δημοσιεύσεις
Διάφορα
Ομάδα Α.
Ομάδα Β.
Υπόλοιπα
Φόρουμ
Φυσική
Φυσική Α
Φυσική Β
Φυσική Γ
Φυσική Γυμνασίου
Φωτογραφίες
Χημεία
Χημεία Α
Χημεία Β
Χημεία Γ
Χημεία Γυμνασίου

5

Πρόσφατα

  • Προσομοίωση «μετατροπές μηχανικής ενέργειας σε άλμα μοτοσυκλέτας»
    Παπαδόπουλος Λευτέρης
  • Δύο περιπτώσεις που η ίδια δύναμη επιταχύνει ένα σώμα…
    Διονύσης Μάργαρης
  • Σαν σήμερα … 1564, γεννήθηκε ο Γαλιλαίος.
    Μερκούρης Παναγιωτόπουλος
  • Ο ρυθμός μεταβολής της ορμής του νερού.
    Γιάννης Κυριακόπουλος

Σχόλια

  • Διονύσης Μάργαρης 17/02/2019 at 8:10 πμ on Δύο περιπτώσεις που η ίδια δύναμη επιταχύνει ένα σώμα…
  • Διονύσης Μάργαρης 17/02/2019 at 8:08 πμ on Ο ρυθμός μεταβολής της ορμής του νερού.
  • Τάσος Αθανασιάδης 17/02/2019 at 12:14 πμ on Ένα τμήμα ενός δικτύου…ύδρευσης
  • Θοδωρής Παπασγουρίδης 16/02/2019 at 11:22 μμ on Δύο περιπτώσεις που η ίδια δύναμη επιταχύνει ένα σώμα…

 

Πρόσφατες επιλογές 

Αρχείο

Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
  • ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΦΟΡΟΥΜ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
  • ΦΥΣΙΚΗ Γ
  • ΦΥΣΙΚΗ Β
  • ΦΥΣΙΚΗ Α
  • ΦΥΣΙΚΗ Γυμν.
  • ΧΗΜΕΙΑ Γ
  • ΧΗΜΕΙΑ Β
  • ΧΗΜΕΙΑ Α
  • ΧΗΜΕΙΑ Γυμν.
Proudly powered by WordPress | Theme: Able by Automattic.
Scroll Up
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Περί WordPress
    • WordPress.org
    • Τεκμηρίωση
    • Φόρουμ υποστήριξης
    • Η γνώμη σας
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή