Σώμα αφήνεται να πέσει ελεύθερα από κάποιο ύψος και ταυτόχρονα αρχίζει να εκπέμπει ήχο για κάποιο χρόνο . Να βρεθεί για πόσο χρόνο γίνεται αντιληπτός αυτός ο ήχος από παρατηρητή που βρίσκεται στην επιφάνεια της Γης και στην ίδια κατακόρυφη με το σώμα.
27 χρόνια πριν,
όταν η ΕΕΦ ήταν,
απολύτως αμισθί,
η αγαπημένη της νιότης μας
και της καρδιάς μας…
Τι ωραιες εποχές. Τι ωραίο περιοδικό. Το αγόραζα ως μαθήτρια και φοιτήτρια. Ποσο λυπάμαι για την σημερινή θλιβερή εικόνα που δεν βλέπω να αλλαζει….
Καλημέρα Βαγγέλη. Άσκηση Γ΄Γυμνασίου!!! Αναρωτιέμαι πόσοι μαθητές της Α΄Λυκείου πλέον είναι σε θέση να λύσουν αυτή την ωραία άσκηση. Και φυσικά δε φταίνε οι μαθητές. Έτσι τους θέλει πλέον το εκπαιδευτικό σύστημα. Για πρώτη φορά φέτος θα δούμε και απολυτήριες εξετάσεις χωρίς Φυσική Γενικής Παιδείας στη Β΄Λυκείου, αφού κρίθηκε ότι κουράζει τους μαθητές η συγκεκριμένη εξέταση. Θα δείξω στο σχολείο στους μαθητές της Α΄την ανάρτησή σου, σαν αφορμή για συζήτηση (ολιγόλεπτη, γιατί ο χρόνος πιέζει να τελειώσω την Ενέργεια). Νάσαι καλά που μας θύμισες πως θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα…
καλησπέρα σε όλους
ευχαριστώ Τίνα και Ανδρέα
και οι απαντήσεις στα ερωτήματα που είχα βάλλει στο τέλος (για τους μαθητές της, τότε, Γ΄ Γυμνασίου, μάλιστα, μάλιστα, σήμερα με την απαξίωση της Αριστείας θα με είχαν στείλει κατηγορούμενο…)
α. t=τ+gτ2/2c, δηλαδή μεγαλύτερος από τ και
β. t=τ, δηλαδή όσος και ο τ (αλλά ο καημένος ο παρατηρητής, πάει, θυσιάστηκε χάριν του πειράματος, απίθανο να έζησε πέφτοντας ελεύθερα από 160 τόσα μέτρα…)