Στο χώρο αυτό μπορούν να γραφούν σχόλια, απορίες και τελικά κάθε είδους κριτική και τοποθέτηση πάνω στα θέματα των εξετάσεων στη φυσική του 2019.
Δείτε και από εδώ τα θέματα:
Θέματα πανελλαδικών εξετάσεων στη Φυσική 2019.
ή με κλικ εδώ.
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Στο χώρο αυτό μπορούν να γραφούν σχόλια, απορίες και τελικά κάθε είδους κριτική και τοποθέτηση πάνω στα θέματα των εξετάσεων στη φυσική του 2019.
Δείτε και από εδώ τα θέματα:
Θέματα πανελλαδικών εξετάσεων στη Φυσική 2019.
ή με κλικ εδώ.
υπάρχει ένα φόρουμ για τα Μαθηματικά, το mathematica.gr όπου μόνο ασκήσεις λύνονται και οι όποιες συζητήσεις γίνονται μόνο τις ημέρες των εξετάσεων, αφού μπούν τα θέματα στις πανελλαδικές,
τον υπόλοιπο χρόνο δεν ασχολούνται με κάτι άλλο πέρα από ασκήσεις, μια βασική διαφορά είναι πως υπάρχει έντονη λογοκρισία και σχόλια που δεν τους είναι αρεστά διαγράφονται
(πχ. δείτε ενδεικτικά ένα λογοκριμένο και διεγραμμένο σχόλιο από μαθητή και το μακρινό 2015, τότε που όντως έμπαιναν δύσκολα θέματα στις εξετάσεις των Μαθηματικών, από το 2016 και μετά τα θέματα είναι πλέον εύκολα σαν ερωτήματα με δύσκολες πράξεις, αλλά αυτό είναι μια άλλη υπόθεση)
οπότε δεν θα το θα το χαρακτήριζα αντίστοιχο του υλικονετ,
για συζητήσεις οι μαθηματικοί συνήθως χρησιμοποιούν το εφήμερο του fb, συμμετέχοντας σε ομάδες με Μαθηματικά, όπου ο,τι γράφεται μετά από μια βδομάδα χάνεται στην ροή των μηνυμάτων
Τελείωσαν και οι φετεινές εξετάσεις, να είμαστε καλά και του χρόνου.
Σχετικά με την επιλογή των θεμάτων: η κατανομή βαθμολογίας δείχνει ότι τελικά "λειτούργησαν" ώστε να γίνει διάκριση.
Σχετικά με την αισθητική των θεμάτων: θα συμφωνήσω με τον Κυριακόπουλο, περί ποιότητας των ….θρίλερ!
(όταν διάβαζα, εκείνο το πρωινό της Τετάρτης, την εκφώνηση του Δ, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν "ευτυχώς όλες οι μάζες είναι 2kg!")
Δεν μπορώ, τέλος, να μην επισημάνω δυο θετικά για μένα (ίσως να τα ανέφεραν και άλλοι συνάδελφοι μέσα σε τόσα σχόλια, ας μου επιτραπεί να τα επαναλάβω):
α) Δεν υπήρχαν ερωτήματα με λανθασμένες απαντήσεις, που να βαθμολογηθούν ως σωστές, όπως η ΑΔΕΤ στα κύματα, την οποία "εμπεδώσαμε" τόσα χρόνια!
Ευτυχώς, δεν τη ζήτησαν στα Εσπερινά στο Β1, όπου επιπλέον διαβάζουμε στην εκφώνηση πως η πηγή του κύματος εκτελεί αρμονική ταλάντωση και όχι απλή αρμονική ταλάντωση.
Μια λέξη, που όμως κάνει την ουσιαστική διαφορά!
β) Δόθηκαν ως επίσημη λύση στις ταλαντώσεις τα στρεφόμενα. Καιρός ήταν!
Καλώς να υποδεχτούμε, λοιπόν τον ηλεκτρομαγνητισμό και …του χρόνου καλύτερα!
Και, παιδιά, με …ρέγουλα τα αθροίσματα στην επαγωγή, είμαστε ακόμη λίγο σκουριασμένοι!
Καλό καλοκαίρι σε όλους!
Καλημέρα Ελευθερία.
Χαίρομαι για την επάνοδο.
Γράφοντας "αθροίσματα" εννοείς τα Συ.dt=Δx ;
Γεια σου, Γιάννη!
Καλημέρα σας.
Θέλω να κάνω μια ερώτηση ως πρώην μαθητής λυκείου σχετικά με τις πανελλήνιες που θα διεξαχθούν του χρόνου για εμάς τους αποφοίτους.
Τι θα ισχύσει ακριβώς για εμάς του χρόνου; Δηλαδή σε περίπτωση που αποφασίσω να ξαναδώσω, θα ισχύσει οτι και το 2016 με την αλλαγή του τότε συστήματος; Θα μπορώ να επιλέξω αν θα μπορώ να δώσω με την παλία ή την καινούρια ύλη; Γιατί η καινούρια ύλη με φοβίζει, ειδικά στην βιολογία προσανατολισμού. Απευθύνομαι σε εσάς διότι όποιον και να ρωτήσω δεν ξέρει τι να μου απαντήσει (τους φροντιστές μου) .
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.