Χωρίς προσανατολισμό δε γίνεται

Μέσα σε ομογενές μαγνητικό πεδίο, έντασης μέτρου Β = 0,1Τ, βρίσκεται λεπτός δακτύλιος ακτίνας r = 0,2m, με το επίπεδό του κάθετο στις δυναμικές γραμμές του πεδίου. Ο δακτύλιος μπορεί να στρέφεται περί άξονα που διέρχεται από δύο αντιδιαμετρικά σημεία του.

Να βρείτε τη μεταβολή της μαγνητικής ροής που διέρχεται από την επιφάνεια του δακτυλίου, αν ο δακτύλιος στραφεί κατά

α) 900,              β) 1200,            γ) 1800,             δ) 2100.

Αν η χρονική διάρκεια περιστροφής είναι Δt = 0,1s να υπολογίσετε τη μέση ΗΕΔ επαγωγής σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις.

Απάντηση(Word)

Απάντηση(Pdf)

(Visited 748 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
7 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Πρόδρομος Κορκίζογλου

Σωστά!! Τέτοια θέματα είχαν στο μυαλό τους αυτοί που διάλεξαν την ύλη!!

Τι να πω;

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 έτος πριν

Καλημέρα Ανδρέα.

Καλά κάνεις και θυμίζεις τα βασικά από τα οποία πρέπει πάντα να ξεκινάμε. Και νομίζω ότι η παραπάνω ανάρτηση είναι το πρώτο, αλλά πολύ σημαντικό σκαλοπάτι, που πρέπει να χρησιμοποιήσει ένας μαθητής. Κυρίως θα πρέπει να μάθει να ξεκινά πάντα σχεδιάζοντας την κάθετη στην επιφάνεια… 

Θα μου επιτρέψεις, με αφορμή την ανάρτησή σου, να θυμίσω μια παλιότερη δική μου, σαν προέκταση.

Βέβαια αυτή δεν απευθύνεται σε μαθητές, γι΄αυτό έχει μπει στα άρθρα και όχι στην σύγχρονη ετικέτα για επαγωγή.

Το θέμα είναι αν μπορούμε με βάση το νόμο της επαγωγής να βρίσκουμε τη φορά του ρεύματος, χωρίς επίκληση του κανόνα του Lenz ή ισοδύναμα, πώς τα μαθηματικά μας επιτρέπουν να βρίσκουμε τη φορά του ρεύματος αλγεβρικά:

O νόμος της επαγωγής και ο κανόνας του Lenz. 

Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Ανδρέα.

Νομίζω είσαι ''to the point''… Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά προτού φτάσουμε στις κινούμενες ράβδους στυλ στερεού.

Εξάλλου νομίζω ότι τη πρώτη χρονιά του ηλεκτρομαγνητισμού θα τον δούμε στις εξετάσεις 1ο ή 2ο θέμα…

Σκέψου ότι το ρευστό μετά από τρία-τέσσερα χρόνια και ακόμη να πέσει ως άσκηση! Λες ο ηλεκτρομαγνητισμός να κάνει την διαφορά;;

Στο πλαίσιο λοιπόν αυτής της λογικής θεωρώ χρησιμότατη την ανάρτησή σου… Με τέτοιες πρέπει να καταπιαστούμε για αρχή.