Χημεία Γ΄ … έως ποιο σημείο έχετε διδάξει στο σχολείο ;

Καλημέρα σας ,

Το ερώτημα είναι σαφές και το υπονοούμενο είναι ακόμα σαφέστερο.

Εμείς στην Πτολεμαΐδα είχαμε διδάξει έως την προσθήκη στους HC ( Markovnikov ) +- 1 μάθημα

Από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με συνάδελφο στην Πάτρα ( που έκλεισαν 5 Μαρτίου ) γνωρίζω ότι λίγα Λύκεια είχαν μπει στον υβριδισμό. ( εάν κατάλαβα καλά )

Η Φλώρινα ( σόρρυ εάν κάνω λάθος ) ήταν ακόμα πιο πίσω ( είχε και κλεισίματα από την κακοκαιρία ).

Μπορείτε να δώσετε feedback από τις περιοχές σας ( ανεξάρτητα εάν εργάζεστε στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή εάν είστε γονέας μαθητή )

Ευχαριστώ πολύ.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
27 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Γκόβαρης
25/03/2020 11:47 ΠΜ

Καλημέρα Αντώνη και χρόνια πολλά στην αρχή της οργανικής.

Φιλλένια Σιδέρη
25/03/2020 12:35 ΜΜ
Απάντηση σε  Φιλλένια Σιδέρη

Θέλω να διορθώσω, διότι αυτά που είπα για τη Λεόντιο Ν.Σ. ήταν ανακριβή.

Βρίσκονται στην ενέργεια ιοντισμού.

Ανδριοπούλου Γεωργία

Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Θα έμπαινα στην προσθήκη στο καρβονύλιο. Έχω κάνει το πρώτο κεφάλαιο όλο και τις ασκήσεις του βιβλίου που αναφέρονταν στην πρώτη εγκύκλιο στην τάση ατμών.

Αλέξανδρος Περιβολάρης
Απάντηση σε  Πέτρος Μάλλιος

Πολλά σχολεία έχουν αφήσει την ώσμωση και τις διαμοριακές για το τέλος. Τραγική η ιδέα του υπουργείου της μείωσης της ύλης, τα παιδιά θα πληρώσουν τη νύφη, πρώτον γιατί αρκετά θα έχουν φοβερά κενά σε οργανική και οξειδοαναγωγή στα ΑΕΙ που θα περάσουν και δεύτερον αν βγάλεις οργανική τότε 3ο θέμα μπορεί να παίξει από ώσμωση μέχρι κινητική, δηλαδή μιλάμε για αστεία πράγματα. Στη χημεία της γ λυκείου τα κεφάλαια που αποτελούν τον ακρογονιαίο λίθο όσον αφορά τις γνώσεις που θα αποκτήσουν οι μαθητές στη χημεία είναι η οξειδοαναγωγή, η οργανική, οι ογκομετρήσεις – pH, η χημική ισορροπία και φυσικά ο περιοδικός πίνακας και όλα τα συναφή. Κινητική , θερμοχημεία και ώσμωση και να βγουν μικρό το κακό, από αυτά πάντως θα προτιμούσα την ώσμωση να παραμείνει λόγω του βιολογικού της ρόλου. Θεωρώ πάντως καλύτερα να στραφεί το ινστιτούτο σε ευκολότερα και λιγότερα θέματα (όσον αφορά τα υποερωτήματα), παρά σε μείωση της ύλης. Στην τελική ας γίνουν οι εξετάσεις τον Σεπτέμβρη, ξέρω θα γκρινιάζουν οι Πανεπιστημιακοί αλλά και άλλες χρονιές λόγω καταλήψεων το χειμερινό εξάμηνο ξεκινούσε Δεκέμβρη, η διαφορά είναι ότι τώρα υπάρχει σοβαρός λόγος!

Αλέξανδρος Περιβολάρης

Για τα δημόσια φέτος δυστυχώς δεν έχω εικόνα, αλλά τα ιδιωτικά άφησαν ώσμωση και διαμοριακές για το τέλος. Προφανώς ο καθένας μπορεί να το βλέπει από τη δική του σκοπιά, αλλά λύσεις τύπου μείωση της ύλης είναι πολιτικάντικη τακτική και επαναλαμβάνω ότι χρόνος να βγει η ύλη υπάρχει, επιπλέον το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών (πιστεύω πάνω από το 95 % – προσωπική γνώμη και πάλι) έχουν κάνει φουλ προετοιμασία σε οργανική – οξειδοαναγωγή και όχι σε ώσμωση.  

Αλέξανδρος Περιβολάρης

Καταρχήν επειδή μάλλον με παρεξήγησες δε διδάσκω σε ιδιωτικά ή δημόσια σχολεία, οπότε δε προωθώ τα ιδιωτικά και εγώ σε δημόσιο τελείωσα και μπορώ να σου πω ότι οι καθηγητές σε πολλά ιδιωτικά είναι απαράδεκτοι, αντιγράφουν γνωστό βοήθημα το οποίο έχουν σαν ευαγγέλιο, από χημεία όμως μηδέν! Ωθούν τα παιδιά στη παπαγαλία και μετά παραποπονιούνται ότι τα θέματα των πανελληνίων είναι δύσκολα, ότι και να πεις είναι λίγο. Φέτος, όσο χρόνο έχω βοηθάω παιδιά από γ λυκείου από ιδιωτικά σχολεία (έτυχε), πέρυσι όπως κ άλλες χρονιές είχα από δημόσια, σε πληροφορώ κανείς δε τηρούσε τη σειρά στην ύλη κάτι που προφανώς από τη μία δε συμφωνώ αλλά ως χημικός μπορώ να σου πω ότι δε μπορείς να διδάξεις οργανική χημεία στο τέλος και την ώσμωση πρώτη. Αυτό το θέμα έχει προκύψει από το παραγκωνισμό της χημείας από τις μικρότερες τάξεις με αποτελεσμα τη συσσώρευση τεράστιου όγκου ύλης στη γ λυκείου. Δε ξέρω τι κεφάλαια θα κόψουν φέτος (μακάρι να μείνουν όλα μέσα, τα συμφέρει όλα τα παιδιά και επιμένω σε αυτό), γενικά από του χρόνου θα πρέπει να γίνει μία ανακατανομή της ύλης της γ λυκείου και σε προηγούμενες τάξεις, έτσι ώστε τα παιδιά να επικεντρώνονται σε σημαντικά κεφάλαια που θα τους απασχολήσουν και στη μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευσή τους.

Θοδωρής Βαχλιώτης
09/04/2020 12:34 ΠΜ

Καλησπέρα σας. Αντώνη πραγματικά μου φαίνεται δύσκολος γρίφος η ύλη αν δεν ανοίξουν τα σχολεία. Θα αναγκαστούν να κόψουν μεγάλο κομμάτι της φοβάμαι…