Τα σημερινά θέματα Φυσικής, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν.
Για τα θέματα Φυσικής πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ‘ΦΥΣΙΚΗ (Ημερήσια)’ παλαιό σύστημα, πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ‘ΦΥΣΙΚΗ (Εσπερινά)’ παλαιό σύστημα, πατήστε εδώ.
Οι λύσεις των θεμάτων Β, Γ και Δ από τον Κώστα Ψυλάκο, τον οποίο ευχαριστώ.
Οι αντίστοιχες λύσεις των θεμάτων του παλαιού συστήματος, ξανά από τον Κώστα Ψυλάκο.
Τα θέματα του νέου συστήματος σε Word από τον Χρήστο Τσουκάτο, τον οποίο ευχαριστώ.
Καλημέρα και πάλι Θεολόγε.
Δεν καταλαβαίνω την αντίθεσή σου.
Όταν μιλάμε για οριακή ταχύτητα έχουμε μια εκθετική μεταβολή ταχύτητας, η οποία μπορεί να είναι όπως το τμήμα (1), αύξηση ταχύτητας
ή και να φτάνει σε οριακή ταχύτητα, από μεγαλύτερες ταχύτητες, τμήμα (2).
Με άλλα λόγια έχουμε μια επιβραδυνόμενη κίνηση, μέχρι ο αγωγός να αποκτήσει (μικρότερη) οριακή ταχύτητα …
ε, χμ, και δύο “μικροκακίες”, που παρακαλώ να μην ληφθούν υπ΄ όψιν από τους βαθμολογητές, διότι οι μαθητές είναι οι τελευταίοι που φταίνε…
Θέμα Δ.
α. “aμέσως μετά το συσσωμάτωμα αρχίζει να κινείται πάνω στο κεκλιμμένο επίπεδο…”, αμ, δε, το συσσωμάτωμα θα αναπηδήσει, μάλιστα, μάλιστα (και το γράφει αυτό Πειραματικός)
β. για τη λύση χρειάζεται η σχέση Ε=1/2kΔL^2 της ενέργεια παραμορφωμένου ελατηρίου, αυτή η σχέση σε ποιο σημείο, σελίδα και σειρά, των επίσημων σχολικών βιβλίων Φυσικής Α, Β και Γ Τάξης του Λυκείου είναι γραμμένη; (και το γράφει αυτό εις των συγγραφέων του “άλλου” βιβλίου Φυσικής της Α Λυκείου που παραγκωνίστηκε, αλλά και του καρατομηθέντος κεφαλαίου των Ταλαντώσεων της Β Λυκείου, κάθε σύγκριση δεκτή)
ok Διονύση , το λάθος μου πήγαζε απο την ακαριαία αλλαγή φοράς του ρεύματος
Καλημέρα Βαγγέλη. Δεν είναι μικροκακίες. Είναι μικροαλήθειες…
Γεια σου Ανδρέα.
Οι υπερπαραγωγές ποτέ δεν με βρήκαν σύμφωνο… Και σήμερα είχαμε…
Βέβαια αυτά είναι τα αποτελέσματα της ελαχιστότατης ύλης!
Χρειάζεται αλλαγή πλεύσης και αύξηση διδακτέας, άμεσα…
Το ότι δύο ερωτήματα συνδέουν παλιότερη ύλη, συμφωνώ ότι είναι θετικό. Πρέπει κάποτε οι μαθητές να κατανοήσουν ότι μαθαίνω Φυσική, δεν σημαίνει ότι σνομπάρω τμήματα ύλης και μαθήματα προηγούμενων χρόνων, αρχίζοντας φροντιστήριο από την αρχή της Β, με …ταλαντώσεις!
Να προσθέσω βέβαια, πάνω στην προηγούμενη τοποθέτησή μου, ότι οι μαθητές δεν έχουν αυτήν την νοοτροπία λόγω DNA!!!
Κάποιοι συνάδελφοι τους καθοδηγούν!
Δεν μας φταίνε πάντα οι άλλοι… οι εκτός συναφιού…
Εχουμε ασχοληθει στο παρελθον με τη σωστη λυση του Δ5 α των παλαιων. Η σωστη απάντηση ειναι Scm/2πr=R-r/4r
Καλημέρα Διονύση. Πολύ σωστά! Πρώτα αναφερόμαστε στους ημέτερους, διότι αρκετοί μαθητές που δεν έδωσαν την πρέπουσα σημασία στη Β΄Γενικής το έκαναν γιατί ο καθηγητής τους την υποβάθμισε…
καλημέρα Ανδρέα
δικαίωση των “παλιών” είναι
άμα οι νεώτεροι αναγνωρίζουν…
τρία χρόνια σβήναμε, ξαναγράφαμε
ήμουν ο πιο μεγάλος,
τους “ταλαιπώρησα,” ναι,
να είσαι καλά
Γεια σας παιδιά.
Ελπίζω να μην έχω κάνει λάθος στο θέμα των παλαιών.
Βγάζω 27/4 στροφές.
Νομίζω ότι και ο Κώστας βγάζει το ίδιο.
Καλησπέρα Κώστα, καλησπέρα Γιάννη.
Αυτήν την λύση ακριβώς εννοούσε και ο Βασίλης στο τηλέφωνο…
Μόνο Διονύση που η λύση που ακολούθησα δεν είναι γεωμετρική.
Του Κώστα μάλλον είναι.
Του Βασίλη δεν γνωρίζω.
Καλημέρα συνάδελφοι. Στο Α5 (δ) δεν λέει οτι το ρευστό είναι ιδανικό.
Γιάννη καλησπέρα!
Αρχικά έχουμε ως σημείο αναφοράς μία οριζόντια ακτίνα και τέλος μία κατακόρυφη, αρα για να γίνει η οριζόντια κατακόρυφη έχουμε 1/4 περιστροφής λιγότερο ή με το s του κέντρου μάζας.