Καλημέρα Μερκούρη.
Πολύ πλούσια παρουσίαση, με πληροφορίες που πάνε πολύ βαθιά ένα θέμα, που συνήθως περνάει ανάλαφρα!
Δεν ξέρω βέβαια αν τελευταία διδάσκεται, έστω και … ανάλαφρα…
Να είσαι καλά.
Διονύση, Δημήτρη σας ευχαριστώ. Διονύση, εσύ είσαι πιο κοντά στην “μαχόμενη” εκπαίδευση και ξέρεις καλύτερα τι πραγματικά συμβαίνει στην τάξη. Εγώ το μόνο που μπορώ να βλέπω στο blog μου είναι ο αριθμός των “κλικ” που μου δίνει η google για κάθε μία ανάρτηση που ανεβάζω. Αλήθεια, το κεφάλαιο “Ατομικά φαινόμενα” προλαβαίνει να διδαχτεί;
Καλημέρα Μερκούρη.
Πολύ πλούσια παρουσίαση, με πληροφορίες που πάνε πολύ βαθιά ένα θέμα, που συνήθως περνάει ανάλαφρα!
Δεν ξέρω βέβαια αν τελευταία διδάσκεται, έστω και … ανάλαφρα…
Να είσαι καλά.
Πολύ καλό Μερκούρη και εντυπωσιακό το βιντεάκι! (Κάποτε χρησιμοποίησα θερμοκάμερα στην τάξη – που είχε φέρει μαθητής) με ανάλογα αποτελέσματα!
Διονύση, Δημήτρη σας ευχαριστώ. Διονύση, εσύ είσαι πιο κοντά στην “μαχόμενη” εκπαίδευση και ξέρεις καλύτερα τι πραγματικά συμβαίνει στην τάξη. Εγώ το μόνο που μπορώ να βλέπω στο blog μου είναι ο αριθμός των “κλικ” που μου δίνει η google για κάθε μία ανάρτηση που ανεβάζω. Αλήθεια, το κεφάλαιο “Ατομικά φαινόμενα” προλαβαίνει να διδαχτεί;