
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αυτή είναι η κατανομή ανά κλάδο και ειδικότητα
Θα διοριστούν 87 Φυσικοί, 305 Χημικοί, 424 Βιολόγοι, 87 Γεωλόγοι
Οταν δεν εχεις επιμελητήριο Φυσικών , ενώ ολοι οι αλλοι εχουν αυτα παθαινεις. Δεν πειραζει συναδελφοι, στην επομενη δεκαετια.
![]()
Σίγουρα η φυσική είναι πιο σημαντική επιστήμη από την γεωλογία. Όμως η γεωλογία σαν μάθημα ξεκινάει και σταματάει στην 1 ώρα της α΄ γυμνασίου. Πολύ σωστά η φυσική είναι σε όλο το γυμνάσιο και το λύκειο. Πολύ σωστά επίσης τα μαθηματικά και η γλώσσα είναι από την 1η νηπιαγωγείου μέχρι την γ λυκείου. Κατά τα άλλα είμαστε 87-87 …… με 1 ώρα στην α’ γυμνάσιού Επίσης την γεωλογία δεν την θεωρούν πολλοί πια φυσική επιστήμη. Πολλοί οι άνθρωποι θεωρούν την γη επίπεδη , ότι οι σεισμού διαρκούν 20′ λεπτά , ότι οι άνθρωποι προερχόμαστε από τους πιθήκους το νερό στις βρύσες προέρχεται από εργοστάσιο κτλ
Η απλη λογικη λεει οτι ο καθενας πρεπει να διδασκει αυτο που σπουδασε και μονον.
Οι γεωλόγοι λοιπον συμφωνα με την κοινή λογική θα επρεπε να διδασκουν το μαθημα της Γεωγραφίας και Γεωλογίας Θα το εκαναν εξαιρετικα γιατι μονο αυτοι γνωριζουν το αντικείμενο τοσο καλα, και θα αναβαθμιζονταν το μαθημα.
ΥΓ προφανως καταλαβαινω οτι το θεμα ειναι το πως θα καλυφθουν οι θεσεις σε καθε σχολειο και φυσικα οτι ουδεις θελει να πηγαινει σε πολλα σχολεια…τα καημενα τα παιδακια στα δημοσια σχολεια αναρωτιεμαι ποιος τα σκέφτεται…ευτυχως υπαρχουν τα φροντιστήρια για το Λυκειο για οσους εχουν τα λεφτα φυσικα
Συμφωνώ με αυτά που λες Τίνα. Απλά βλέπω πως πηγαίνουμε σε ακόμα πιο δύσκολες εποχές για την εκπαίδευση και φοβάμαι και Γκρινιάζω περισσότερο.
Η τοποθέτηση μου κυρίως είναι ”συναισθηματική” .
Η διαφορα στα μεγεθη ειναι σοκαριστικη!!!
Καλησπέρα Τίνα, νομίζω πως λεκτικά έσφαλες και ελπίζω να μην πιστεύεις αυτό που αφήνεις να εννοηθεί με τη φράση: “τα καημενα τα παιδακια στα δημοσια σχολεια αναρωτιεμαι ποιος τα σκέφτεται…ευτυχως υπαρχουν τα φροντιστήρια για το Λυκειο για οσους εχουν τα λεφτα φυσικα”
Τα παιδάκια στα δημόσια σχολεία τα σκέφτονται και τα νοιάζονται οι καθηγητές τους... που είναι δίπλα τους κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες….Και νοιάζονται όχι μόνο τους γόνους της μεγαλοαστικής τάξης,
αλλά και τα παιδιά από κάθε φτωχογειτονιά….και αυτοί οι “πολέμιοι”
της Αριστείας, οι “Μαδούροι” ντε….., έδωσαν 6+1 ώρες σε κάθε μάθημα που δίνεται πανελλαδικά στη Γ Λυκείου, ώστε παιδιά χωρίς οικονομική επιφάνεια να μπορούν να προετοιμάζονται αξιοπρεπώς για τις πανελλαδικές τους εξετάσεις….και σηκώθηκε όλο το κατεστημένο να τους φάει….
παρέα με τους “δήθεν” που έβλεπαν το σχολείο να μεταμορφώνεται σε φροντιστήριο….
Ναι συμφωνώ, το δημόσιο σχολείο δεν έχει την γκλαμουριά του δήθεν και του φαίνεσθαι….. έχει όμως την ουσία….. και αυτό το ξέρουν “τα καημενα τα παιδακια στα δημοσια σχολεια” γι αυτό στη συντριπτική πλειοψηφία τιμούν το σχολείο που φοίτησαν έστω και αν δεν έχουν όλα τους high και καλά “συλλόγους αποφοίτων του…..”
Ναι εχεις δικιο Θοδωρή. Εσφαλα λεκτικά και ζητώ συγνώμη αν έθιξα κάποιους συναδέλφους. Αλλο ηθελα να πω. Με εξοργιζει οτι θα πρεπει να πληρώσεις αδρα για να διδαχθεις την φυσική από φυσικό. Με εξοργίζει οτι ελάχιστοι νοιάζονται για αυτό στο ΥΠΕΠΘ. Σε καμια περιπτωση δεν ηθελα να θίξω τους συναδέλφους που κανουν τα παντα και νοιαζονται για οσα παιδια δεν εχουν ευκαιρίες.
Εντάξει Τίνα, η νέα τοποθέτησή σου με-μας καλύπτει…. όσους μοχθούμε γι αυτό το οποίο επιλέξαμε να υπηρετήσουμε, δλδ το δημόσιο σχολείο
“Με εξοργιζει οτι θα πρεπει να πληρώσεις αδρα για να διδαχθεις την φυσική από φυσικό. Με εξοργίζει οτι ελάχιστοι νοιάζονται για αυτό στο ΥΠΕΠΘ…”
Αυτό να το υπογράψουμε παρέα…..
Προσωπικά θα επέλεγα να πάω σε δύο σχολεία και να διδάξω φυσική ΜΟΝΟ παρά να συμπληρώσω ωράριο με μάθημα που δεν έχω την απαιτούμενη γνώση και εμπειρία….
Και αν θέλεις κάτι πολύ πιο ριζοσπαστικό…. Το ΠΕ04 είναι προβληματικό μόνο και μόνο από τη φύση των μαθημάτων που περιέχει…. η φυσική ως μάθημα είναι πολύ πιο κοντά στα μαθηματικά παρά στη βιολογία και τη γεωλογία, αλλά και στην οργανική χημεία….εξαιρώντας βέβαια την ατομική φυσική που στο Λύκειο διδάσκεται από χημικούς….
Σε μια χώρα όπου οι “πρωταγωνιστές” των ριάλιτι, αλλά και οι κάθε είδους τυχοδιώκτες, διαπλεκόμενοι, γλάστρες του lifestyle, κλπ. προάγονται ώς … κοινωνικά πρότυπα προς μίμηση, εσείς τί καλύτερο περιμένατε για την παιδεία;
Πάλι καλά που δεν μας έχουν πάρει ακόμα χαμπάρι οι … επιτήδειοι εκ της αλλοδαπής!
Διαφορετικά θα είχαμε γεμίσει με … ειδικούς επιστήμονες της επίπεδης Γης, ηγέτες κάθε είδους “θρησκευτικών” αιρέσεων, επιστήμονες του … αόρατου ομιχλώδους κβαντικού κισμέτ και … ινδιάνους μάγους, να κάνουν βαρύγδουπες δηλώσεις και επιστημονικές αναλύσεις στα κανάλια, να μας κουνάνε το δάκτυλο για … την άγνοιά μας και να καταλαμβάνουν θέσεις ειδικών για την παιδεία των παιδιών μας …
Πολύ στενάχωρα νέα, ιδίως για εμάς που αγαπάμε την εκπαίδευση και θέλουμε να εργαστούμε στο δημόσιο σχολείο… Το χειρότερο για μένα είναι ότι αυτή η κατάσταση γίνεται ο κανόνας και δεν προβλέπεται να αλλάξει…. Εν τω μεταξύ ποιο κίνητρο μπορεί να έχει τώρα κάποιος για να γίνει φυσικός; Ποια επαγγελματικά δικαιώματα υπάρχουν στην Ελλάδα; Ο καθένας μας, σαν άλλος Λούκυ Λουκ, μαθαίνει μόνος του κάτι επιπλέον για να βρει δουλειά σε παρεμφερές αντικείμενο…
Κάποια στιγμή θα πρέπει να περιφρουρήσουμε το μάθημα της φυσικής, Αρκετή υποβάθμιση έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια. Δίωρο συνεχόμενο δόθηκε στο project, όχι όμως σε εργαστήρια φυσικών επιστημών…
Νομίζω θα βοηθήσει στη συζήτηση η εξής παραπομπή.
Ολοι θελουμε να εργαστούμε στο δημοσιο σχολειο, να εισαι σιγουρη για αυτο.
Απλά δεν προκάναμε και κάπως πρέπει να ζησουμε…
Εισαι τυχερος Αντώνη γιατί εισαι χημικος και εχετε το επιμελητήριο σας την ΕΕΧ . Σας ζηλευω πραγματικα….για αυτο και ο κλαδος σας , και ορθα , ειναι παντου δυναμικα, και στην εκπαιδευση και στην βιομηχανία και οι χημικοί εχουν εργασία. Εμείς ουτε περιβαλλοντικες δεν μπορουμε να υπογράψουμε γιατι ουδεις ασχοληθηκε με τα επαγγελματικα μας δικαιωματα, οπως η ΕΕΧ με τους χημικούς . Χωρις συνδικαλιστικο σωματειο οι Φυσικοί, εχοντας ενα παρεακι να κανει σεμιναρια επι παντος επιστητού με υψηλά δίδακτρα και εισοδους , τι να περιμενεις…business as usual
Καλημέρα παιδιά.
Αντώνη αν καταλαβαίνω καλά πλεονάζουν 3 Φυσικοί;
Ενώ “λείπουν” 29 Χημικοί και 336 Βιολόγοι;