Τα σημερινά θέματα Φυσικής, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν.
Δείτε τα θέματα, ή εναλλακτικά εδώ.
Από τον Χρήστο Τσουκάτο, τα θέματα σε Word. Ευχαριστούμε Χρήστο.
Και οι πρώτες λύσεις με κλικ εδώ από τον Κώστα Ψυλάκο, από τον Βασίλη Δουκατζή εδώ , από τον Δημήτρη Παπαδόπουλο εδώ , από Χριστόφορο Κατσιλέρο εδώ και από τον Αποστόλη Παπάζογλου εδώ. Σας ευχαριστώ παιδιά.
Οι ενδεικτικές λύσεις που έστειλε η ΚΕΕ εδώ.
Βρήκα το λάθος μου. Έβαλα παροχή μόνο από την κάτω βρύση.
Άρα i, ii, iii
Συμφωνούμε κι εδώ!
Γ1 Β=1Τ
Γ2 υορ=12m/s
Γ3 dP/dt=1,5N
Γ4 VΣ=6V ναι
Γ1 1Τ
Γ2 12M/S
Γ3 1,5 Ν
Γ4 Λειτουργει κανονικα
Δ1 4Ν
Δ2 3 Kgm2/s2
Δ3 12 Km2/s
Δ4 2m/s2
Δ5 84J
Θεματα δυσκολοτερα και περισσοτερα απο την περσινη χρονια
Με βάση κάποια λύση που πήρα, να επισημάνω ότι στο Δ3 ζητείται το μέτρο της μεταβολής της στροφορμής και όχι η μεταβολή του μέτρου της στροφορμής.
Οι λύσεις του Θέματος Β της Φυσικής ΟΠ των Πανελλαδικών σήμερα:
Β1 : i
Β2: ii
B3: iii
γ3 νομιζω ειναι ο,5. και Ικ=1 ενω το Ι βγαινει 3Α κανω λαθος;
Επιβεβαιώνω,
Θέμα Α
γ, δ, γ, β, ΛΣΛΣΣ
Θέμα Β
i, ii, iii
Θέμα Γ
1 Τ προς τη σελίδα
12 m/s
1,5 N
Nαι
Θέμα Δ
4 Ν
3 Nm
12kg m²/s προς τη σελίδα
2 m/s²
84 J
Συμφωνώ.
… και έκανα και επαλήθευση ότι στο Δ, η δύναμη F είχε πράγματι τιμή 12Ν και πριν κοπεί το νήμα, κατά την ισορροπία 🙂
Δεν ήταν απαραίτητο να δοθεί, μπορούσε να υπολογιστεί από την αρχική ισορροπία της τροχαλίας.
Συγγνώμη λάθος, όντως γ3 1,5
Καλησπέρα συνάδελφοι.
Μου φάνηκαν πιο ομαλά από τα περυσινά θέματα, τουλάχιστον ως προς τον χρόνο επίλυσης. Έχουν όμως παγίδες (αντιστάσεις Γ’, Στ ράβδου κτλ).
Επίσης, το Δ’ θέμα έχει σχετικά ανεξάρτητα ερωτήματα, οπότε μπορεί κάποιος να το δουλέψει και ο “μοριοσυλλέκτης” μαθητής θα επιβραβευθεί.
Καλημέρα σε όλους.
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά.
Απαντήσεις.
Καλημέρα σε όλους.
Βατά τα θέματα, χωρίς να έχουν κάτι το δύσκολο.
Ένας υποψήφιος που έχει δουλέψει σε κλασικά θέματα της ύλης, δε νομίζω ότι θα βρει κάποια δυσκολία σε κάποιο θέμα!
Νομίζω ότι οι θεματοδότες έλαβαν υπόψιν την ελλιπή προετοιμασία των φετινών υποψηφίων λόγω lock down, καραντίνας και διαδικτυακών μαθημάτων!
Αν δεν ”δοκιμαστείς” στην τάξη στο δια ζώσης μάθημα, οι εμπειρίες που απέκτησες στην Α και Β τάξη , δεν αρκούν για να καλύψεις τα κενά που δημιουργήθηκαν, κι έτσι στη Γ Λυκείου πρέπει να κάνεις ”υπεράνθρωπη” προσπάθεια για να ανταποκριθείς στις ανάγκες των Πανελληνίων εξετάσεων!
Συγχαίρω τους θεματοδότες για την επιλογή αυτών των θεμάτων!
Καλά αποτελέσματα στους υποψηφίους που κοπίασαν σε αυτές τις δυσμενείς συνθήκες! Θα ευοδωθούν οι κόποι τους …
και γω στην αρχή την είχα υπολογίσει