Θοδωρή καλημέρα.Χρησιμοποιεις τις εκφράσεις” κατανόηση του φαινομένου” και ο μαθητής “να μάθει Φυσική” τις οποίες δεν τις καταλαβαίνω.Ο σκοπός είναι να μπορεί κανείς να λύνει προβλήματα.Ειδικα ο υποψήφιος το μόνο που θέλει είναι να απαντήσει με επιτυχία στις ερωτήσεις που θα του βάλουν σε ένα τρίωρο διαγώνισμα. Δεν καταλαβαίνω με το να αποφεύγει ο καθηγητής του να του δείξει χρήσιμες μεθοδους γιατί έτσι τον προετοιμάζει καλύτερα.
Καλημέρα Κωνσταντίνε, για τον ίδιο λόγο που η στατική τριβή Τ=-(M/(M+m))kx δεν είναι διατηρητική χωροεξαρτώμενη δύναμη…
Σε λίγο θα διαφωνούμε για μία ακόμα χρονιά
Καλημέρα παιδιά.
Θοδωρή και η χρήση διατήρησης ορμής και ενέργειας και θεωρήματος συνημιτόνου σε πλάγιες κρούσεις συνταγή είναι.
Ένας αλγόριθμος που εφαρμόζουν μετά από εκπαίδευση.
Δεν είναι προϊόν κατανόησης.
Θοδωρή καλημέρα.Χρησιμοποιεις τις εκφράσεις” κατανόηση του φαινομένου” και ο μαθητής “να μάθει Φυσική” τις οποίες δεν τις καταλαβαίνω.Ο σκοπός είναι να μπορεί κανείς να λύνει προβλήματα.Ειδικα ο υποψήφιος το μόνο που θέλει είναι να απαντήσει με επιτυχία στις ερωτήσεις που θα του βάλουν σε ένα τρίωρο διαγώνισμα. Δεν καταλαβαίνω με το να αποφεύγει ο καθηγητής του να του δείξει χρήσιμες μεθοδους γιατί έτσι τον προετοιμάζει καλύτερα.
Καλημέρα Κωνσταντίνε, για τον ίδιο λόγο που η στατική τριβή Τ=-(M/(M+m))kx
δεν είναι διατηρητική χωροεξαρτώμενη δύναμη…
Σε λίγο θα διαφωνούμε για μία ακόμα χρονιά
Καλημέρα παιδιά.
Θοδωρή και η χρήση διατήρησης ορμής και ενέργειας και θεωρήματος συνημιτόνου σε πλάγιες κρούσεις συνταγή είναι.
Ένας αλγόριθμος που εφαρμόζουν μετά από εκπαίδευση.
Δεν είναι προϊόν κατανόησης.
Εντάξει δεν διαφωνούμε και σε όλα 🙂