25 Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής στο “μαγνητικό πεδίο” με το πρόγραμμα Hot Potatoes.

Οι δικές μου ευχές σε καθηγητές(-τριες) και μαθητές(-τριες) για ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ θα συνοδευτούν ΜΕ μια καινούρια ανάρτηση HOT POTATOES!

Περισσότερα  ΕΔΩ.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
4 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Β.Κ.
11/09/2019 1:02 ΜΜ

Ευχαριστούμε πολύ, ωραίες ερωτήσεις !

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Μερκούρη σε ευχαριστούμε για το αρχείο, το οποίο βοηθά στο ξεκαθάρισμα εννοιών.

Έχω μια ένσταση για την ερώτηση 21

Νομίζω, πως η παράγραφος 4.1.γ δεν εξετάζεται.

Πέρα από αυτό, πως θα μπορούσε ο μαθητής να απαντήσει ότι δημιουργείται Η/Μ πεδίο;

Στη Β’ Λυκείου διδάσκεται πως η ταχύτητα περιφοράς των ηλεκτρονίων γύρω από τον πυρήνα έχει σταθερό μέτρο. Διδάσκεται επίσης ότι για να παραχθεί Η/Μ κύμα, άρα Η/Μ πεδίο, θα πρέπει το φορτίο να ταλαντώνεται, δηλαδή να μεταβάλλεται συνεχώς το μέτρο της ταχύτητάς του…

Αφού λοιπόν στρέφεται με ταχύτητα σταθερού μέτρου, δημιουργεί μαγνητικό πεδίο….

Διατηρώ επίσης επιφυλάξεις, για τη διδακτική αξία της απεικόνισης των δυναμικών γραμμών ανάμεσα στους πόλους πεταλοειδή μαγνήτη….. «κοντράρει» με το «οι δυναμικές γραμμές είναι κλειστές»

Δύσκολα, θα πείσεις το μαθητή με ένα φάσμα σαν και αυτό, όπου οι δ.γ μοιάζουν να ξεκινούν από

το N και να καταλήγουν στο S