Βρείτε τη μέγιστη θερμοκρασία.

Ποια από τις καταστάσεις του τμήματος ΑΒ έχει την μεγαλύτερη θερμοκρασία;

Πόση είναι η θερμοκρασία αυτή;

Για λόγους απλότητας θεωρούμε ότι  1 Atm = 105 Pα.

Δίδεται ότι .

Πριν λύσουμε το πρόβλημα θα λύσουμε ένα απλό σχετικά γεωμετρικό πρόβλημα.

Η λύση του θα μας γλυτώσει από παραγωγίσεις και τριώνυμα.

Συνέχεια:

(Visited 1,398 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
48 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννηs Κυρίκοs
1 έτος πριν

Καλησπέρα Γιάννη.

θα πω την αλήθεια, χωρίs να κρυφτώ.Θα προτιμήσω να λύσω ένα ανάλογο θέμα βρίσκονταs την εξίσωση ευθείαs και να δημιουργήσω ένα τριώνυμο με τη βοήθεια τηs καταστατικήs ή να δουλέψω απευθείαs με το Q=Δu +w  δημιουργώνταs το τριώνυμο και βρίσκονταs τη μέγιστη τιμή του ή ακόμα χειρότερα να απαιτήσω η κλίση τηs ευθείαs να ταυτίζεται με τη κλίση τηs αδιαβατικήs στο εν λόγω σημείο.Κι αυτό γιατί η γεωμετρία δεν ήταν το αγαπημένο μου μάθημα, δεν έδινα τη προσοχή που έπρεπε, δε μου άρεσε, κακώs βέβαια. Όμωs σε θαυμάζω για το τρόπο που τη χειρίζεσαι στη φυσική,

Διονύσης Μάργαρης
Admin
1 έτος πριν

Καλησπέρα Γιάννηδες.

Γιάννη (Κυρ) και μένα μου άρεσε η Γεωμετρία και ήταν το αγαπημένο μου μάθημα, αλλά

Αλλά δεν παίζεσαι αδελφέ!!!

Για να γλυτώσουμε το τριώνυμο ή την παραγώγιση, μας έπεσε ο …”ουράνιος θόλος” στο κεφάλι 🙂

Με άλλα λόγια, συμφωνώ με τον έτερο Γιάννη (Κυρ)

ΥΓ

Το πρώτο Κυρ… παραπέμπει στον Κυριακόπουλο, το δεύτερο στον Κυρίκο!!!

Το κατάλαβα, μόνο όταν το έγραψα, ότι είχα γράψει δυο φορές το ίδιο…

Γιάννηs Κυρίκοs
1 έτος πριν

Καλησπέρα Γιάννη.Την είδα το πρωί την ανάρτηση με τη μέγιστη ισχύ και δε πίστευα αυτό που έβλεπα.Γραφική παράσταση σε συνάρτηση με τη πτώση τάσηs στην εσωτερική r και διαπραγμάτευση του θέματοs μόνο με ομοιότητα τριγώνων και εμβαδά.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Editor

Καλησπέρα Γιάννη. Θα δείξω τις εξαιρετικές γεωμετρικές σου λύσεις και στα δύο θέματα της Β΄που έχεις αναρτήσει (μέγιστη ισχύς και μέγιστη θερμοκρασία), στον ταλαίπωρο Μαθηματικό του σχολείου μου, που κάνει Γεωμετρία στη Β΄… Είμαι σίγουρος πως θα τις απολαύσει (έστω για λίγο), πριν επαναφερθεί στη σκληρή πραγματικότητα της τάξης. Τον έχω ακούσει να προσπαθεί να εξηγεί – μάταια – την αξία της Γεωμετρίας και μάλλον θα με έχει ακούσει να κάνω το ίδιο για την αξία της Φυσικής Γενικής Παιδείας…

Νίκος Παναγιωτίδης

Πάντως όταν ήμουν νέος προτιμούσα την κλασική γεωμετρία. Η ανάλυση μου φαινόταν απρόσωπη.

Αποστόλης Παπάζογλου
Editor

Καλησπέρα Γιάννη. Εξαιρετική η γεωμετρική ματιά και εδώ και στην ισχύ!