Υλικό Φυσικής – Χημείας

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…

Menu

Skip to content
  • Αρχική
  • Δημοσιεύσεις
  • Περιεχόμενα
  • Ιστολόγια
  • Φόρουμ
  • Αναρτήσεις
  • Φυσική
    • Ανά τάξη-κεφάλαιο
  • Χημεία
    • Χημεία ανά τάξη
  • Άρθρα
    • Άρθρα Φυσικής
    • Άρθρα Χημείας
    • Γενικά θέματα
  • Υπόλοιπα
    • Διάφορα
    • Διδασκαλία
    • Χρήσιμα
    • Blogspot
  • Δραστηριότητα
    • Δίκτυο
    • Βοήθεια
    • Οροι χρήσης
    • Πολιτική απορρήτου
  • Φωτογραφίες
    • Βίντεο
    • Εκδηλώσεις
  • Μέλη

Μήκος σύρματος, μήκος σωληνοειδούς και ένα κόψιμο

Αναρτήθηκε την 20/09/2019 από τον/την Ανδρέας Ριζόπουλος. Το ιστολόγιο του/της Ανδρέας Ριζόπουλος

Ένα σωληνοειδές έχει μήκος l = 0,5m και η κυκλική διατομή του σύρματος που χρησιμοποιήσαμε, έχει διάμετρο δ = 0,5mm. H διάμετρος κάθε σπείρας του σωληνοειδούς είναι Δ = 2cm και όλες οι σπείρες τυλίγονται ώστε να εφάπτονται μεταξύ τους. Αν στα άκρα του σωληνοειδούς συνδέσουμε πηγή με ΗΕΔ Ε = 45V και εσωτερική αντίσταση r = 2Ω, στο κέντρο του η ένταση του μαγνητικού πεδίου έχει μέτρο Β = 2π∙10-3Τ.
α) Πόσες σπείρες χρησιμοποιήσαμε;

Συνέχεια (Word)

Συνέχεια (Pdf)

(Visited 613 times, 1 visits today)
Δημοσιεύτηκε σε: Φυσική, Φυσική Γ και ετικέτες 3.1. Ηλεκτρομαγνητισμός, 3.11. Μαγνητικό πεδίο. Bookmark the permalink.

Post navigation

← Ηλεκτρομαγνητικός γερανός
H παραγωγική σκέψη και οι αδύναμοι κρίκοι στο πρόβλημα φυσικής →

6 σχόλια στο “Μήκος σύρματος, μήκος σωληνοειδούς και ένα κόψιμο”

  1. Μανώλης Δρακάκης says:
    20/09/2019 at 10:36 μμ

    Καλησπέρα Ανδρέα!

    Πολύ καλή δουλειά.

    Συνδυάζει τις προηγούμενες γνώσεις του ηλεκτρικού ρεύματος με το μαγνητικό πεδίο του σωληνοειδούς.

    Κατά τη γνώμη  μου αυτή είναι και η δυσκολία της.

    Η πρώτη μου διαπίστωση από τις πρώτες ώρες που άρχισα την Γ λυκείου , είναι ότι  υπάρχει πρόβλημα  με την ύλη του  ηλεκτρισμού  της Β λυκείου.

    Κι αυτό γιατί,  την προηγούμενη χρονιά   η ύλη αυτή "δεν ήταν απαραίτητη" για την επόμενη χρονιά με ότι αυτό συνεπάγεται.

    Θέματα όπως αυτό,  βοηθάνε σε  μια καλή επανάληψη κι εμπέδωσή της.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  2. Θοδωρής Παπασγουρίδης says:
    20/09/2019 at 11:31 μμ

    Ανδρέα καλησπέρα…

    Συμφωνώ είναι διδακτική, συμφωνώ με το Μανώλη, "ταξινομεί" γνώση περσινή

    που μάλλον μένει σε λανθάνουσα κατάσταση, αλλά νομίζω είναι κουραστική…

    Πιστεύω πως από τη στιγμή που δεν αλλάζει κάτι στην πυκνότητα των σπειρών

    των δύο τμημάτων, ο λόγος μηκών l1/l2=3, αρκεί για να καταλάβει κάποιος πως

    Ν1/Ν2=3 και L1/L2=3, οπότε έτσι κάπως το ελαφρύνουμε

    Πάντως καλά έκανες και μας τη θύμισες 

     

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  3. Παντελεήμων Παπαδάκης says:
    21/09/2019 at 9:08 πμ

    Καλημέρα Ανδρέα

    Η απαίτηση γνώσης από την παρελθούσα ύλη προφανής και σίγουρα ο Μανώλης εντοπίζει και τεκμηριώνει το …πρόβλημα που μαζί με τα σχεδιαστικά ανεβάζει τον πήχυ δυσκολίας

    Πολύ καλή για την…"μήτηρ της μαθήσεως"

    Καλό Σαββατοκύριακο

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  4. Βαγγέλης Κουντούρης says:
    21/09/2019 at 9:26 πμ

    Πολύ καλή Ανδρέα

    και καλή υπενθύμιση αναγκαιότητας προηγουμένων γνώσεων

    (μπορεί να μην το πρόσεχε και κανείς, αλλά θα έγραφα ότι το σύρμα είναι μονωμένο)

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  5. Ανδρέας Ριζόπουλος says:
    21/09/2019 at 10:20 πμ

    Καλημέρα συνάδελφοι. Σας ευχαριστώ. Μανώλη και Παντελεήμονα, οι μαθητές δεν έμαθαν (διότι δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός από τους υπεύθυνους, που πρώτα αλλάζουν την ύλη στη Γ΄και μετά μπορεί να σκεφτούν τη Β΄…), την φυσική σημασία της ΗΕΔ και τις διαφορές της από την διαφορά δυναμικού, ούτε νομίζω θυμούνται τους παράγοντες που επηρεάζουν την αντίσταση. Επειδή ο Ηλεκτρομαγνητισμός έχει και πρώτο συνθετικό, νομίζω ότι πρέπει να τους τα ξαναπούμε ένα χεράκι. Ευτυχώς έχουμε το 7ωρο.
    Θοδωρή είπα να το αποδείξω, αλλά μάλλον ήταν υπερβολή, αφού η λογική λέει αυτό που γράφεις και απλουστεύεται η λύση.
    Βαγγέλη έχεις δίκιο και θα το συμπληρώσω. Αν δεν κάνω λάθος τα σύρματα στα εργαστηριακά σωληνοειδή είναι περασμένα με ειδικό μονωτικό βερνίκι (κυριολεκτικά βερνικωμένα…).
     

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  6. Βαγγέλης Κουντούρης says:
    21/09/2019 at 10:55 πμ

    Φυσικά και δεν κάνεις λάθος Ανδρέα, ως Πειραματικός επιβεβαιώνω ότι πράγματι τα εργαστηριακά σωληνοειδή και πηνία είναι βερνικωμένα, αλλά ως τέως Υπεύθυνος ΕΚΦΕ επιβεβαιώνω, επίσης, ότι σε πάρα πολλά σχολεία οι συνάδελφοι δεν πραγματοποιούν ούτε καν τα υποχρεωτικά πειράματα, άρα οι μαθητές δεν το γνωρίζουν, αλήθεια τι στο διάολο θα πει υποχρεωτικά εκτός από υποχρεωτικά, διδακτέα ύλη δηλαδή; αλλά και ποιος θα ελέγξει ποιον; ο κ. Διευθυντής, που "εγώ τί ξέρω; είμαι άλλης ειδικότητας…" ή ο Σχολικός Σϋμβουλος ή όπως λέγεται σήμερα, που "έχω τόσα σχολεία, προλαβαίνω;", συχνά-πυκνά ανέπαφος με πειράματα ή ο Προϊστάμενος του Γραφείου "εγώ είμαι μακριά, έχω όλους στο κεφάλι μου…", 

    αλήθεια "πειραματικά" καρατσεκαρισμένη: μία από τις σοβαρές αιτίες του τέλματος στη Μέση Εκπαίδευση είναι η απουσία σοβαρής και δίκαιης αξιολόγησης

     

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Αναρτήσεις
Άρθρα
Βίντεο
Δημοσιεύσεις
Διάφορα
Ομάδα Α.
Ομάδα Β.
Υπόλοιπα
Φόρουμ
Φυσική
Φυσική Α
Φυσική Β
Φυσική Γ
Φυσική Γυμνασίου
Φωτογραφίες
Χημεία
Χημεία Α
Χημεία Β
Χημεία Γ
Χημεία Γυμνασίου

Πρόσφατα σχόλια

  • Διονύσης Μάργαρης 08/12/2019 at 11:52 πμ on Γιατί αυξάνεται η αρνητική κλίση στην ελληνική εκπαιδευτική «Πίζα»;
  • Διονύσης Μάργαρης 08/12/2019 at 11:42 πμ on Η κίνηση μιας φορτισμένης σφαίρας
  • Διονύσης Μάργαρης 08/12/2019 at 11:37 πμ on Η κίνηση μιας φορτισμένης σφαίρας
  • Γιάννης Κυριακόπουλος 08/12/2019 at 11:25 πμ on Γιατί αυξάνεται η αρνητική κλίση στην ελληνική εκπαιδευτική «Πίζα»;
  • Βαγγέλης Κουντούρης 08/12/2019 at 11:22 πμ on Η κίνηση μιας φορτισμένης σφαίρας

 

Πρόσφατες επιλογές 

Ιστορικό

Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
  • ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΦΟΡΟΥΜ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
  • ΦΥΣΙΚΗ Γ
  • ΦΥΣΙΚΗ Β
  • ΦΥΣΙΚΗ Α
  • ΦΥΣΙΚΗ Γυμν.
  • ΧΗΜΕΙΑ Γ
  • ΧΗΜΕΙΑ Β
  • ΧΗΜΕΙΑ Α
  • ΧΗΜΕΙΑ Γυμν.
Proudly powered by WordPress | Theme: Able by Automattic.
Scroll Up
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Σχετικά με το WordPress
    • WordPress.org
    • Τεκμηρίωση
    • Υποστήριξη
    • Η γνώμη σας
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή