Ένα ”λιθαράκι”… στο Ρευστό

Αυτές τις δύσκολες μέρες είναι συγκινητική η διάθεση για προσφορά των Συναδέλφων της Παρέας του Υλικού Φυσικής και Χημείας … Στα Παιδιά που προετοιμάζονται για τις εξετάσεις … όταν γίνουν.

Σε αυτή την Προσπάθεια θα ήθελα … να συμμετέχω.

Με ένα μικρό … ” λιθαράκι”… Στο Ρευστό.

Εδώ : Η Άσκηση … στο Ρευστό

Οι παρατηρήσεις . Οι υποδείξεις. Οι προσθήκες . Οι διαφωνίες.

 

Χαρά μου.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
13 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Κωστας Γεωργακοπουλος

Εξαιρετικα καλαισθητη παρουσιαση . Θαθελα να ρωτησω αν ειναι σκοπιμο να μιλαμε για υδροστατικη πιεση οταν υπαρχει ροη . Νομιζω οτι χρειαζεται παραπανω διευκρινηση ο τροπος προσεγγισης.

Δημήτρης Τσάτσης
01/04/2020 2:59 ΜΜ

Καλησπέρα Γιάννη,

εξαιρετικός τρόπος παρουσίασης…

πολλά συγχαρητήρια..

Αξίζει σίγουρα ένας μαθητής να τη διαβάσεις αργά και να τη μελετήσει…θα κερδίσει πολλά..

Να είσαι καλά

 

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Γιάννη καλώς ήρθες στη νησίδα του ΥΛΙΚΟΝΕΤ!

Και μάλιστα, έβαλες το "λιθαράκι" σου στα Ρευστά, και δεν ..πάτωσε! Κι αυτό χάριν της εξαίσιας παρουσίας που έκανες, όπως εσύ όμορφα και ποιη(ο)τικά γνωρίζεις!!!!

Να είσαι καλά φίλε μου.

Διονύσης Μάργαρης
01/04/2020 4:28 ΜΜ

Καλησπέρα Γιάννη.

Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά στην παρέα μας, με μια εργασία υψηλής αισθητικής που μόνο εσύ ξέρεις να μας προσφέρεις.

Όσον αφορά το σχόλιο του Κώστα, διδακτικά έχω πάψει να μιλάω για υδροστατική πίεση εδώ και χρόνια. Νομίζω ότι μόνο προβλήματα δημιουργεί η χρήση του όρου.

Όμως η χρήση του, αν γίνεται, καλό είναι να γίνεται για υγρά σε ισορροπία και όχι όταν έχουμε ροή.

Για να φανεί το τελευταίο, ο υπολογισμός του μεγέθους είναι σωστός για τη στιγμή που ανοίγουμε την στρόφιγγα ή για τη στιγμή μόλις σταματήσει η ροή. Αλλά για όσο χρόνο έχουμε ροή, δεν έχουμε μια σταθερή πίεση στο οριζόντιο επίπεδο που περνά από την στρόφιγγα.

Γιάννη, σε ευχαριστώ για την δουλειά και την ευαισθησία που μοιράστηκες μαζί μας.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Γιάννη. Πολύ ιδιαίτερος αλλά και πλήρης ο τρόπος που προσέγγισες το θέμα. Συγχαρητήρια! 

Συνηθίζω κάθε χρόνο να γεμίζω ένα πλαστικό μπουκάλι νερό, να κάνω κάπου μια τρύπα, έχοντας χαλαρό το καπάκι. Το νερό τρέχει και καθώς βιδώνω αεροστεγώς το καπάκι, σταματάει σε πολύ μικρό χρόνο η ροή, αφού η ισόθερμη εκτόνωση του εγκλωβισμένου αέρα, οδηγεί σε νέα ισορροπία. Εφεξής θα το κάνω με αρωγό την ανάρτησή σου.
Και μια απορία. Με ποιο πρόγραμμα γράφεις ή κάνεις τα σχήματα;

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Φίλε Γιάννη.

Το λιθαράκι που πρόσθεσες , χαϊμαλί να ‘ναι στον κόρφο των παιδιών,

για στρωτή ροή στη γνώση των ρευστών.

Να είσαι πάντα καλά, να κτίζεις μερακλήδικα τη σκέψη σου.

Εμμανουήλ Λαμπράκης

Καλησπέρα Γιάννη

Εξαιρετικό θέμα, εξαιρετική παρουσίαση. Πολύ σπουδαίο για την επανάληψη των υποψηφίων. Τώρα μάλιστα με την πιθανή περικοπή του στερεού τα ρευστά αποκτούν ιδιαίτερη βαρύτητα.Εξαιρετικό θέμα, εξαιρετική παρουσίαση.

Ξενοφών Στεργιάδης

Καλό μεσημέρι, Γιάννη σε χαιρετώ και από εδώ, πολύ όμορφη η δουλειά σου.

Με την ευκαιρία αυτής της επικοινωνίας θα ήθελα να αναφερθώ στο εξής:

Είναι άλλο πράγμα η διατύπωση μιας άποψης από τη θέση του ελεύθερου σχολιαστή και άλλο η ευθύνη απέναντι στο παιδί που σε εμπιστεύεται για την προετοιμασία του για κάποιες εξετάσεις που καλώς ή κακώς για το κάθε παιδί έχουν τη σημασία τους.

Επειδή  ως δάσκαλος είσαι άριστος και γοητευτικός (κάποτε ο τρόπος που φορούσε τη γραβάτα του ένας καθηγητής μπορούσε να επηρεάσει δια βίου τους μαθητές του) θεωρώ ότι χρησιμοποιώντας τον όρο υδροστατική πίεση έκανες "το δέον γενέσθαι".

Σε άλλη περίπτωση δεν θέλω να σκεφθώ τι θα γινόταν , όταν ο υποψήφιος έπρεπε να απαντήσει σε ένα ερώτημα όπως το Α4 των εξετάσεων του 2018.

Με δεδομένη την εκτίμησή μου, σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά.