Τα σημερινά θέματα Φυσικής, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν.
Για τα θέματα Φυσικής πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ‘ΦΥΣΙΚΗ (Ημερήσια)’ παλαιό σύστημα, πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ‘ΦΥΣΙΚΗ (Εσπερινά)’ παλαιό σύστημα, πατήστε εδώ.
Οι λύσεις των θεμάτων Β, Γ και Δ από τον Κώστα Ψυλάκο, τον οποίο ευχαριστώ.
Οι αντίστοιχες λύσεις των θεμάτων του παλαιού συστήματος, ξανά από τον Κώστα Ψυλάκο.
Τα θέματα του νέου συστήματος σε Word από τον Χρήστο Τσουκάτο, τον οποίο ευχαριστώ.
Ok δεν το είχα δει
Καλησπερα Διονυση, θύμιζε πρόσφατο διαγωνισμό της οεφε όπου ημφ= συνφ ,
χρειαζόταν πάντως Νικο..
Ένας συναγερμός βάρεσε. Η νομισματολογία θα μπει από το παράθυρο.
-Δεν επιτρέπεται να μην έχουμε διδάξει τα πάντα στους μαθητές μας!
Αρχικά θα διδαχθούν τα νομίσματα του Βαγγέλη Κορφιάτη. Στη συνέχεια το εργαλείο κοπής πίτσας και το παρόν Δ5.
Εκπαίδευση!
Μια άλλη λύση για το Β3 των νέων
Σωστό i) διότι :
Και κάτι ακόμα
Θα ήθελα να μάθω όταν γίνουν γνωστές οι οδηγίες από ΚΕΕ για το Γ2 των νέων αν για την εξωτερική δύναμη ζητάμε την τιμή και εκτός μαγνητικού πεδίου ( 0) και εντός ( 0,8 Ν )
Δεν κατάλαβα Δημήτρη.
Γιατί να κοπεί το ερώτημα;
Στο Δ4 νομιζω πως σας ξεφυγαν καποια αριθμητικα λαθη, ειναι u2=2(ριζα3)m/s και h=0,6m.
To γραφω κυριως για να μην τα δει καποιος υποψηφιος και παθει κάνα απροσμενο καρδιακο
Επειδή ενώ στην εκφώνηση έλεγε να γράψουμε δίπλα απο κάθε γράμμα την λέξη Σωστό η Λάθος και εγω έγραψα Σ και Λ σκέτο αντι για ολόκληρη την λέξη
Μια χαρά είναι το Σ και το Λ.
Όλοι έτσι απαντούν στις Εξετάσεις.
Για να ησυχάσεις απόλυτα:
Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει ένας ηλίθιος ο οποίος κόβει τα Σ και Λ περιμένοντας τις πλήρεις λέξεις.
Θα διαφοροποιηθεί στο θέμα, θα "σφυρίξει" ο υπολογιστής στην καταχώρηση, θα τον καλέσουν και θα γίνει νούμερο.
Θα γελάνε μαζί του για πολλά χρόνια, αν δεν αλλάξει περιοχή και βαθμολογικό.
Γιάννη η κίνηση ενός "στρογγυλού" σώματος σε κυκλικό οδηγό είναι απαγορευμένο θέμα για μαθητές και όχι μόνο.
Δυστυχώς οι θεματοδότες από άγνοια επιμένουν να το θέτουν ως θέμα εξετάσεων.
Το "internet" έχει γεμίσει από λανθασμένες λύσεις του Δ5 i (παλαιό), ενώ η εεφ ακόμα να πάρει θέση.
Εάν επρόκειτο για κάποιο "voucher"… θα ήταν λαλίστατοι και θα είχαν αμολήσει τα "λαγωνικά".
Η πρόβλεψή μου είναι ότι το μέλλον θα είναι χειρότερο.
Μια λύση για το Δ5 (χωρίς cm):
Τώρα όμως θα διδαχθεί σωστά και μεθοδολογικά!
1. Κύλιση σε κοίλο οδηγό.
2. Κύλιση σε κυρτό οδηγό.
Όπως έγραψα την "ραβδολογία" με βλέπω να γράφω την νομισματολογία.
Με προβληματίζει η κύλιση σφαίρας σε οδηγό σχήματος κυκλοειδούς.
Μάλλον συγγράφονται ήδη ανάλογα πονήματα.
Δεν επιτρέπεται να μας πει ένα παιδί:
-Δεν μας τα έκανες αυτά κύριε!
Την …δανείστηκα:
Καλησπερα σε ολους.
Κωστα Μυσιρη , διορθωσε το τυπογραφικο στα μη ομοειδη μεγεθη στο (R-1).
Όχι βέβαια της ΚΕΕ . Ούτε μόρια έχει δίπλα και μεγάλη έκταση καταλαμβάνουν.