
ΙΙ) Προσθέτουμε στο δοχείο (1) υγρό πυκνότητας ρ’= 3ρ/4, όπου ρ η πυκνότητα του νερού. Ποιο από τα επόμενα σχήματα απεικονίζει την τελική κατάσταση ισορροπίας των υγρών στα δοχεία. Αιτιολογείστε
Απαντήσεις από τον Ανδρέα Ριζόπουλο
Το ετοίμασα για το σχολείο, ίσως είναι χρήσιμο σε κάποιους συναδέλφους
Οι απαντήσεις μέσα στο Σ/Κ
 
 by
by 
Καλημέρα Θοδωρή.
Πολύ ωραίο το φύλλο εργασίας που ετοίμασες.
Να είσαι καλά.
Καλημέρα Θοδωρή!
Πλούσιο και περιεκτικό το Φ.Ε.
Προτείνω τα βάρη από W να τα βάλεις w γιατί με το W συμβολίζουμε το έργο (τουλάχιστον στο δακτυλογραφημένο που φαίνεται η διαφορά γιατί στο γραπτό….)
Στο IV τώρα μία απορία γενικά.
Ας πούμε hΚ το ύψος της στήλης κάτω από το Κ και hΛ το ύψος της στήλης κάτω από το Λ.
Η υδροστατική πίεση σε ένα σημείο του πυθμένα είναι ρghK ή ρghΛ;
Μόλις τελείωσα, ελαφρώς ζαλισμένος….
Διονύση ευχαριστώ
Βασίλη ευχαριστώ, αλλά τι να σου απαντήσω;;;
Φαντάζομαι η ερώτηση είναι ρητορική…..
Εγώ ξέρω μόνο πως…
Γεια σου Θοδωρή. Πολύ καλό το φύλλο εργασίας!
Τα είπες όλα!
Νομίζω ότι τα τελευταία ερωτήματα θα δυσκολέψουν τους υποψηφίους.
Να είσαι καλά.
Θοδωρή καλησπέρα.
πολύ καλό το φύλλο εργασίας. Τα έχει όλα.
Θοδωρή καλησπέρα!
Και γω νομίζω πως η ερώτηση δεν έχει νόημα, αλλά επ ευκαιρία που είδα το σχήμα μου ρθε στο μυαλό μία άσκηση που έχω δει σε βιβλίο και ρωτά ακριβώς αυτό.
Πρόδρομε ευχαριστώ, δεν ξέρω αν τα είπα όλα…. είμαι σίγουρος πως εσύ
κάθε φορά κάτι παραπάνω θα βρίσκεις να ρωτάς …
Χρήστο ευχαριστώ, το συγκεκριμένο ΦΕ δόθηκε ως εργασία το Σ/Κ αφού αυτή τη βδομάδα το μάθημα έγινε διαδικτυακά, άρα χρειάζεται ….ανατροφοδότηση
Βασίλη, δυστυχώς στα ρευστά κυκλοφορούν διάφορα….μακάρι να μην δούμε
σε εξετάσεις κάτι ανάλογο
Σαφείς οι διδακτικοί στόχοι Θοδωρή. Με σεβασμό πάντα προς το μαθητή.
Ευχαριστώ Αποστόλη, με τιμά το “πάντα”…
Καλημέρα Θοδωρή και καλή Κυριακή σε όλη την παρέα.
Υπέροχο το φύλλο εργασίας, τόσο στη δομή όσο και στην παρουσίαση!
Τα ερωτήματα και τα (πολύ όμορφα) σχήματα βοηθούν και κατευθύνουν τον μαθητή, ώστε να παρακολουθεί την εξέλιξη του φαινομένου οργανώνοντας τη σκέψη του, που είναι και το ζητούμενο ενός καλού φύλλου εργασίας.
Έχοντας στη θέση Vγ) το έργο της F, φαίνεται ότι θέλεις να λυθεί άμεσα μέσω γραφικής παράστασης και όχι έμμεσα με τη διατήρηση της ενέργειας, επιβεβαίωση της οποίας ζητάς στο τέλος.
Θα ήθελα ένα ερώτημα ακόμα, ανάμεσα στο δ) και το ε), για τη μεταβολή της βαρυτικής δυναμικής ενέργειας κάθε εμβόλου.
Σε ευχαριστούμε πολύ.
Καλησπέρα Θοδωρή. Ένα ακόμα εξαιρετικά διδακτικό φύλλο εργασίας από τα τόσα που μας έχεις εφοδιάσει. Ωραία διαβάθμιση ερωτημάτων, που οδηγούν το μαθητή να μάθει σωστά τι γίνεται στα συγκοινωνούντα δοχεία και τη χρήση τους στο υδραυλικό πιεστήριο, αφού στο βιβλίο είναι γραμμένο λάθος. Έκανα και σύντομες λύσεις ΕΔΩ. Με την ΑΔΕ στο ερώτημα v-(γ) απαντώνται ταυτόχρονα και τα (δ), (ε).
Στο (ii) λείπει η πιθανή απάντηση στο (α).
Από ηλεκτρικό ρεύμα πως πάτε στην περιοχή;
Καλησπέρα Ελευθερία, είσαι πολύ γενναιόδωρη με το “υπέροχο”, ευχαριστώ
Για τις μεταβολές των δυναμικών ενεργειών των εμβόλων.
Εφόσον ισχύει W1/A1=W2/A2, όπως εδώ, τότε απόλυτο ΔU1=ΔU2,
δλδ η μείωση της δυναμικής του μικρού είναι ίση με την αύξηση της δυναμικής του μεγάλου. Γενικά όμως δεν ισχύει αυτό
Ανδρέα, ευχαριστώ για τις λύσεις, τις έβαλα δίπλα στις εκφωνήσεις
Στο (ΙΙα) υπονοώ ότι οι ελεύθερες στάθμες των διαφορετικών υγρών
βρίσκονται στο ίδιο οριζόντιο επίπεδο, πιθανή επιπόλαιη επιλογή μαθητή
που δεν συνειδητοποιεί ότι η αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων
ισχύει για το ίδιο υγρό στα δύο σκέλη
Ανέβηκαν οι απαντήσεις