Συνάδελφοι καλησπέρα. Αφορμή για τη εργασία μου αυτή υπήρξε η διαπίστωση ότι οι περισσότεροι από τους μαθητές δυσκολεύονται πολύ στη σχεδίαση των εντάσεων των μαγνητικών πεδίων, σε σημείο που το ίδιο το σχήμα που κάνουν να τους οδηγεί σε λανθασμένη λύση . Αντιμετωπίζουν επίσης δυσκολία και στον υπολογισμό της έντασης του ρεύματος που διαρρέει τον κλάδο του κυκλώματος, στον οποίο συνδέεται ο αγωγός ο οποίος δημιουργεί το μαγνητικό πεδίο. Προσπαθώ λοιπόν να τους δώσω συγκεντρωμένα τα σχήματα που συναντούν κατά την επίλυση ασκήσεων η κατά την προσπάθειά τους να απαντήσουν τις ερωτήσεις που τους τίθενται. Ελπίζω η προσπάθειά μου να πετύχει τον στόχο της.
Καλημέρα Παρμενίωνα. Σε ευχαριστούμε για το διαμοιρασμό της δουλειάς σου. Τα κάλυψες όλα και με εξαιρετικά σχήματα, ειδικά τα 3D. Για την ορθή χρήση αυτού του υλικού από μαθητές και επειδή η πλειοψηφία των θεμάτων σου είναι ασκήσεις, νομίζω πρέπει να κάνουν μόνοι τους στο χαρτί πρώτα το σχήμα και μετά να το συγκρίνουν με το δικό σου. Καλό θα ήταν να περάσουν όλες τις περιπτώσεις και να σταθούν σε εκείνες που δεν έχουν ξαναδεί.
Αν διδασκόταν μια έστω light Στερεομετρία θα ήταν πιο εύκολο για τα παιδιά.
Τουλάχιστον αναβαθμίστηκε ο Ηλεκτρισμός της Β΄, αφού χρειάζεται πλέον στις Πανελλήνιες.
Να είσαι καλά!
Ανδρεα καλημέρα. Σ ευχαριστώ για το σχόλιο.Η σκέψη μου βρισκεται στους μαθητές που είχαν τα χαρακτηριστικα εκείνα που έδειχναν ότι μπορουσαν να εξελιχθούν αλλά δεν τα κατάφεραν.Σκεφτομαι διαφορά πράγματα και ετοιμάζω γιαυτους.Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να τους βοηθήσει σε μια γρήγορη “οπτική” επαναληψη των μαγνητικών πεδίων.Εχω ετοιμάσει και άλλες προσπαθώντας να καλύψω περιοχές της ύλης.
Καλησπέρα Παρμενίων.
Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά με ανάρτηση!
Σε ευχαριστούμε που την μοιράστηκες.
Διονύση καλημέρα.Σ ευχαριστώ πολυ
Καλημέρα Παρμενίωνα.
Μελέτη δείγμα υπομονής κι εργατικότητας.
Σε ευχαριστούμε για την καλή πρόθεση να τη μοιραστείς μαζί μας!
Βασίλειε καλησπέρα.Σ” ευχαριστώ πολυ
Καλημέρα Παρμενίων. Εδώ διαψεύδεται το «ουκ εν τω πολλώ το ευ»…
Αποστπλε καλησπέρα. Σε ευχαριστώ πολύ.
Προσπαθώ να βρω τρόπους να βοηθήσω τον
μέσο μαθητή Ξεφυλλιζοντας τα πρόχειρα των μαθητών μου διαπιστωνω ότι πολλά από αυτά είναι μη αξιοποιήσιμα κατά την.επαναληψη, δεν βγαίνει άκρη .Τους δίνω υποδείγματα γραφής αλλά έχουν παγιωμένες συμπεριφορές. Ωστοσο προσπαθω
Μπράβο Παρμενίωνα, υπόδειγμα συνέπειας και διάθεσης προσφοράς σε μαθητές και συναδέλφους. Ευχαριστούμε που το μοιράζεσαι
Θοδωρή καλημερα.Σε ευχαριστώ πολύ.Οπως έγραψα παραπάνω τα παιδιά μας χρειάζονται πολύ.Δεν γνωρίζω ποια εικόνα έχεις εσύ για τους δικούς σου μαθητές αλλά οι δικοί μου θεωρώ ότι ξεχνούν εύκολα παρελθουαα ύλη και δεν έχουν αναπτύξει στυλ γραφής αυτών που γνωρίζουν.Σ’ αυτό επάνω εργάζομαι .Επίσης έχουμε θέματα και με τους μικρότερους και γιαυτους η προσπάθεια μας πρέπει να ενταθει.Αυτος είναι ο λόγος που φέτος δεν ασχολήθηκα με σύνταξη διαγωνισματων.Οι περισσότεροι μαθητές έχουν ανάγκη απλών και συνεχών παρεμβασεων .Τ α βαριά διαγωνίσματα απλώς τους απογοητεύουν.