Τα σημερινά θέματα Φυσικής, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν.
Δείτε τα θέματα, ή εναλλακτικά εδώ.
Από τον Χρήστο Τσουκάτο, τα θέματα σε Word. Ευχαριστούμε Χρήστο.
Και οι πρώτες λύσεις με κλικ εδώ από τον Κώστα Ψυλάκο, από τον Βασίλη Δουκατζή εδώ , από τον Δημήτρη Παπαδόπουλο εδώ , από Χριστόφορο Κατσιλέρο εδώ και από τον Αποστόλη Παπάζογλου εδώ. Σας ευχαριστώ παιδιά.
Οι ενδεικτικές λύσεις που έστειλε η ΚΕΕ εδώ.
Καλησπέρα παιδιά. Για να παινέψουμε και το σπίτι μας, νομίζω ότι εισακούσθησαν οι παραινέσεις μας για αποφυγή των αντιαισθητικών υπερπαραγωγών. Κι αν αυτό έχει ως συνέπεια να μην έχουμε να σχολιάσουμε, χαλάλι. Καλή ξεκούραση σε όλους τους εμπλεκόμενους.
Μία άλλη λύση για το Δ2 ερώτημα, με κλικ εδώ.
Ευχαριστώ Διονύση
Συμφωνώ και να τονίσω την φράση:
“Πρέπει να τραβήξουμε μαθητές στη Φυσική και αυτά τα θέματα νομίζω ότι δείχνουν ένα ξεκίνημα προς τη σωστή κατεύθυνση. Μακάρι να μην ξανακατρακυλήσουμε.”
Μακάρι να κατανοούσαν την σημασία του σχολίου αυτού, το σύνολο των καθηγητών που διδάσκουν το μάθημα, σε κάθε επίπεδο (από το γυμνάσιο, έως το πανεπιστήμιο).
Σχολίασα και εγώ τα θέματα το πρωί, δεν πρόσθεσε το σχόλιο μου κάτι παραπάνω αλλά διαπίστωσα ότι η σελίδα 3 των σχολίων “κράσαρε” (δεν είναι δυνατό να εμφανιστεί).
Με ενδιαφέρει το πως έγινε αυτό (λόγω του ότι και εγώ σελίδα) και αν είναι δυνατό εκ των υστέρων να εμφανιστεί.
Αν κάποιος μπορεί ας σχολιάσει σχετικά.
Καλημέρα σε όλους.
Μια ακόμη λύση στο ερώτημα Δ2:
Καλημέρα Κώστα.
Το δίκτυο χθες παρουσίασε προβλήματα δυσλειτουργίας, λόγω υπερφόρτωσης και πιθανόν προβλήματος κάποιου πρόσθετου (θέλει ψάξιμο…).
Η σελίδα 3 των σχολίων υπάρχει, απλά φαίνεται δεν την άνοιγε…
Καλημέρα σε όλους!
Διαβάζω “Το σχήμα δεν είναι υπό κλίμακα.” στο τέλος του θέματος Γ.
Δηλαδή το μήκος της ράβδου που βλέπουμε στο χαρτί είναι 1 m;;;;;;
Η στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε!!!
Και ένα ακόμη ερώτημα. Το ότι το σχήμα δεν είναι υπό κλίμακα μας βοηθάει κάπου ή απλά λέμε για να γεμίζουμε καμιά γραμμή ακόμη;
Καλημέρα Βασίλη.
Το σχήμα υπό κλίμακα:
Ας δούμε το πρωτότυπο:
Η μεγάλη ομοιότητα δείχνει μερακλίδικη δουλειά.
Παρά την καλή ακρίβεια προσειδοποιούν κιόλας!
Καλημέρα Γιάννη!
Αν και ανάφερα το Γ αλλά και στο Δ το ίδιο λέει!
Αλλά τι νόημα έχει να το λέμε; Αφού είναι υπό κλίμακα!
καλά τί πρόσεξα πάλι;
όχι ότι πρόκειται για λάθος, αλλά δεν συνηθίζεται νομίζω, προσωπικά δεν το έχω ξαναδεί: γράφονται πρώτα τα δεξιά σημεία σε ένα σχέδιο και μετά τα αριστερά
στο θέμα Γ:
γράφεται πρώτα ο αγωγός Αx και μετά ο αγωγός Γy
η ράβδος ΛΚ γράφεται ΚΛ
τα σημεία Ζ και Δ είναι στα “συγκαλά” τους
τα άκρα Ν, Μ γράφονται Μ, Ν
στο θέμα Γ:
η ράβδος ΑΒ είναι στα “συγκαλά” της
το νήμα (1) δεν ονοματίζεται, θα μείνω, άρα, με την απορία, ΔΑ θα το γράφανε ή ΑΔ;
Δεν πρόσεξα Βασίλη.
Στο Γ είναι σαν να λένε (προειδοποιούν) ότι δεν πιάνει την οριακή ταχύτητα όταν πέσει 90 πόντους.
Ας θυμηθούμε το παπαπειστικό σχήμα με το ημισφαίριο. Ένα σχήμα που σε έκανε να ξεχάσεις το R-r και να βάλεις R στους υπολογισμούς.
Καλημέρα Βαγγέλη.
Στο Κ βγαίνει το + , οπότε προστατεύεται ο μαθητής από την αφηρημάδα (VΚΛ=Ε-Ι.r).
Αν το Κ ήταν αριστερά, η σχέση δεν είναι σωστή.
Αυτό δείχνει προσεκτική δουλειά στο στήσιμο της άσκησης και πρέπει να το επαινέσουμε. Οι λεπτομέρειες δείχνουν το αν μια δουλειά είναι καλή.
Καλημέρα Σαράντη. Εξαιρετική λύση. Και χρήσιμη για τους βαθμολογητές, που θα συναντήσουν αντίστοιχες προσπάθειες υποψηφίων.
Συναδελφοι θα ηθελα μια διευκρίνιση σχετικά με τη βαθμολογηση. Μια μαθητρια βρηκε λάθος τιμή στην Rολ στο Γ θεμα (λόγω αχους εγραψε αναποδα το κλασμα στον τυπο των παραλληλων αντιστατων). Στο δευτερο σκέλος του ερωτηματος που πιανει 6 μορια πόσα θα χασει? οι υπολοιπες ενεργειες ηταν σωστες και οι πραξεις (με τα δικά της νουμερα). Αυτό ειχε αντικτυπο στο να βρει λαθος οριακή ταχυτητα. Στα υπολοιπα ερωτηματα “κουβαλαει” λαθος οριακή ταχυτητα, οι πραξεις ομως σωστες. Αυτό που γνωρίζω, ειναι οτι δεν “μεταφερεται” – τιμωρειται το αριθμητικό λάθος στα ΕΠΟΜΕΝΑ ερωτηματα. Ισχυει αυτό στο απόλυτο; Δηλαδή θα παρει 6 μορια στο Γ3; Τελος στο Γ4 με την “μεταλαγμενη” οριακή ταχυτητα καταλήγει οτι το ρευμα που διαρρεει την Rσ δεν εχει ιδια τιμή με το κανονικό. Αρα σχολιαζει οτι δεν λειτουργει κανονικα. Εκει λοιπόν η απαντηση θα ειναι αντίθετη απο τις “επισημες” απαντησεις της ΚΕΕ. Δεν ειμαι στο δημόσιο και επομένως δεν γνωρίζω απο “πρωτο χερι” τις ακριβεις οδηγίες βαθμολογησης.
Υ.Γ. 1 Αυτό ισως είναι η μόνη “αδυναμια” στα θεματα κατα τη γνωμη μου, αν και εχουν μπει κατ΄επαναληψη τετοια ζητηματα στο παρελθόν, οπότε υπάρχει δεδικασμένο. Εννοω οτι αν καποιος εχει βρει λάθος αριθμητική τιμή (η δεν εχει βρει), και γνωρίζει στο απολυτο (μεθοδολογικά) ολα τα επομενα ζητηματα, πρακτικά δεν μπορει να τα ολοκληρωσει (αριθμητικά). Εκτός και αν ισχύουν τα παραπανω που σχολιασα κατα την βαθμολόγηση.
Υ.Γ. 2 Καλα αποτελεσματα στα παιδια καλη δυναμη στους βαθμολογητες. Ευχαριστω εκ των προτερων!