Β1. Σε διάταξη μελέτης του φωτοηλεκτρικού φαινόμενου, το έργο εξαγωγής του μετάλλου είναι φ1 και τα ηλεκτρόνια αποσπώνται από την επιφάνεια του μετάλλου. Το διάγραμμα της κινητικής ενέργειας Κmax των αποσπώμενων ηλεκτρονίων σε συνάρτηση με τη συχνότητα f του προσπίπτοντος φωτός στο μέταλλο φαίνεται στο διπλανό σχήμα. Αντικαθιστούμε το μέταλλο με άλλο, του οποίου το έργο εξαγωγής είναι φ2 > φ1. Το νέο διάγραμμα Κmax – f :
α. θα μετατοπιστεί προς τα δεξιά και θα αυξήσει την κλίση του
β. θα μετατοπιστεί προς τα αριστερά και θα διατηρήσει την κλίση του
γ. θα μετατοπιστεί προς τα δεξιά και θα διατηρήσει την κλίση του
Το διαγώνισμα σε word
και σε pdf
Καλημέρα σε όλους. Έγιναν κάποιες διορθώσεις σε πράξεις. Όσοι το κατεβάσατε ήδη, κάντε ένα κόπο να το ξανακάνετε.
Αποστόλη με μια πρώτη ματιά το βρίσκω ότι πρέπει.
Δεν έχω χρόνο για να το λύσω αναλυτικά, αλλά μου φαίνεται σωστά απλωμένο στην ύλη, χωρίς δυσκολίες που ξεπερνούν τους καλούς υποψήφιους και θα μπορούσα άνετα να το χρησιμοποιήσω για τους μαθητές μου (π.χ. για τέταρτο θέμα έχω φτιάξει και εγώ κάτι ανάλογο, απλά η ράβδος δεν είναι οριζόντια).
Μου αρέσει, μπράβο.
Ευχαριστώ Στέφανε.
Μετρημένο και ισορροπημένο το διαγώνισμά σου Αποστόλη.
Επιλέγω το Β4 και ας θεωρείται εύκολο…
Ωραίο Αποστόλη.
Μου άρεσαν τα Β1 και Β3.
Τελικό διαγώνισμα της Γ, σημαίνει πολλά .. downloads.
🙂
Διονύση και Κώστα καλησπέρα και σας ευχαριστώ.
Καλησπέρα Αποστόλη.
Μετρημένο και ενθαρρυντικό το διαγώνισμά σου!
Ο υποψήφιος που έχει δουλέψει θα αποδώσει πολύ καλά, και αν χάσει κάποια μόρια, θα είναι ίσως από απροσεξία ή βιασύνη…
να μην ξεχνούν οι υποψήφιοι ότι τα λάθη ξεκινούν από την..εκφώνηση!
δηλαδή από παρανόησή της.
Να είσαι πάντα καλά.
Καλημέρα Πρόδρομε και σε ευχαριστώ. Η ενθάρρυνση είναι απαραίτητη όσο πλησιάζουν οι εξετάσεις.
Καλημέρα Αποστόλη.
Διαγώνισμα για διαβασμένους παίδες και ψύχραιμους εκεί στα τελειώματα, που απαιτείται να έχουν φυλάξει κατάλληλο χρόνο για να μην πανικοβληθούν από το κυνήγι του.
Υποθέτω το πέρασες από το φίλτρο που έχεις κοντά σου και μέτρησες τα απαιτούμενα…καλή δύναμη και επιτυχία εύχομαι.
Ωραία η ιδέα να χρησιμοποιήσεις το στρεφόμενο στο Β2 ,το οποίο βέβαια λύεται και μέσω εξισώσεων.
Το Β3 το απάντησα μέσω της αντίδρασης από το ΜΠ του επαγωγικού ρεύματος, υποθέτω ορθά. Στη λύση σου δεν κατανοώ τι είναι το Επροσφ.
(ένα μικρό αλλά κατανοητό στη λύση …
λες “από τη στιγμή που αφήσαμε το
δακτύλιομαγνήτη”)Καλή Κυριακή
Καλημέρα Παντελή. Ευχαριστώ για την προσεκτική ματιά σου, άλλαξα το δακτύλιο σε μαγνήτη. Στη λύση έγραψα την διατήρηση της ενέργειας γενικά, αλλά εδώ δεν υπάρχει προσφερόμενη ενέργεια…
Ερωτήματα σαν το Β2 τα λύνω πάντα μέσω κύκλου και το συνιστώ τόσο για εξοικονόμηση χρόνου, όσο και για καλύτερη εποπτεία όσον αφορά το αποτέλεσμα.
Καλή Κυριακή (ελπίζω χωρίς άλλη βροχή, να βγούμε και μια βόλτα).
Σωστά γενικά να μην ξεχνιόμαστε…
Καλημέρα Αποστόλη.
Τώρα χάζεψα το διαγώνισμά σου.
Λογικά απαιτητικό, με θέματα από όλη την ύλη, όπως νομίζω ότι πρέπει να είναι πάντα.
Καλή επιτυχία στα “παιδιά” σου γενικά και ακόμη πιο καλή στον “μεγάλο” σου.
Άρη σ ευχαριστώ για το σχόλιο και τις ευχές.
Μπράβο φίλε πολύ καλό διαγώνισμα,θα το δω σήμερα αναλυτικά.
Σε ευχαριστώ Νίκο.