Ανεβάζω και εγω τα θέματα της Α γυμνασιου.Σε γενικες γραμμες οι μαθητες σε καλο ποσοστο ανταποκριθηκαν. Μεγαλυτερη δυσκολια στην κατασκευη γραφικης παραστασης και στο “διαβασμα” αυτης.
εναλλακτικά από εδώ: pdf.
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Ανεβάζω και εγω τα θέματα της Α γυμνασιου.Σε γενικες γραμμες οι μαθητες σε καλο ποσοστο ανταποκριθηκαν. Μεγαλυτερη δυσκολια στην κατασκευη γραφικης παραστασης και στο “διαβασμα” αυτης.
εναλλακτικά από εδώ: pdf.
Έβαλα εκ παραδρομής τα αρχικά θέματα. Εδώ αυτά που δώσαμε στους μαθητές.
Γρηγόρη, κάνε κοινόχρηστο το αρχείο.
Προχωρά σε αίτημα πρόσβασης…
Γεια σου Γρηγόρη. Αν θέλεις, κάνε το αρχείο κοινόχρηστο.
Ελπίζω τώρα να είναι εντάξει. Συγνώμη.
Πολύ όμορφα θέματα! Στο επίπεδο των γνώσεων που πρέπει να έχουνε οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου.Να συνεχίσετε με αυτή την προσέγγιση στις αντίστοιχες περιπτώσεις για Β’ και Γ’ Γυμνασίου.
Ευχαριστούμε Γιώργο. Να είσαι καλά. Να ξεκαθαρίσω αν και νομίζω είναι φανερό ότι δεν είμαστε συγγραφείς. Ψάχνοντας ολο το χρόνο βρίσκουμε υπέροχα πράγματα από συναδελφους τα οποία τα ” φέρνεις” στο επίπεδο των μαθητών σου, είτε προσθέτοντας κάτι είτε αφαιρώντας είτε τροποποιώντας. Ας πούμε ότι είναι μια συλλογή που θεωρήσαμε με τον συνάδελφο ότι μπορούμε να ελέγξουμε αυτά που θέλουμε στο επίπεδο των τμημάτων που έχουμε.
Όλα καλά!
τι κι αν ο ρεαλισμός ζορίζει ένα απ’ τα δεδομένα;
πυκνότητα του πυρήνα του αβοκάντο: 1,136 g/ml
πάντα και σε όλους μας συμβαίνει
Ουπς!!
Εννοείται δεν το ψάξαμε…
Γρηγόρη καλησπέρα.
Ωραία θέματα. Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα 2Β και 5Α