web analytics

Τι να κάνουν και οι θεματοδότες;

1-e1736069185794
Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους που έστησαν αυτή την άσκηση, πως αντέδρασαν τα υποκείμενα – οι μαθητές – του πειράματος;

Μπορεί να στηθεί αυτή σε εργαστήριο και να πραγματοποιηθεί; Αν ναι θα ήθελα να την κάνουν και να μας στείλουν το βίντεο και εμείς εδώ θα το αναδείξουμε.

Η επανάληψη στα κεφάλαια ταλαντώσεις – στερεό – ηλεκτρομαγνητισμός  – επαγωγή γίνεται μόνο με συρραφή ασκήσεων;

Γιατί πρέπει η λύση μιας άσκησης να περιλαμβάνει ένα πλήθος εξισώσεων και αριθμητικών πράξεων;

Αν έβλεπαν αυτή την άσκηση οι συγγραφείς της στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, τι κριτική θα έκαναν; Προάγει και αναδεικνύει τη Φυσική ως κορυφαία επιστήμη που είναι; Δίνει κίνητρα στους μαθητές να αγαπήσουν ή να μισήσουν τη Φυσική;

Η εκφώνηση:

1

 

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
3 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Ανδρέας Βαλαδάκης
05/01/2025 12:52 ΜΜ

Προφανώς πρόκειται για σάτιρα του Θέματος Δ!

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικά αισιόδοξος όμως βλέπω να αυξάνονται οι αντιδράσεις για θέματα – συρραφές. Αυτά που ονομάζονται υπερπαραγωγές;.
Βλέπουμε δειλά – δειλά να περιορίζονται κάπως. Όχι εντελώς, κάπως.

Πριν χρόνια ο καθηγητής Χριστοδουλίδης είχε περίπου πει:
-Δεν μένει παρά να δούμε ένα κύκλωμα RLC να εκτοξεύεται και να εκτελεί πλάγια βολή.

Μην κάνουμε το λάθος να νομίσουμε ότι η Φυσική θα γίνει συμπαθητική αν κόψουμε τις υπερπαραγωγές.