Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους που έστησαν αυτή την άσκηση, πως αντέδρασαν τα υποκείμενα – οι μαθητές – του πειράματος;
Μπορεί να στηθεί αυτή σε εργαστήριο και να πραγματοποιηθεί; Αν ναι θα ήθελα να την κάνουν και να μας στείλουν το βίντεο και εμείς εδώ θα το αναδείξουμε.
Η επανάληψη στα κεφάλαια ταλαντώσεις – στερεό – ηλεκτρομαγνητισμός – επαγωγή γίνεται μόνο με συρραφή ασκήσεων;
Γιατί πρέπει η λύση μιας άσκησης να περιλαμβάνει ένα πλήθος εξισώσεων και αριθμητικών πράξεων;
Αν έβλεπαν αυτή την άσκηση οι συγγραφείς της στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, τι κριτική θα έκαναν; Προάγει και αναδεικνύει τη Φυσική ως κορυφαία επιστήμη που είναι; Δίνει κίνητρα στους μαθητές να αγαπήσουν ή να μισήσουν τη Φυσική;
Η εκφώνηση:
Προφανώς πρόκειται για σάτιρα του Θέματος Δ!
Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικά αισιόδοξος όμως βλέπω να αυξάνονται οι αντιδράσεις για θέματα – συρραφές. Αυτά που ονομάζονται υπερπαραγωγές;.
Βλέπουμε δειλά – δειλά να περιορίζονται κάπως. Όχι εντελώς, κάπως.
Πριν χρόνια ο καθηγητής Χριστοδουλίδης είχε περίπου πει:
-Δεν μένει παρά να δούμε ένα κύκλωμα RLC να εκτοξεύεται και να εκτελεί πλάγια βολή.
Μην κάνουμε το λάθος να νομίσουμε ότι η Φυσική θα γίνει συμπαθητική αν κόψουμε τις υπερπαραγωγές.
Ανδρέα δεν είναι σάτιρα, είναι πρόταση επανάληψης. Σέβομαι απόλυτα την πρόταση-άποψη των συναδέλφων που τη συνέταξαν. Θέλει και κόπο η κατασκευή.
Είναι ένας φαύλος κύκλος υπερπαραγωγές στις εξετάσεις-υπερπαραγωγές εμείς-υπερπαραγωγές στις εξετάσεις-…
Αν μπει στις εξετάσεις π.χ. Γ΄θέμα Μόνο Ταλάντωση, Δ΄θέμα Μόνο Ηλεκτρομαγνητισμός θα σπάσει ο κύκλος. Να σταματήσουν οι θεματοδότες να τους θέλουν όλους ευχαριστημένους γιατί “έπιασαν” το θέμα.
Γιάννη αν κοπεί το καλώδιο, κάτω από το πλαίσιο στο σχήμα, το κύκλωμα RL κάνει ελεύθερη πτώση… Πόσο μας λείπει το Doppler, που έμπαινε σε κάθε κίνηση…
Έχεις δίκιο όταν λες ότι η Φυσική δε θα γίνει αγαπητή ποτέ. Θέλει κόπο και το αποτέλεσμα δεν είναι ορατό στους γύρω, όπως π.χ. με τους κοιλιακούς στο Γυμναστήριο, που απαιτούν επίσης κόπο, αλλά εύκολα επιδεικνύονται στην παραλία.